Hoe komt het dat je pull me under goed vind en toch geen enkele behoefte hebt om erachter te komen hoe de rest van hun muziek klinkt?
Als je het zo stelt, dan klinkt het wel heel bizar eigenlijk ja... Specifiek voor deze editie luister ik het niet echt in, omdat ik het toch wel daar live ga meepakken vanwege de nostalgie rondom Pull Me Under (Guitar Hero World Tour uit het hoofd). Met daarna Epica, Maiden en Powerwolf zou het hoe dan ook vanaf de tribune worden.
Waarom ik het dan buiten Graspop om nooit verder heb geluisterd, kan ik geen antwoord op geven en ook nooit echt over nagedacht. Zou zeggen dat het puur een nostalgie ding is. Het is ook niet zo dat ik Pull Me Under vaak aan heb staan, het was meer een "ohja, dat nummer is van hun" na de aankondiging.
Duiken jullie alle discographies in van elke artiest? Heb hier nu toevallig Britney Spears aan staan en zie dat daarna Ricky Martin met Livin' La Vida Loca voorbij gaat komen, maar daar heb ik ook niet per se de behoefte om andere nummers te ontdekken

Edit: ook beetje wat @Jamel laatst zei over dat je vroeger makkelijk zonder iets vooraf in te luisteren kon gaan bezoeken (op basis van het programma boekje), is eigenlijk wat ik nu doe met Dream Theater, al is dat bij mij dan een toevallige bijkomstigheid in plaats van dat je geen andere keuze hebt.