Graspop Metal Meeting 2026

Als we het hebben over een 8/8 headliner score:

Electric Callboy - Bon Jovi
Ghost - Volbeat
Disturbed - Within Temptation
Def Leppard - Sabaton

Al neem ik ook genoegen met één van deze dagen met nog 2 leuke headliners op de andere twee dagen. Dus zet die zondag maar zo neer, samen met Ghost en Within Temptation en dan doen jullie de rest!

Ghost - Volbeat
Def Leppard - Sabaton

Al neem ik ook genoegen met één van deze dagen met nog 2 leuke headliners op de andere twee dagen. Dus zet die zondag maar zo neer, samen met Ghost en Within Temptation en dan doen jullie de rest!
Grappig, dit zou voor mij 3/8 of 4/8 zijn. Afhankelijk of ik Within Temptation meetel. Heb ze eigenlijk al veel te vaak gezien (misschien wel 10x) om nog echt warm ervan te worden.

Voor mij zou 8/8 zijn (met een enigszins realistische touch):

SOAD - Disturbed

Gojira - Bring Me The Horizon

Ghost - Volbeat

niemand - niemand (terug naar 3 dagen)

Grappig, dit zou voor mij 3/8 of 4/8 zijn. Afhankelijk of ik Within Temptation meetel. Heb ze eigenlijk al veel te vaak gezien (misschien wel 10x) om nog echt warm ervan te worden.

Voor mij zou 8/8 zijn (met een enigszins realistische touch):

SOAD - Disturbed

Gojira - Bring Me The Horizon

Ghost - Volbeat

niemand - niemand (terug naar 3 dagen)

3 uit 6 / 8 is toch alsnog een nette score, denk dat de meeste mensen hier niet zo ver zouden komen bij mijn lijstjes over het algemeen

Ghost - Volbeat
Def Leppard - Sabaton

1/8 voor mij deze lijst. Al denk ik dat ik zelf ook niet veel verder zou komen dan 4/8 (SOAD, Gojira, Volbeat en nog eentje bedenken) want de meeste headliners spreken mij minder aan dat wat in de Marquee en Metaldome staat.

Mijn 8/8:

System of a Down - Within Temptation

Bring Me The Horizon - Architects

My Chemical Romance - Volbeat

Tool - Def Leppard

Als ik 8 headliners voor komende editie zou mogen samenstellen.

Soad - lamb of god
Gojira - megadeth
Electric callboy - parkway drive
Def Leppard - sabaton

Maat verwacht

Sleep token, ghost, volbeat, parkway drive, Def Leppard, sabaton, en nog 2

Te laat, nu ga ik daar van wakker liggen...

Uit interesse: Welke bands zouden voor jou dan een 8/8 van headliners zijn?
Voor de poging van @xydroh zou ik onmiddellijk tekenen. En als Def Leppard de main afsluit, ga ik Cavalera zien op de Jupiler Stage.

Als ik het een beetje realistisch moet houden voor de editie van 2026:

Pantera - SOAD
Deftones - Gojira
BMTH - Sleep Token
Puscifer - Faith No More

Ik had vannacht in een droom ook een helder moment. Wat nou als ze bij Bon Jovi gewoon de bass en drums slecht afstellen en je na afloop meer zo'n idee hebt van "het stond slecht afgesteld en ik kon hem niet horen zingen én het was ge-wel-dig!"...

Maar zal eerst voor jullie hopen dat SOAD er wel staat.

Man zegt: kheb geen geld op m'n rekening :ROFLMAO:

Haha nee, een tour in zalen in Europa is inmiddles afgerond, vandaar dat het logisch is dat ze komende zomer op de festivals spelen. De festivals in begin zomer zijn net wat groter dan late zomer en deze hebben ook al namen aangekondigd. Het gaat Graspop worden.

Ik wou het net ook vragen: gezien aankondiging SOAD vandaag, wat is de kans dat we ze een keertje op GMM zien?
No festivals or festivals on hold?

Mon 29th Jun | Sweden, Stockholm | Strawberry Arena

Thu 2nd Jul | France, Paris | Stade De France

Mon 6th Jul | Italy, Milan | Ippodromo Snai La Maura

Wed 8th Jul | Germany, Berlin | Olympiastadion

Fri 10th Jul | Germany, Dusseldorf | Open Air Park Düsseldorf

Mon 13th Jul | UK, London | Tottenham Hotspur Stadium

Sat 18th Jul | Poland, Warsaw | PGE Narodowy

Zo te zien kunnen we ze al schrappen voor Graspop, er staat wel een mooie opening voor werchter (aangezien er nog geen benelux datum is)

Users who are viewing this thread