Graspop Metal Meeting 2025

Ik denk de volledig zelfde line up als vorig jaar. © Graspop Metal Meeting 2024 staat er nog altijd rechts onderaan ;)

• Haha
Waarderingen: MartinB
als nu aan hetzelfde tempo als ze verdwenen zijn de tabbladen terugkomen gaan we inderdaad nog 10 dagen nodig hebben :D

Ik denk de volledig zelfde line up als vorig jaar. © Graspop Metal Meeting 2024 staat er nog altijd rechts onderaan ;)
Dat is een copyright embleem denk ik. En betekend gewoon dat de website toen ontworpen is ofzoiets. Veel websites veranderen dat pas aan het begin van het jaar

• Leuk
Waarderingen: KazuyaYuza
Nu zijn ook de profiel foto en de banner op Facebook aangepast. Vorig jaar kwam de dag nadien Tool. Dit jaar zal dat wel niet zijn want morgen is geen werkdag (maar you never know als een band op zaterdag wil aankondigen natuurlijk ...). Ik verwacht nu maandag de eerst headliner

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Dat is waar, die opmerkingen laat ik zelf een beetje links liggen omdat ik ze niet zo zinnig vind maar ze worden idd wel gemaakt.

Als je nog wil lachen: nadat Linkin Park door Werchter bevestigd werd verscheen er een zeer verongelijkte post op de Graspop subreddit dat Rock Werchter een metal band afpakte van Graspop, wat weer tot reacties leidde van puristen die Linkin Park überhaupt geen metal vinden, etc. Zo kan het ook gaan, dan vind ik ons hier best inhoudelijk 😅

Typisch hoe je zélfs daar een 'het is ROCK werchter' comment kan vinden.

Users who are viewing this thread