Graspop Metal Meeting 2024

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
685
Uuuhm, waarom zijn parking tickets uitverkocht? Ik dacht er nu pas aan dat te doen maar dat kan niet meer?!?! Even paniek hier.
 

KristofF

Playlistbediener
14 jun 2024
12
5
Uuuhm, waarom zijn parking tickets uitverkocht? Ik dacht er nu pas aan dat te doen maar dat kan niet meer?!?! Even paniek hier.
Idem hier, maar neem aan dat ze die vvk stop hebben gezet omdat er nu al sprake was dat een deel van de parking gesloten zou worden owv het slechte weer?
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
685
Idem hier, maar neem aan dat ze die vvk stop hebben gezet omdat er nu al sprake was dat een deel van de parking gesloten zou worden owv het slechte weer?
Aaah komop zeg. Mn bolderkar staat al prepacked klaar. Dat ga ik in een bus nooit meekrijgen.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
685
Oke heeft er iemand tips voor als je half kreupel bent, een bolderkar aan spullen moet verslepen en de pendelbus gewoon geen optie is? Morgen maar gewoon voor parking in de rij gaan staan of? Kom pas rond 20:00 aan waarschijnlijk.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
239
539
Oke heeft er iemand tips voor als je half kreupel bent, een bolderkar aan spullen moet verslepen en de pendelbus gewoon geen optie is? Morgen maar gewoon voor parking in de rij gaan staan of? Kom pas rond 20:00 aan waarschijnlijk.
Als je niet meer op de parking kan die ze bedacht hadden (en de vvk voor gold), dan word je vanzelf omgeleid naar andere plekken. Sommige van de extra parkings zijn op loopafstand van de camping en is met een bolderkar dus prima. Andere zijn idd met pendelbus. Al denk ik dat er meer mensen zijn die gewoon de bolderkar de bus ingooien hoor. Zie ik elk jaar, sowieso mensen die met de trein gaan.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.439
Oke heeft er iemand tips voor als je half kreupel bent, een bolderkar aan spullen moet verslepen en de pendelbus gewoon geen optie is? Morgen maar gewoon voor parking in de rij gaan staan of? Kom pas rond 20:00 aan waarschijnlijk.
Je kunt toch gewoon ter plekke betalen?
Zie vorige pagina.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
524
1.272
Je kunt toch gewoon ter plekke betalen?
Zie vorige pagina.
Ik gok dat ze dat niet gaan doen wanneer een deel van de parkings moet sluiten. Dan worden die gebruikt voor mensen met een parkingticket en degene zonder ticket zullen verder weg moeten parkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
99
210
Je kunt toch gewoon ter plekke betalen?
Zie vorige pagina.
wat graspop al aangeeft dan de parkings voor weekend mensen waarschijnlijk wel beter begaanbaar zijn ook omdat je er je auto neerzet en dan zondag of maandag weer op haald, de dagjes parkeerplaatsen word veel meer op gereden die zijn denk ik na het weekend veel slechter of al eerder qua grond.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.439
Ik gok dat ze dat niet gaan doen wanneer een deel van de parkings moet sluiten. Dan worden die gebruikt voor mensen met een parkingticket en degene zonder ticket zullen verder weg moeten parkeren.
Gewoon een stukje verder lopen dan.
Er zal sowieso voldoende parkeergelegenheid zijn, want 2/3 van alle parkeerplekken waren in orde.

En ja, niet lullig bedoeld, maar als je tot het allerlaatste moment wacht om een parkeerticket te kopen...?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.130
2.322
Oke heeft er iemand tips voor als je half kreupel bent, een bolderkar aan spullen moet verslepen en de pendelbus gewoon geen optie is? Morgen maar gewoon voor parking in de rij gaan staan of? Kom pas rond 20:00 aan waarschijnlijk.
Als je met meerdere mensen komt kan je alvast 1 iemand met die kar al achterlaten in de buurt van het festival.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.644
4.951
De schrik zit er toch wel een beetje in aangezien ik met een elektrische wagen ga en die zijn toch een pak zwaarder dan gewone wagens. Hopelijk sta ik niet vast maandag ochtend
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.439
De schrik zit er toch wel een beetje in aangezien ik met een elektrische wagen ga en die zijn toch een pak zwaarder dan gewone wagens. Hopelijk sta ik niet vast maandag ochtend
Er zijn toch vast wel parkings die een stuk steviger/droger, of zelfs verhard zijn?

Maar ja, als iedereen per se met de auto wil komen, én per se zo dicht mogelijk bij het terrein wil parkeren, dan vraag je natuurlijk om een gigantisch modderfiasco...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken