Snap het probleem met herhaling niet...
In geval val Architects kan ik nog deels verstaan dat 3x geen scheepsrecht is (en voor mezelf EC, gmm en pkp) maar zelfs dan nog.. als die komen is het optreden evengoed genieten of we gaan naar RW om ze mee te pikken voor LP
Graspop is 1x op het jaar, ik zie mensen naar Graspop gaan en dan voordien of nadien een zaaltour meepakken waar je voor dezelfde prijs 3 bands ipv 30 kan zien die dag.
Alsof die personen een godgans jaar ook niet nog eens de artiesten op herhaling zetten in hun playlist. Maar die ene live herhaling op 365 dagen is dan een probleem.
Er spelen nog bands tijdens die optredens en als dat niet zo is kan je gaan eten..
Waarom terug naar 3 dagen om herhaling tegen te gaan ipv als u het u niet past gwn een dag te skippen (ngsteeds voordiger als combi)
Het lijkt vaak vooral dat het net de band waar iemand niet 100% fan van is die liefst niet op herhaling mogen komen. En geloof mij als volgend jaar Till daar opnieuw als HL staat zaag ik ook wel. Maar voor de rest zijn de meeste gwn opnieuw genieten..
Een herhaling van een volledige of zelfs 25%van de affiche zou uiteraard wat teveel zijn of getuigen van weinig inspiratie. Maar zelfs moest dat zo zijn, who cares je bent een weekend van huis weg en we maken er toch een feestje van