Graspop Metal Meeting 2025

Nog altijd heel benieuwd of BFMV voor een setlist met The Poison integraal, The Poison voornamelijk of gewoon hits gaat. Momenteel touren ze nog met Trivium waar ze The Poison volledig spelen. Op 10 mei spelen ze hun eerste festival, ben benieuwd wat daar de setlist gaat worden.

Inmiddels hebben ze een tekstje bij hun pagina op de website, welke doet vermoeden dat ze niet The Poison volledig gaan spelen. Maar we weten het past echt zodra ze op het podium staan!
Goede inderdaad, ik ben zelf ook erg benieuwd naar de setlist van bfmv. Op jera staat er specifiek bij dat ze The Poison integraal spelen en daarna nog greatest hits. Daar zijn ze echter headliner dus op gmm zullen ze dat inderdaad niet redden.

Ik verwacht een ingekorte setlist met een mix van The Poison en hun hits, maar is ook maar een gokje

Afhankelijk van hun setlist kan bfmv voor mij nog wel eens een must see of een skip worden.

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Ik ook vooral benieuwd naar Dream Theater. Net zoals bij andere progressieve bands is de liedjeslengte niet vaak aan de korte kant.
Daardoor voelt het altijd als een handvol nummers en dan zitten er altijd harde keuzes in.

Mocht je nou nog hard twijfelen tussen Skillet, Jinjer en Blood Incantation: die laatste heb ik zojuist de beste set tot nu toe van het jaar zien spelen. Op album al zot goed, live nóg beter.
Damn wat zijn die laatste goed! Hopelijk krijg ik mijn volk mee overtuigd. Wordt mss de ontdekking? Wss wordt die laatste zin hier door mij nog eens neergeschreven voordat graspop begint.

• On fire
Waarderingen: Jamel
ik ben wel benieuwd naar de setlist van apocalyptica? eigen nummerrs of metallica nummers?
Ik moet m'n introductie nog schrijven, eens zien of ik daar een van de dagen nog aan toekom, anders zal het voor einde van de maand worden.
Maar effectief, die shows lijken het festivalgedeelte te zijn van hun 'Apocalyptica plays metallica vol. 2' tour van najaar '24- voorjaar '25.
Bij enkele festivals is het duidelijk in de tekst dat ze die set daar gaan doen, dus ga ik ervanuit dat dit voor allemaal zal gelden.

Wie Metallica wil en niet 's nachts wil opblijven (of 2x Metallica wil), weet waar ze moeten zijn. Wij als publiek doen de vocals, so come prepared!

Users who are viewing this thread

• Joss
  • won666
  • Elf