Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Man, wat heb ik een heerlijke eerste dag gehad! Alles klopte: de muziek, mijn gezelschap, de sfeer. Geweldig!

Paar van de bands waar ik naar uitkeek hebben echt geleverd en meer. Vola, Pain, Rotting Christ, Brutus. Vier onwijs fijne tentshows met het beste publiek wat ik me kan bedenken. En dan BMTH als daverende verrassing. Een van de beste headliners die ik ooit op Graspop heb gezien. Met Kingslayer als hoogtepunt, wat voor een aantal hier nog verrassender zal klinken uit mijn mond.

Op naar dag 2!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Man, wat heb ik een heerlijke eerste dag gehad! Alles klopte: de muziek, mijn gezelschap, de sfeer. Geweldig!

Paar van de bands waar ik naar uitkeek hebben echt geleverd en meer. Vola, Pain, Rotting Christ, Brutus. Vier onwijs fijne tentshows met het beste publiek wat ik me kan bedenken. En dan BMTH als daverende verrassing. Een van de beste headliners die ik ooit op Graspop heb gezien. Met Kingslayer als hoogtepunt, wat voor een aantal hier nog verrassender zal klinken uit mijn mond.

Op naar dag 2!

Hoe was Uriah Heep?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.065
5.421
Man, wat heb ik een heerlijke eerste dag gehad! Alles klopte: de muziek, mijn gezelschap, de sfeer. Geweldig!

Paar van de bands waar ik naar uitkeek hebben echt geleverd en meer. Vola, Pain, Rotting Christ, Brutus. Vier onwijs fijne tentshows met het beste publiek wat ik me kan bedenken. En dan BMTH als daverende verrassing. Een van de beste headliners die ik ooit op Graspop heb gezien. Met Kingslayer als hoogtepunt, wat voor een aantal hier nog verrassender zal klinken uit mijn mond.

Op naar dag 2!
nog een tweede dagticket gekocht of had je al een zondagticket voordat je uw zaterdagticket kocht?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Hoe was Uriah Heep?
Goed! Heel fijn geluid, strakke band, goede zanger, publiek wat mee was. Verwachtingen ingelost. Was alleen zelf nog een beetje aan het bekomen van Rotting Christ.

nog een tweede dagticket gekocht of had je al een zondagticket voordat je uw zaterdagticket kocht?
Maat van me appte van de week dat hij vanavond op tijd naar huis wil gaan rijden en dat ik eventueel mee kan. Dus toen op Swap een goedkoop ticket kunnen scoren en er toch maar een dag aan vastgeplakt. Ben toch in de buurt van Dessel blijven overnachten.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.738
8.653
Man, wat heb ik een heerlijke eerste dag gehad! Alles klopte: de muziek, mijn gezelschap, de sfeer. Geweldig!

Paar van de bands waar ik naar uitkeek hebben echt geleverd en meer. Vola, Pain, Rotting Christ, Brutus. Vier onwijs fijne tentshows met het beste publiek wat ik me kan bedenken. En dan BMTH als daverende verrassing. Een van de beste headliners die ik ooit op Graspop heb gezien. Met Kingslayer als hoogtepunt, wat voor een aantal hier nog verrassender zal klinken uit mijn mond.

Op naar dag 2!
Mooi om te lezen dat je hebt genoten, en dat je er vandaag weer bij bent!
Ik was dus uiteindelijk toch nog even bij INK gaan kijken maar dat had je vast al geraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Het idee om het kalm aan te doen toch nog 10min volgehouden, future palace krijgt hier toch een pak mensen mee in hun wall of death in een goej volle dome op dit uur! De starters elke dag stelden niet teleur deze editie goe gedaan graspop!
Ja man wat een drukte! En dan verwacht je dat alle pitbeesten bij John Coffey en Wargasm staan. En terechte respons, enthousiaste en goede show.

Zulu is absolute herrie. De laatste plaats in het eindoverzicht is al veilig gesteld bij deze.
 

wsk

Playlistbediener
7 dec 2023
14
59
Ja man wat een drukte! En dan verwacht je dat alle pitbeesten bij John Coffey en Wargasm staan. En terechte respons, enthousiaste en goede show.

Zulu is absolute herrie. De laatste plaats in het eindoverzicht is al veilig gesteld bij deze.
Haha bij zulu sluitk me ook aan, ff vant weer genietwn in de plaats!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Zulu was inderdaad vreselijk, hahahah.

Ik sta nu voor het eerst vooraan bij de mainstage en het valt me op hoe leeg het hier staat in vergelijking met veel shows die ik heb gezien in de tent. Inderdaad ook bij een Future Palace stond de Dome vol. Bijzondere ontwikkeling wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsk en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Sanguisugabogg soundcheck was the best show of the day so far - get over here, starting soon! 👍🏼

Did you see Priest eventually? I remember you wanted more deep cuts in the setlist, and so they did (at least for me compared to previous shows).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken