Graspop Metal Meeting 2026

we beginnen het te zien dat de doorsnee jan modaal begint af te haken, het wordt wel erg duur.
tour shirts 50€, posters 40 euro, 6 euro voor drank
80 euro is goedkoop voor ticket.

nee dat is het helemaal niet
dynamic pricing, platinum shizzle, het wordt gewoon teveel
Afgelopen week met mijn vrouw naar Volbeat heen geweest met een hotel overnachting. Hebben we ook eens uit zitten te rekenen wat t nou allemaal kost.

We waren dus ongeveer 650 euro kwijt. En dan hebben we allebei maar 2 drankjes in de Ziggo Dome gehad. Dit is gewoon niet meer te doen.

Oke we hadden wel Golden Circle tickets, zijn uiteten geweest met alleen een hoofdgerecht en 1 drankje. En ik heb zelf een shirtje gehaald...

Afgelopen week met mijn vrouw naar Volbeat heen geweest met een hotel overnachting. Hebben we ook eens uit zitten te rekenen wat t nou allemaal kost.

We waren dus ongeveer 650 euro kwijt. En dan hebben we allebei maar 2 drankjes in de Ziggo Dome gehad. Dit is gewoon niet meer te doen.

Oke we hadden wel Golden Circle tickets, zijn uiteten geweest met alleen een hoofdgerecht en 1 drankje. En ik heb zelf een shirtje gehaald...
Dan neem je het er ook wel echt van. Het kan wel flink goedkoper natuurlijk. Zelf Ghost in de Afas afgelopen jaar:
Trein (40% korting) vanuit het oosten van het land = 33 euro
Hostel = 40 euro
Pizza = 8 euro
Biertje = 6 euro
Ticket = 80 euro
Totaal = 167 euro
Maar zelfs dan is het verschil met een dagje graspop al klein. Zeker een heel weekend graspop is gewoon veel meer band voor je buck

Ondertussen is de Ziggodome voor Iron Maiden wel gewoon binnen het uur uitverkocht met staplaatsen van 110 euro of iets dergelijks

Ondertussen is de Ziggodome voor Iron Maiden wel gewoon binnen het uur uitverkocht met staplaatsen van 110 euro of iets dergelijks
T'is wat de zot er voor wilt geven zeggen we in Antwerpen. Maar Maiden in zaal blijft wel speciaal natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Het wordt tijd dat GMM met een klantenkaart begint te werken. Heb je een totaal van 10 dagen aanwezigheid gehad op Graspop krijg je de 11de dag gratis. Koop je 10 band shirts op Graspop dan is de 11ste gratis. Koop je 20 biertjes is de 21ste gratis. Schijt je 10x in een schijthut mag je de 11de keer de rij voorsteken. Bef je 10 dames op de camping mag je de 11ste baffen. Overige suggesties zijn welkom.

Het wordt tijd dat GMM met een klantenkaart begint te werken. Heb je een totaal van 10 dagen aanwezigheid gehad op Graspop krijg je de 11de dag gratis. Koop je 10 band shirts op Graspop dan is de 11ste gratis. Koop je 20 biertjes is de 21ste gratis. Schijt je 10x in een schijthut mag je de 11de keer de rij voorsteken. Bef je 10 dames op de camping mag je de 11ste baffen. Overige suggesties zijn welkom.
Gaat lekker op de vrijdagmiddagborrel of niet?

Ik vind dat wel discriminatie tegenover hetero meisjes en homoseksuele jongens. Er moet ook de mogelijkheid zijn heren te pijpen en de 11ste mag je er in nijpen ;).

On a serious note: Graspop deelde dit jaar al gratis drankjes uit bij het binnen brengen van kapotte gsm's en er zijn altijd de gratis skullies (toch zeker vorig jaar maar dit jaar ook denk ik?) per 20 aangekochte skullies. En eigenlijk, wie combi gaat krijgt elke dag aan 77,25 euro (309/4) ipv aan ik denk 125 euro :)

Ik dacht dat die klantenkaart reeds bestond voor Iron Maiden en Volbeat? 😂

Dan neem je het er ook wel echt van. Het kan wel flink goedkoper natuurlijk. Zelf Ghost in de Afas afgelopen jaar:
Trein (40% korting) vanuit het oosten van het land = 33 euro
Hostel = 40 euro
Pizza = 8 euro
Biertje = 6 euro
Ticket = 80 euro
Totaal = 167 euro
Maar zelfs dan is het verschil met een dagje graspop al klein. Zeker een heel weekend graspop is gewoon veel meer band voor je buck
Hoe werkt zo'n hostel? Ben je dan met een grote groep waarmee je heen gaat of?
En waar krijg je tegenwoordig een pizza van 8 euro?

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Hoe werkt zo'n hostel? Ben je dan met een grote groep waarmee je heen gaat of?
En waar krijg je tegenwoordig een pizza van 8 euro?
Een pizza van 8 euro? Bij een döner zaak ofzo. In een shik Italiaans restaurant of bij Pizza Hut zal het idd rond de 15 liggen voor een small

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
5 bonnetjes (19euro?) voor echt wel deftige pizza is echt niet overdreven voor een festival. Is het beste prijs/kwaliteit dat ze aan bieden imo. Alsk thuis 1 bestel ben ik ongeveer hetzelfde kwijt.
Persoonlijk vond ik de Schnitzel dit jaar prijs kwaliteit het beste, het meeste mee gegeten ook.

• Leuk
Waarderingen: Honk

Users who are viewing this thread