Ik kwam nog andere reüniegeruchten tegen in onze zoektocht naar een nieuwe headliner.
We weten dat de oude bands het vaak goed doen op Graspop en het lijkt erop dat deze giganten mogelijk weer bij elkaar komen.
Daarnaast beantwoord het ook de vraag om wat meer Belgische muzikanten op het festival!
De originele K3 bezetting werkt aan een reünie!
www.rtl.nl
Haha, ik weet dat ze dat natuurlijk nooit zouden doen, maar op een of andere manier denk ik stiekem dat dit best wel eens heel erg aan zou slaan op een metal festival
We weten dat de oude bands het vaak goed doen op Graspop en het lijkt erop dat deze giganten mogelijk weer bij elkaar komen.
Daarnaast beantwoord het ook de vraag om wat meer Belgische muzikanten op het festival!
De originele K3 bezetting werkt aan een reünie!

'Karen, Kristel en Kathleen houden dit jaar langverwachte K3-reünie'
Kathleen Aerts (46) zinspeelde er eerder al op, maar anno 2025 lijkt het er toch van te komen: de langverwachte K3-reünie met Karen Damen (50) en Kristel Verbeke (49). Volgens Het Laatste Nieuws is zelfs al bekend wanneer en zijn de dames zich al aan het voorbereiden, maar Studio 100 reageert...

Haha, ik weet dat ze dat natuurlijk nooit zouden doen, maar op een of andere manier denk ik stiekem dat dit best wel eens heel erg aan zou slaan op een metal festival