Graspop Metal Meeting 2025

Zelf had ik niks met peyton. Dus het is al snel een upgrade maar voor mij is het hoogstens het eerste deel aangezien ik op de bij villagers wil zijn.

Maar voor andere hoop ik op iets moois

Iemand nog goede ideeen voor vegan ontbijt en andere eetzaken om mee te nemen voor op de camping?
Kom je uit NL?: de krentenbollen en mueslibollen en sommige zachte bolletjes van de Jumbo zijn vegan en blijven een dag of vier lekker. Daar doe ik mijn ontbijt op, met een bak koffie (gasbrandertje e.d. gaat mee)

• Leuk
Waarderingen: kruimige schoenzool
Kom je uit NL?: de krentenbollen en mueslibollen en sommige zachte bolletjes van de Jumbo zijn vegan en blijven een dag of vier lekker. Daar doe ik mijn ontbijt op, met een bak koffie (gasbrandertje e.d. gaat mee)
België, maar er is wel een Jumbo in de regio. Thanks voor de tip, eens zien of ze die in België ook verkopen.

Toch nog even mijn planning droppen

Donderdag:
Municipal Waste
Signs Of The Swarm (stukje)
🥉LANDMVRKS
(misschien Death Angel)
Motionless In White
Alestorm en Terror (50/50)
Dream Theater
Orbit Culture
Stick To Your Guns
Iron Maiden
Hatebreed en Lagwagon (50/50)

Vrijdag:
Myles Kennedy
Knocked Loose
The Ghost Inside
🥇Polaris
Eagles of Death Metal
Me First & The Gimme Gimmies
Blood Incantation en Jinjer (50/50)
Slipknot (stukje)
Opeth

Zaterdag:
Whitechapel
Sylosis
Vandenberg
The Warning
Lorna Shore (stukje)
Imminence
Bullet For My Valentine
Spiritbox
Korn (stukje)
Airbourne

Zondag
Power Trip
Paleface Swiss
Currents
Savatage (stukje)
🥈In Flames
Judas Priest, King Diamond en Thrice (afwisselen)
DJ CARL!!!

Eerste festivalshow van Beast in Black is een feit, hieronder de setlist!
Ze waren hier wel headliner met anderhalf uur, dus er valt nog wel een kleine helft af (helaas)

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Dwarf
Eerste festivalshow van Beast in Black is een feit, hieronder de setlist!
Ze waren hier wel headliner met anderhalf uur, dus er valt nog wel een kleine helft af (helaas)

Gelukkig, je zal ze toch 1,5 uur moeten aanschouwen 🤣🤣

• Haha
Waarderingen: Koekdoos
Ik zie Bas op donderdag al aan de mainstage staan en als ik dan toevallig bij Epica sta
"Awel Jaimy wat doet gij bij Epica? Volgens uw spoorboekje moet gij nu op de wc zijn of aan het eten zijn eh"

Like, volgens mij kent Bas iedereen zijn spoorboekje van buiten🤣

• Haha
Waarderingen: Loek123 en InsaniTiny
Mogge!
Dit jaar gaan we voor de eerste keer naar graspop. Voorheen altijd naar werchter en rock am ring ed geweest. We smokkelde vaak droogijs mee om ons bier koud te houden. Mn vraag is, hoe streng is de controle bij camping ingang? Zou het lukken hier ook droogijs mee te nemen?

Ik zie Bas op donderdag al aan de mainstage staan en als ik dan toevallig bij Epica sta
"Awel Jaimy wat doet gij bij Epica? Volgens uw spoorboekje moet gij nu op de wc zijn of aan het eten zijn eh"

Like, volgens mij kent Bas iedereen zijn spoorboekje van buiten🤣

Er zijn wel wat dingen die ik zo kan bedenken voor mensen, maar @InsaniTiny ‘s spoorboekje kan ik wel dromen. Alleen Charlotte Wessels is anders, maar de rest staan we overal samen ;)

Wel blij met die setlist van Korn, geeft me wel de mogelijkheid om in het eerste halfuur nog wat lekkere nummers te horen. Twee van mijn favorieten komen later pas dus misschien skip ik Airbourne wel gewoon

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Loek123

Users who are viewing this thread