Graspop Metal Meeting 2025

edit: Ben ik de enige die iron maiden niet gaat kijken op graspop?
Misschien een stukje als mass hysteria tegenvalt op de achtergrond met een snack in mijn hand wachtende op powerwolf ofzo.
Geen idee maar verwacht wel dat het druk wordt daar zeker met nummers die lang niet live gespeeld zijn.
En tja het is niet voor niets een huisband

Jack Nicholson Yes GIF

Conclusie deel 2 staan de hitjes en ze kunnen vanavond maximaal 7 albums halen als ik zo inschat

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Al een hele avond de updates op hun socials aan het volgen. Vroeg mij of er nog van het forum zouden meekijken en er misschien iets over te zeggen hadden. Naïeve ik. Natuurlijk doen jullie dat! Al 4 pagina's gemist. Heerlijk.

Wat een setlist, misschien toch nog ergens een ticket proberen scoren!

Denk dat het is. Geloof niet dat ze een 3e encore gaan doen.

Niet echt een spoiler maar de album verdeling.

Bijlagen

• Screenshot_20250527_224130_Chrome.jpg
    Screenshot_20250527_224130_Chrome.jpg
    157,4 KB · Weergaven: 51
Een toegiften zijn enigzins voorspelbaar en had misschien liever andere iets minder populaire gezien.

Maar zo is het volgens mij wel een goeie mix voor iedereen.
Niet iedereen vindt het eerste deel top.
Tweede deel iedereen op zijn minst ok
En 80% vindt de totale setlist de beste in lange tijd.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Misschien een stukje als mass hysteria tegenvalt op de achtergrond met een snack in mijn hand wachtende op powerwolf ofzo.
Nee je bent niet de enige. Al zal ik er vast wel wat van mee krijgen aangezien ik niet echt clashes heb.

Moet zeggen, vind het wel heel tof om iedereens enthousiasme hier te zien heb met plezier mee gelezen de laatste pagina's.

• Leuk
Waarderingen: Valthys
Dan worden op dit forum nog wel eens opmerkingen gemaakt over tienermeisjes bij een Eilish of Swift, maar jullie kunnen er ook wat van! 😅
Ik vind het ook echt prachtig hoe good old Iron Maiden voor de meeste eensgezindheid van alle headliners die we de laatste jaren hebben gezien lijkt te zorgen. Met recht een tijdloze band, die zoveel verschillende metalheads weten aan te spreken.

Users who are viewing this thread