De balans van gister:
5. Bring me the horizon: Was helaas compleet leeg na 3 dagen alles gegeven en heb ze op een afstandje kunnen zien, maakte er wel een geweldige show en bevestiging waarom ze mogen afsluiten, heel toffe interactie ook met de fans!
4. Abbath: Na de high van blind guardian is hjer de rest mijn energie opgemaakt, top stem en compleet losgaan aan de high tempo!
3. Rotting christ: 1e keer live zien en ze hebben een echte topsetlist neergezet naar mijn menig, strakke show van begin tot einde!
2. Vola: Al eerder vermeld kon ik ze alleen maar omschrijven als: Machtig0⁰! Helemaal mee in de set voor een eerste prachtervaring in de namiddag, eerste keer de volledigr set live kunnen zien en dit gaat niet de laatste zijn, ongelofelijke atmosfeer in de crowd ook!
1. Blind guardian: wat een feest en nafeest ma valhalla! Speelde de klassiekers geweldig met het gegarandeerde kippenvel moment van the bard song! Langer dan 50min volgendr keer pls!
Eervolle vermeldingen:
DeathbyRomy: ondanks technische problemen toch een goede energieke show geleverd!
INK: haha wat een show toch gewoon, heel tof om het horrorverhaal eens meegepakt te hebben!
Toch ook een eerste tegenvaller deze editie helaas: a7x:
Kon na een 3-4 nummers niet echt in de set en show komen en toen naar abbath gegaan voor de energie erin tehouden wat een topkeus voor mij was!
Nu compleet leeg na 3 megadagen met nu gelukkig een heerlijke relax zondag in het zonneke op de wei, met hier en daar toch de tent in om naar onder meer Erob altar en Karnivool te gaan!