Graspop Metal Meeting 2026

Waarom zo zeker dat ze uitgesloten zijn voor Graspop..

Hellfest en Graspop zouden goed later kunnen aankondigen en heeft copenhell zen festival niet verlaat waarvan gedacht werd dat het wel eens met goede reden kon zijn...

Voor mij hoeven ze niet echt te komen, niet zon fan, maar ik zou ze als exclusieve/legacy band nog steeds zien passen als topnaam ala gnr, im, tool op donderdag.

Er is idd ook een gat voor werchter en het zal wrs dat wel worden. Vraag me dan wel af wel legacy ze gaan vinden voor donderdag, want das toch wel meestal het geval da er da zo'n naam staat
copenhell zou inderdaad waarschijnlijk het festival een week verplaatst hebben om SOAD te kunnen boeken
denk dat ze Copenhell en Werchter wel zullen doen en misschien nog een ander festival tussendoor
die gaan niet nog een volledige week aan hun tour vast plakken voor hellfest of graspop
de band was er vrij duidelijk over dat het de bedoeling was om een korte tour te doen van een paar weken

My bet now

Donderdag: Slayer (S) en Parkway Drive (N)
Vrijdag: Sabaton (S) en Gojira (N)
Zaterdag: Ghost (S) en Sleep Token (N)
Zondag: Volbeat (S) en Def Leppard (N)

Zou Alice Cooper een keer Werchter doen? Is 30.6 in tsjechië dus zal wel 1 van beide zijn. Of ist dat sowieso graspop?

Ik gun iedereen een magistraal einde van zijn avond met een publiek dat enthousiast We’re Not Gonna Take It blijft zingen terwijl de band al een half uur klaar is met spelen!

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Jimmeh07 en jonasvh

‘GOODBYE’ MEANS ‘GOODBYE’​

The concept of farewell shows has been so devalued by other bands that when our agent put out the word that we were doing a handful of gigs to say goodbye to our fans, nobody believed him. Ozzy, Scorpions, Judas Priest… the list of people who’d signed off and then shown up again a few years later is lengthy. People that expect to see us again in five years will be in for a big shock because it’s not going to happen. Twisted Sister really is leaving the building.

Bron: https://deesnider.com/after-40-year...on-the-rock-n-roll-front-line-has-taught-him/

Toegegeven: het werden inderdaad geen vijf jaar, maar tien. :LOL:

Altijd een beetje jammer dat die metal pareltjes als SOAD of Metallica automatisch naar Werchter geschoven worden. De headliners boeien me echt steeds minder maar we gaan dus voor de zoveelste keer weer dezelfde krijgen terwijl er ook gewoon wat anders op tour is. En dat komt puur omdat er een festival in de buurt rond dezelfde tijd is die van 2 walletjes kan eten. Want als ze nog andere festivals zouden doen (zoals Metallica vorig jaar) dan zijn dat vast wel gewoon metal festivals. Maar in België lijkt die onmogelijke clash tussen GMM en Werchter te zijn dat zodra het een beetje stevig EN radiopopulair is, dan schuift het automatisch door naar Werchter.

Maar wat een bofbips ben ik zeg, mag ik Alice Cooper voor de 374e keer gaan zien.

• Winning
Waarderingen: LastResort
Altijd een beetje jammer dat die metal pareltjes als SOAD of Metallica automatisch naar Werchter geschoven worden. De headliners boeien me echt steeds minder maar we gaan dus voor de zoveelste keer weer dezelfde krijgen terwijl er ook gewoon wat anders op tour is. En dat komt puur omdat er een festival in de buurt rond dezelfde tijd is die van 2 walletjes kan eten. Want als ze nog andere festivals zouden doen (zoals Metallica vorig jaar) dan zijn dat vast wel gewoon metal festivals. Maar in België lijkt die onmogelijke clash tussen GMM en Werchter te zijn dat zodra het een beetje stevig EN radiopopulair is, dan schuift het automatisch door naar Werchter.

Maar wat een bofbips ben ik zeg, mag ik Alice Cooper voor de 374e keer gaan zien.
Het is hier nog maar een keer of 10 gezegd dat de tour van SOAD pas na Graspop begint. Daar kan RW nu toch weinig aan doen?

Users who are viewing this thread