Los van het feit of het omarmd wordt door mijn generatie Het is ook niet echt van deze tijd meer om met cd's of een usb stick te rommelen in de auto. Daar is Spotify een gemak en wat mij betreft een must.
Haha ik snap u wel. Ik heb altijd wel ergens cd's steken. Mis mijn 1e auto, waar ik een 6-cd wisselaar had steken. En een cassette speler
PS: mijn auto kent alleen radio of cd, dus er spelen daar nog constant cd's en ik koop ook nog veel cd's om ze voornamelijk in de auto te kunnen afspelen
Doe ik ook! Meer zelfs, heel lang was de auto de enige plek waar ik Ć¼berhaupt cd's KON afspelen
Sinds eind vorig jaar een auto zonder cd-speler maar mis toch echt de charme ervan en ook het kopen van cd's bij de merch om wat kleinere bands te ondersteunen wanneer de t-shirts mij niet aanspreken.
Waar ik kan, koop ik een cd'tje van bands. Ook lokale bands etc. Dit weekend ga ik naar Rolmo's Roots Rock Fest en als ik daar een goeie act zie, koop ik gegarandeerd een paar cd's. Jake Calypso komt, maar denk dat ik daar alle reguliere albums wel van heb.
De 013 heeft echt een kleine capaciteit en hun AFAS shows zijn nog altijd niet uitverkocht. Ik snap echt wel dat ze met hun muziek op een festival als Graspop horen maar om dan echt een logo band te zijn vind ik teveel eer.
Babymetal is populair, en een logo trekt sneller de aandacht. Dus nie abnormaal dat een populaire band een logo krijgt, lijkt mij. Ik ben zelf Ʃnorme Heepfan maar ik zou achterover gevallen zijn als zij wƩl een logo hadden gekregen, hoe hard ik het hen ook gun.