Graspop Metal Meeting 2025

Naar een idee van @BlackwaterPark, heb ik de data van vorig jaar gezocht (en gevonden!) en die samen met de data van dit jaar in een kaartje gestoken. Te bekijken hier: GMM Map Comparison
Aan de linkse kant de situatie van vorig jaar, rechts dit jaar. De verdeler in het midden kan je verschuiven om oud met nieuw rechtstreeks te vergelijken.
De bedenkingen die eerder al opgemerkt waren kloppen inderdaad, heel de linkse kant is eigenlijk een stuk groter geworden
Ik vind dit echt briljant! Thanks!

Wij rijden op en af. Gelukkig een plekje in de buurt gevonden om te parken, bij mensen die daar wonen. Goed contact onderhouden na vorig jaar toen wij daar hebben moeten parkeren omdat de parkings onder water stonden.
10 minuten met de fiets.

Er is maar 1 soort(buiten vip) parking ticket dus lijkt me niet.
Je moet alleen de goeie parkeerplaats vinden lijkt me. Dat ze daar geen map van hebben 😀
Inferno en metal town hebben ook aparte parking tickets. Maar snap idd ook niet dat ze de parkingmap niet online zetten.

Maar snap idd ook niet dat ze de parkingmap niet online zetten.
Omdat je hier niet per se veel mee bent. Volgens een medewerker van een van de parkings gaan niet alle parkings tegelijk open en parkings worden opgebouwd volgens aanrijroutes (zodat je sneller op en af geraakt).
Je wordt dus geleid naar de meest logische parking. Als iedereen zou komen toegereden met een bepaalde parking in zijn hoofd omdat dat toevallig wat logischer or korter lijkt, geeft dat alleen maar gedoe. Zie naar werchter waar wel telkens parkings zijn toegewezen aan bepaalde campings, daardoor moet iedereen door elkaar liggen rijden, los van welke richting je vandaan komt of op het einde naartoe moet.

Dag beste kijkers,
Toen ik tijdens de pauze keek was het 2 * 22 graden voor woensdag en donderdag. Nu is het terug 24 en 22 graden met droge kaarten maar een kleine kans op een drupje...
Niet zo heel koude nachten. (14 graden)
meteo zegt NW wind en buienradar NO. Degene die weten waar de zee ligt weten welke de meeste kans geeft op nattigheid. (+ minder wind als de voorbije dagen.)
Het is nog vroeg. Alles kan nog veranderen.
Na zondag en volgende week vrijdag zijn er weersveranderingen dus dan kan het nog wijzigen.
Morgen zijn we er weer met meer weer.

!!! Ik ben maar een amateur. :p

Dag beste kijkers,
Toen ik tijdens de pauze keek was het 2 * 22 graden voor woensdag en donderdag. Nu is het terug 24 en 22 graden met droge kaarten maar een kleine kans op een drupje...
meteo zegt NW wind en buienradar NO. Degene die weten waar de zee ligt weten welke de meeste kans geeft op nattigheid. (+ minder wind als de voorbije dagen.)
Na zondag en volgende week vrijdag zijn er weersveranderingen dus dan kan het nog wijzigen.

Niet zo hè, jij bent onze graspop weerman en niemand anders

Dag beste kijkers,

Je mag amateur zijn @Pauly Robin maar de dagen voor Graspop zonder jou weersberichten zouden aanvoelen als een koude douche
Dus voor mij ben je de Professionele amateur die de pret in voorpret brengt

Bullet for my valentine hun festival setlist is bekend, zoals verwacht is het nog steeds gewoon een the poison setlist

Gisteren dit perongeluk gepost in het meeting topic, oeps.

Van de 13 nummers die ze speelden zijn er 10 van dat album. Op graspop hebben ze wel 10 minuten minder speeltijd dan daar op mystic

Een festival bestaat helaas altijd uit keuzes. Daarom heb ik helaas gekozen om Airbourne in zijn geheel te missen.

En dat is jouw goed recht

Vind Korn ook geweldig, maar qua muziekstijl is Airbourne voor mij niet alleen nostalgie maar ook gruwlijk lekkere muziek
(en die onvervalste hardrock muziek met heerlijke gitaren ben ik nou eenmaal een beetje verliefd op)

Ik had me bij Airbourne en Amenra ook goed vermaakt, maar die headline show van Korn ga ik gewoon echt niet missen, ongeacht wat er op dat moment speelt. In 2022 de show van het weekend, en dat kan het zomaar opnieuw worden. De band is gewoon in topvorm de laatste jaren. De setlist zit ook weer goed in elkaar, en met zo'n nummer als begin zit de energie er direct goed in.

Ik had me bij Airbourne en Amenra ook goed vermaakt, maar die headline show van Korn ga ik gewoon echt niet missen, ongeacht wat er op dat moment speelt. In 2022 de show van het weekend, en dat kan het zomaar opnieuw worden. De band is gewoon in topvorm de laatste jaren. De setlist zit ook weer goed in elkaar, en met zo'n nummer als begin zit de energie er direct goed in.
Helemaal eens Loek! Het niet kunnen zien van Korn is wel mijn grootste spijt van deze festival zomer denk ik (oké oké, Linkin Park en NiN ook). Nog steeds een geweldige live band

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread