Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.395
hoop vooral dat die donderdag niet klopt, als de organisatie Erra en Bury Tomorrow tegelijk laat spelen dan help ik graag @Joslittel met het in brand steken van het commandocentrum daar.

Dat soort monsterclashes uit eenzelfde genre heb je elk jaar wel minstens één van, zoals die keer met HammerFall en Beast in Black
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.622
5.053
Hm. Ik begin nu toch te twijfelen over die woning in Zuid-Limburg. Tegelijkertijd zal het voelen als een continue vakantie omdat ik niemand versta
Om je bij je keus te ondersteunen krijg je alvast een gratis eerste Duolingo-les voor beginners (lessen voor gevorderden volgen later wel):
"Hm. Ich begin noe toch te twiefele uvver die wunning i Zuud-Limburg. Tegeliekertied zal ut veule es un continue vakantie umdat ich ginge versjtao."
Zie je, valt best mee, toch? ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Om je bij je keus te ondersteunen krijg je alvast een gratis eerste Duolingo-les voor beginners (lessen voor gevorderden volgen later wel):
"Hm. Ich begin noe toch te twiefele uvver die wunning i Zuud-Limburg. Tegeliekertied zal ut veule es un continue vakantie umdat ich ginge versjtao."
Zie je, valt best mee, toch? ;)
Als ik het goed begrijp gaat die tweede zin over op vakantie gaan met een veulen?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.410
Om je bij je keus te ondersteunen krijg je alvast een gratis eerste Duolingo-les voor beginners (lessen voor gevorderden volgen later wel):
"Hm. Ich begin noe toch te twiefele uvver die wunning i Zuud-Limburg. Tegeliekertied zal ut veule es un continue vakantie umdat ich ginge versjtao."
Zie je, valt best mee, toch? ;)
Op duolingo kan je op een woord drukken en dan krijg je een vertaling, die functie mis ik hier wel.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Dat soort monsterclashes uit eenzelfde genre heb je elk jaar wel minstens één van, zoals die keer met HammerFall en Beast in Black
Vorig jaar nog Chelsea Grin en Lorna Shore. Extra bijzonder omdat de zanger / frontman van Chelsea Grin ooit de zanger van Lorna Shore was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
71
185
Op GMM zal het de 7e keer zijn dat ik TOOL live kan aanschouwen. Hoop stiekem dat ze de setlist weer wat spannender maken en iets van old skool materiaal terug toevoegen. Ik denk o.a. aan:

Third Eye (als opener, en niet alleen de heartbeat intro duh)
Pushit
Lateralus (om de set te eindigen)

Absolute droom zou natuurlijk Ticks & Leeches zijn, maar dat gaat zeker niet gebeuren…
Eervolle vermeldingen voor Hooker with a Penis, Eulogy en alles van Undertow.

Bon, geen reden tot klagen natuurlijk want alvast grote kans dat Rosetta Stoned op de setlist gaat staan.

En voor de mensen die TOOL niet kennen, of hun genre muziek niet genegen zijn:
Ga toch maar eens een kijkje nemen want het is een redelijk speciale ervaring die het pure vakmanschap overstijgt. En véél meer METAL dan die core bandjes van tegenwoordig 😜 (+ je kan het toch maar mooi afvinken, ze gaan geen 10 jaar meer touren).
 

Audenda

Playlistbediener
6 okt 2021
10
11
Beetje late to the party met mijn top 3 per dag, maar bon, ik ga toch nog meedoen

(...)
Had even niet door dat er een party was, maar bij deze alsnog ook mijn top drietjes.
donderdag!
- Tool*
- Alien Weaponry
- Heart*

Vrijdag!
- Judas Priest (wel fan van het nieuwe album)
- P.O.D.*
- Fu Manchu*

Zaterdag!
- Uriah Heep*
- I am Morbid
- Brutus

Zondag!
- Emperor
- Atreyu*
- John Coffey en Malevolence, want ik kan daar echt niet kiezen.

Wie elke dag wel weer op 1 staat zijn de makkers met frisse pinten, wiltnieweetnhoeveel goesting daar weer voor is. :cool:
 

Audenda

Playlistbediener
6 okt 2021
10
11
Ik hoop dat ze dit systeem snel bij GMM gaan invoeren, want zoals @Loek123 al zei is dit op een ander festival. (Of ik heb wat gemist) Dit zal een hoop tijd en wachtrijen schelen. Of een ander soort oplossing met rechte Rijen ipv iedereen op een hoopje
Dat doen ze op Alcatraz, en werkt daar perfect. Wel enkel met festival merch.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.339
5.873
Op GMM zal het de 7e keer zijn dat ik TOOL live kan aanschouwen. Hoop stiekem dat ze de setlist weer wat spannender maken en iets van old skool materiaal terug toevoegen. Ik denk o.a. aan:

Third Eye (als opener, en niet alleen de heartbeat intro duh)
Pushit
Lateralus (om de set te eindigen)

Absolute droom zou natuurlijk Ticks & Leeches zijn, maar dat gaat zeker niet gebeuren…
Eervolle vermeldingen voor Hooker with a Penis, Eulogy en alles van Undertow.

Bon, geen reden tot klagen natuurlijk want alvast grote kans dat Rosetta Stoned op de setlist gaat staan.

En voor de mensen die TOOL niet kennen, of hun genre muziek niet genegen zijn:
Ga toch maar eens een kijkje nemen want het is een redelijk speciale ervaring die het pure vakmanschap overstijgt. En véél meer METAL dan die core bandjes van tegenwoordig 😜 (+ je kan het toch maar mooi afvinken, ze gaan geen 10 jaar meer touren).
Jaaaa Rosetta Stoned terug in rotatie ben ik ook blij mee, hoop zeker dat die er op Graspop ook gewoon in zit. Pushit is altijd machtig, in de Ziggo ook een keer live meegemaakt. Third Eye en Lateralus zouden natuurlijk helemaal geweldig zijn. Of Eulogy, Stinkfist, Hooker with a Penis... Genoeg classics die ik graag nog eens live zou willen horen, en denk ik goed op de festival setting van Graspop passen 😁
 

MandyRose

Nieuw lid
17 mrt 2024
4
11
Als nieuweling hier (lees wel al een tijdje stiekem mee 👀) ben ik ook vrij laat voor dit feestje, maar vind het toch leuk om nog mee te doen :)

Donderdag:

1. Amaranthe
2. Bury tomorrow *
3. Silverstein *

Vrijdag:

1. Dynazty *
2. Until I wake *
3. Electric callboy

Zaterdag:

1. Mammoth WVH (!!!)
2. Ice nine kills
3. While she sleeps *

Zondag:

1. Atreyu
2. Black stone cherry
3. Future palace *
 

vandenbranddennis

Nieuw lid
7 dec 2023
2
5
Ook ik ben nieuw maar zo'n lijstje wou ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan.

-Donderdag-
1. Amaranthe *
2. Alice Cooper
3. NeO *

-Vrijdag- (Persoonlijk de minste dag)
1. Avantasia * (Heel veel goeds over gehoord hier)
2. P.O.D. *
3. Electric Callboy

-Zaterdag-
1. Ice Nine Kills *
2. A7x *
3. BMTH *

-Zondag-
1. Machine Head *
2. Corey Taylor *
3. Future Palace *
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Van mij mag Tool Hooker With a Penis, Jambi, Aenema, H en Rosetta Stoned wel spelen.

Dan ben ik een vrolijk man (anders ook hoor)
 
  • On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.339
5.873
Ik ben eigenlijk gewoon tevreden met wat ze ook spelen, er zit wat mij betreft zowat geen enkele misser in die hele discografie. Maar de voorkeur gaat toch altijd uit naar nummers die ik nog niet eerder live gehoord heb. Hoe dan ook gewoon nog steeds heel blij dat ze er staan, want het wordt sowieso van het begin tot het eind genieten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken