Aight ik zie u bij dodheimsgardAls mensen mij willen meeten: mijn loopschema staat op de vorige pagina. Ik sta eigenlijk altijd rechts vooraan. En ja, als je me dan komt opzoeken dan lust ik best een biertje.![]()
Aight ik zie u bij dodheimsgardAls mensen mij willen meeten: mijn loopschema staat op de vorige pagina. Ik sta eigenlijk altijd rechts vooraan. En ja, als je me dan komt opzoeken dan lust ik best een biertje.![]()
Mooie lijst, het valt toch op dat de overlap in onze lijstjes ieder jaar wat groter wordtDenk dat dit hem ongeveer gaat worden voor mij. Ster = nog nooit eerder gezien. Dikgedrukt is must see.
Donderdag.
Psychonaut
Fleshwater*
Landmvrks*
Charlotte Wessels
MiW/Soen
Paradise Lost
Julie Christmas*
Dream Theater/Orbit Culture*
Epica
Iron Maiden
Vrijdag.
Spectral Wound
Villagers of Ioannina City*
Windhand*
Unprocessed*
Green Lung
Jerry Cantrell*
EODM*
Blood Incantation
Opeth
Behemoth
Zaterdag.
Dodheimsgard*
Dirty Honey*
Sylosis*/Unto Others
Vandenberg
Primordial*
Lorna Shore
Brutus
Imminence
The Hu*
Spiritbox/Apocalyptica
Amenra
Nine Inch Nails*
Zondag.
SHAV*
Angelus Apatrida*/Creeper*
Fit For an Autopsy*
Krokus*
Beyond the Black
Savatage*
Triptykon
Alcest
Thrice*
Mooie lijst, het valt toch op dat de overlap in onze lijstjes ieder jaar wat groter wordt![]()
Alleen op de vrijdag lijken we elkaar nauwelijks tegen te komen. Nog even kijken of ik blood incantation mee pak.
Okay, een spoorboekje wat ik elk jaar beter lijk te kunnen volgen (en wat ook elk jaar voller wordt, dus misschien gaat het weer parabolisch naar beneden dit jaar).
sowieso, wil in ieder geval een stukje meepakken, opvulling/optioneel/hangt van het moment af
Donderdag:
Municipal Waste
stukje Signs of the Swarm?
Landmarks
Motionless in White
stukje Alestorm
Terror
Julie Christmas (Of toch Dream Theater)
Orbit Culture
Epica
Iron Maiden
Hatebreed
stukje Powerwolf
Vrijdag:
[Vrijwilligers-shift]
Knocked Loose
[Waarschijnlijk even bijkomen en -eten van shift (en Knocked Loose)]
Stukje The Ghost Inside
Polaris
Falling in Reverse
stukje Jinjer [om te voorkomen dat het weer onmogelijk wordt om de moshpit van Slipknot te bereiken]
Slipknot
Behemoth
Zaterdag:
[Een gat, wat hier te doen?]
White Chapel
Poppy?
Primordial
ministukje The Warning
Lorna Shore of Cattle Decapitation :'(
Imminence
The Hu
Stukje Spiritbox / Apocalyptica
Stukje Korn
NIN tot ik in slaap dreig te vallen
Zondag:
[Een dag-opener?]
Seven Hours after Violet
Nothing More [vs. m'n gebruikelijke middagdipje]
Fit for an Autopsy
Paleface Swiss
Currents
stukje Katatonia
[Vrijwilligers-shift, ook wel 'lost een clash op door gewoon beide bands te missen']
Mijn vraag om hulp:
- Wat te doen op zaterdag en zondag aan het begin van de middag?
- Help ik mis de momenten voor spontaniteit in onbekendere geliefde (op festivals dan) genres, welke black/prog(/doom)-bands mag ik absoluut niet missen? ((Hint: power-, post- of trashmetal, nog hardrock, heeft een grote kans een van mijn band-opties te vervangen))
Klinkt alvast als de ontdekking van de editie! Ik zal gauw eens gaan inluisterenDodheimsgard kan ik echt aan iedereen aanraden. Fantastische band die black metal combineert met industrial, prog, jazz en electronics. Ik heb ze zelf ook nog nooit gezien, dus helemaal hyped dat ik nu de kans krijg. Hun album Black Medium Current is mijn favoriete album van 2023.
Ik zie dat je vergeten bent Primordial vet te maken. Maar gezien je legenda is het de eerste keer dat je ze live ziet, dus ik zie het door de vingers.Denk dat dit hem ongeveer gaat worden voor mij. Ster = nog nooit eerder gezien. Dikgedrukt is must see.
Donderdag.
Psychonaut
Fleshwater*
Landmvrks*
Charlotte Wessels
MiW/Soen
Paradise Lost
Julie Christmas*
Dream Theater/Orbit Culture*
Epica
Iron Maiden
Vrijdag.
Spectral Wound
Villagers of Ioannina City*
Windhand*
Unprocessed*
Green Lung
Jerry Cantrell*
EODM*
Blood Incantation
Opeth
Behemoth
Zaterdag.
Dodheimsgard*
Dirty Honey*
Sylosis*/Unto Others
Vandenberg
Primordial*
Lorna Shore
Brutus
Imminence
The Hu*
Spiritbox/Apocalyptica
Amenra
Nine Inch Nails*
Zondag.
SHAV*
Angelus Apatrida*/Creeper*
Fit For an Autopsy*
Krokus*
Beyond the Black
Savatage*
Triptykon
Alcest
Thrice*
Haha, ik sluit dat ook niet uit. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik hen simpelweg nog onvoldoende heb beluisterd. Ik ken ze al wel een tijdje en heb uiteraard wel muziek van ze gehoord en vond dat tof, dus daarom ga ik ook zeker kijken. Maar het echte inluisteren, ook naar de waarschijnlijke setlist, moet nog komen. Kans is best groot dat ze dan toch een must see worden, ja.Ik zie dat je vergeten bent Primordial vet te maken. Maar gezien je legenda is het de eerste keer dat je ze live ziet, dus ik zie het door de vingers.
Ik wed voor een biertje op zondag dat Primordial in je top 5 van het graspopweekend gaat vallen.![]()
Mooi lijstje!Hallokido! ziedaar t spoorboekje. Nog n paar twijfelgevallen, maar dat laat ik afhangen van de stemming van de dag. Onderstreept is de huidige voorkeur
*-Donderdag-*
Psychonaut /M Waste/Deafheaven
Fleshwater
The Raven Age
Landmarks
Beast In Black
Motionless in White
Alestorm
Dreamtheater
Orbit Culture
Pertubator
Maiden
Hatebreed
(Powerwolf) (laatste stukje, mss maar mogelijk geen behoefte meer aan na Hatebreed)
*-Vrijdag-*
Static Dress/Dead Poet Society
Spectral Wound
House of protection
Villagers of Ioannina City
Employed to Serve
Knocked Loose/Unprocessed
Northlane
The Ghost Inside
Jerry Cantrell
Falling in Reverse
Blood Incantation
Dethklok
Slipknot
Behemoth
-*Zaterdag*-
Dødheimsgard
Oomph
Whitechapel/Skindred
Eisbrecher/Sylosis/Unto Others
Vandenberg
Soulfly
Lorna Shore/Cattle Decapitation
Brutus
Bullet for my Valentine/Starset
The Hu/Spiritbox/Dragonforce
Amenra
Nine Inch Nails
Zondag :
Prinsessenjurken aantrekken
Stoepkrijten/zandkastelen bouwen aan de plas. (afhankelijk van het weer)
Pannekoeken bakken
Verhaaltjes voorlezen