En anders wil ik een drone selfie. Zodat ik later bewijs heb voor de ongelovige ThomassenOndanks dat ze nog geen stemmen hebben zul je bij lange na niet alleen staan
En anders wil ik een drone selfie. Zodat ik later bewijs heb voor de ongelovige ThomassenOndanks dat ze nog geen stemmen hebben zul je bij lange na niet alleen staan
Als die klopt zou ik best gelukkig zijn. Dan is mijn enige grote clash op zaterdag BFMV met Starset. (in eerdere clashfinders die ik gezien had overlapte ook imminence daar nog eens) .Niemand weet het natuurlijk zeker, maar deze ziet er wel realistisch uit, vind ik:
![]()
Graspop Metal Meeting 2025 Clashfinder
A free, printable timetable for Graspop Metal Meeting 2025clashfinder.com
probleem met die zaterdag is vooral dat niemand weet welke van de twee headliners de dag gaat afsluiten, iedereen gokt maar wat. Clashes met mainstage bands kunnen hierdoor aanzienlijk veranderen.Als die klopt zou ik best gelukkig zijn. Dan is mijn enige grote clash op zaterdag BFMV met Starset. (in eerdere clashfinders die ik gezien had overlapte ook imminence daar nog eens) .
NIN, Savatage en villagers of ionian city zijn de bands die ik door de aankondigingen echt heb leren kennen!Wat zijn voor jullie dé grote ontdekkingen op de line-up van dit jaar?
Voor mij Savatage en Soen! Ook zijn er een hoop bands die ik wel kende (of misschien zelfs live heb gezien), maar nu veel meer naar ben gaan luisteren: Iron Maiden, Airbourne, Dream Theater, etc.
Metropolis Pt. 2, Scenes from a Memory heeft ook wel echt een wereld voor me geopend! Iemand nog suggesties?
Wat zijn voor jullie dé grote ontdekkingen op de line-up van dit jaar?
Voor mij Savatage en Soen! Ook zijn er een hoop bands die ik wel kende (of misschien zelfs live heb gezien), maar nu veel meer naar ben gaan luisteren: Iron Maiden, Airbourne, Dream Theater, etc.
Metropolis Pt. 2, Scenes from a Memory heeft ook wel echt een wereld voor me geopend! Iemand nog suggesties?
Nieuw voor mij:Wat zijn voor jullie dé grote ontdekkingen op de line-up van dit jaar?
Hoe komt het dat je pull me under goed vind en toch geen enkele behoefte hebt om erachter te komen hoe de rest van hun muziek klinkt?Voor mij een dagticket voor de donderdag waar ik eigenlijk al een dagprogramma heb gevuld met dingen die ik ken.
Maar als het in te passen valt, dan wil ik Alien Ant Farm wel meepakken, ik kende die cover van Smooth Criminal nog niet.
Verder heb ik niks van Dream Theater ingeluisterd en ken ik alleen Pull Me Under, wat me heel gaaf lijkt om live te horen en de rest van de show gewoon lekker op de tribune of iets dergelijks. Op basis van de huidige clashfinders lijkt Dream Theater ook te clashen met dingen die ik niet ken of niet ga waarderen. Julie Christmas daadwerkelijk geluisterd en vond ik niks. Orbit Culture en Yellowcard zag ik ook bij vrijwel alle clashfinders overlappen. Op basis van genre afgeschreven, al kan ik in theorie Yellowcard nog wel proberen of t iets is, maar wil dan uiteindelijk toch gewoon Pull Me Under horen.
Ik verbaas mij hier ook over. Dat je alleen dat nummer vet vindt, okay, kan, maar hoe weet je dat als je überhaupt niks luistert verder? Weer een nieuw hoofdstuk in de wonderlijke muzikale belevingswereld van @KoekdoosHoe komt het dat je pull me under goed vind en toch geen enkele behoefte hebt om erachter te komen hoe de rest van hun muziek klinkt?
Didn't they also use some phrase like "Ghost are going to kiss you good night on Thursday" for their 2023 set? With five bands on South stage and six on North stage, Judas Priest closing isn't mathematically possible unless they completely ditch the concept of the alternating stages.en verder heeft Graspop Judas Priest aangekondigd als afsluiter van de zondag.
Hoe komt het dat je pull me under goed vind en toch geen enkele behoefte hebt om erachter te komen hoe de rest van hun muziek klinkt?
Ik denk niet dat er iemand echt door de volledige discography gaat, maar als ik bij het inlsuiteren van de gmm playlist iets leuks tegenkom ga ik zeker wel kijken of die artiest nog leuke nummers heeft. En daar komen soms toch wel heel toffe dingen uit