Deze show was ook echt snel uitverkocht. Vermoed dat ze de Afas nu al vol gekregen zouden hebben. Zeker gaan de volgende keer bij een eigen show.Vet om te horen dat je zo genoten hebt, ik had zelf eigenlijk niet verwacht dat ze zo'n uitgebreide show zouden meenemen.
had zelf ook nog helemaal geen beelden gezien van de huidige tour (probeer ik meestal niet te doen van shows waar ik naartoe ga)
vorige keer op Graspop hadden ze eigenlijk helemaal niets mee, maar toen waren ze ook nog niet zo groot. dus ben benieuwd wat ze dit jaar mee brengen, met de redelijk hoge mainstage spot die ze krijgen is daar opzich wel ruimte voor.
volgende keer dat ze weer een headline show spelen moet ik daar ook maar bij zijn, zou me niet verbazen als ze de volgende keer in de afas staan.
hoe was het voorprogramma trouwens, kregen die de zaal nog een beetje mee?
Brand of Sacrifice gemist omdat we een nieuwe topkroeg gevonden hadden, Loc Brewery! Fit for a King viel me zelf wat tegen. Miste voor mij wat in het geluid en de songs zijn live toch wat generiek eigenlijk. Met goede wil een 7 maar zeker niet meer. Maar de zaal reageerde er wel positief op maar niks vergeleken met de reactie op MiW.