Graspop Metal Meeting 2024

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
147
309
Zelf zal ik in ieder geval never nooit op GMM in een rij voor merch gaan staan, dat is het me simpelweg totaal niet waard.
Een T-shirt kan ik ook wel online kopen of bij een los concert, daar ga ik mijn kostbare tijd niet mee verspillen.
Sowieso koop ik vrijwel nooit festivalmerch, maar bijna uitsluitend bandmerch (eigenlijk alleen maar T-shirts, mijn vrouw vaak hoodies).

Ik wilde vorig jaar graag een Graspop klakske, en dat heeft me een optreden van The Raven Age gekost. Ben nog steeds blij met m'n aankoop, maar dat doe ik echt geen twee keer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en PreFXDesigns

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Ne klak ofwel een pet in het AN, zullen ze zeker enkel in Limburg zeggen? 😂
Meer specifiek een wielerpetje:

bic-team-cycling-koerspet-Klakske.webp
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en RubenJS

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Inmiddels groen licht ontvangen! Zal binnenkort toegevoegd worden aan de contentplanning. Nog geen idee op welke termijn t online komt. Ik begin er wel al binnenkort mee.

Hierbij ook direct een oproep om je stem nog te laten horen. Dan kan ik die meenemen.
Ik bedoelde eigenlijk meer een overzichtje van de (10-20?) meest populaire/hype namen (met of zonder headliners), niet zozeer de resultaten van de hele poll, maar doe er vooral lekker mee wat je zelf wil! ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

saurus

Dagopener
4 feb 2019
532
620
Voor merch is denk in het beste moment er staan als de wei opengaat en dan dadelijk lopen richting de stand ofwel savonds tijdens een van de headliners dan gaat het ook wel vlot. Voor de rest is het een ramp.
Ik ben voorstander van ieder shirt gewoon een nr te geven dat je maar hoeft te zeggen dit nr deze maat.
Of een wachtrij maken van nadars zoals in een pretpark idd. En dan security erbij voor het vlot te laten gaan.
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
66
55
Voor merch is denk in het beste moment er staan als de wei opengaat en dan dadelijk lopen richting de stand ofwel savonds tijdens een van de headliners dan gaat het ook wel vlot. Voor de rest is het een ramp.
Ik ben voorstander van ieder shirt gewoon een nr te geven dat je maar hoeft te zeggen dit nr deze maat.
Of een wachtrij maken van nadars zoals in een pretpark idd. En dan security erbij voor het vlot te laten gaan.
Wat dacht je van alle maten met "S" "M" etc op papier a4tjes weergeven en weghalen zodra een maat is uitverkocht? Of met QR codes laten bestellen en ophalen zodra het uitkomt?
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.339
Na een korte analyse van de huidige vier clashfinder van onze forumgenoten, hoop ik dat die van @theblackmadness de juiste gaat zijn. Daar kan ik het beste dagprogramma op de vrijdag samenstellen:

Dynazty > Brian Downey > Tarja > P.O.D. > Eisbrecher

Pauze

Bruce Dickinson > Avantasia > Electric Callboy

Pauze

Judas Priest en een eventueel een stukje Pendulum
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Na een korte analyse van de huidige vier clashfinder van onze forumgenoten, hoop ik dat die van @theblackmadness de juiste gaat zijn. Daar kan ik het beste dagprogramma op de vrijdag samenstellen:

Dynazty > Brian Downey > Tarja > P.O.D. > Eisbrecher

Pauze

Bruce Dickinson > Avantasia > Electric Callboy

Pauze

Judas Priest en een eventueel een stukje Pendulum
hoop vooral dat die donderdag niet klopt, als de organisatie Erra en Bury Tomorrow tegelijk laat spelen dan help ik graag @Joslittel met het in brand steken van het commandocentrum daar.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
hoop vooral dat die donderdag niet klopt, als de organisatie Erra en Bury Tomorrow tegelijk laat spelen dan help ik graag @Joslittel met het in brand steken van het commandocentrum daar.
Count me in! Maar kan het me bijna niet voorstellen, Erra zal vroeg op de dag in Metal Dome of Jupiler Stage staan, Bury Tomorrow later op Jupiler Stage? Alleen als Bury Tomorrow op Main Stage staat kunnen ze clashen, dan zullen ze ook vroeg spelen. Vind ze eigenlijk meer een Jupiler Stage band.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
332
599
Voor merch is denk in het beste moment er staan als de wei opengaat en dan dadelijk lopen richting de stand ofwel savonds tijdens een van de headliners dan gaat het ook wel vlot. Voor de rest is het een ramp.
Ik ben voorstander van ieder shirt gewoon een nr te geven dat je maar hoeft te zeggen dit nr deze maat.
Of een wachtrij maken van nadars zoals in een pretpark idd. En dan security erbij voor het vlot te laten gaan.

Gewoon mensen die je verstaan en die niet alleen bepaalde mensen een voorkeurs behandeling geven.
Stond vorig jaar na openen van de wei vooraan en nog werden andere geholpen
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Gebruikers die dit onderwerp bekijken