Graspop Metal Meeting 2024

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
22
47
Om de tijd door te komen, ik hoop op een aantal powermetal bands:

- Angus McSix (kan prima op Jupiler)
- Twilight Force (metal dome?)
- Gloryhammer (altijd leuk, gooi ze lekker om 15:00 op de main stage)
- Wind Rose (kan tegenwoordig ook op de main stage)
- My Darkest Days
- Orden Ogan (jammer dat ze al op Alcatraz staan, maar hoeveel kaarten zouden zij verkopen? 'kleinere' bands kunnen toch wel op beide festivals staan?)
- Rumahoy
- Elvenking (metaldome)
- H.E.A.T.
- Warkings
- Dragonforce?

Andere bands:
- Fleddy Melculy (op Jupiler?)
- The Darkness (zou erg gaaf zijn, zag ze wel op een ander festival als headliner, maar dat is later in de zomer geloof ik)
- Annisokay
- Yngwie Malmsteen
- Metallica (metaldome of Jupiler)
- Avantasia (sub op zaterdag beter, onrealistisch misschien)

Eerlijk gezegd zou ik blij zijn als ik al 1 van deze namen op de poster zie vanmiddag!
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
- Metallica (metaldome of Jupiler)
Eyes What GIF

Is er nog ne Metallica waar ik niet van weet?
- Avantasia (sub op zaterdag beter, onrealistisch misschien)
Yes please 🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
270
455
Klopt. De poster is niet meer gepined op hun Insta (tenminste bij mij niet meer). Ze zijn in elk geval bezig

Om de tijd door te komen, ik hoop op een aantal powermetal bands:

- Angus McSix (kan prima op Jupiler)
- Twilight Force (metal dome?)
- Gloryhammer (altijd leuk, gooi ze lekker om 15:00 op de main stage)
- Wind Rose (kan tegenwoordig ook op de main stage)
- My Darkest Days
- Orden Ogan (jammer dat ze al op Alcatraz staan, maar hoeveel kaarten zouden zij verkopen? 'kleinere' bands kunnen toch wel op beide festivals staan?)
- Rumahoy
- Elvenking (metaldome)
- H.E.A.T.
- Warkings
- Dragonforce?

Andere bands:
- Fleddy Melculy (op Jupiler?)
- The Darkness (zou erg gaaf zijn, zag ze wel op een ander festival als headliner, maar dat is later in de zomer geloof ik)
- Annisokay
- Yngwie Malmsteen
- Metallica (metaldome of Jupiler)
- Avantasia (sub op zaterdag beter, onrealistisch misschien)

Eerlijk gezegd zou ik blij zijn als ik al 1 van deze namen op de poster zie vanmiddag!

1 van deze namen op de poster? Dan gok ik Metallica op de jupiler stage.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

jbj

Dagopener
11 okt 2022
537
734
Om de tijd door te komen, ik hoop op een aantal powermetal bands:

- My Darkest Days
Grappig dat je deze noemt. Was vroeger één van mijn favoriete bands. Valt wel niet onder powermetal (rock?) denk ik 😅
Zijn voorlopig toch nog geen indicaties dat die terug shows zullen spelen? Officieel niet uit elkaar en nog steeds zeer actief op sociale media. Ik zie ze wel ooit terug een album opnemen moest 3DG even een langere pauze nemen.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
537
734
Mooi als er weer een stagiair achter de knoppen zou zitten en pas om 16.19 op plaatsen zou drukken. Daar gaat je geld 😂
We mogen allemaal wel lachen met die stagair, maar als die sebiet Loek begint afpersen, is die nog de slimste van de hoop 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
25
49
Ooooh wat heerlijk dit allemaal, iedereen zo gezamenlijk uitkijken naar dat klein beetje licht in deze eindeloos lijkende donkere tunnel richting Graspop.

Ik hoop echt dat iedereen zijn wishlist uitkomt en de organisatie beslist om er een 12 dagen durende editie van te maken.

Maar ik hoop op nog wat blackened thrash/ (blackened) speed metal en d-beat/crust punk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Imag, Moniek en Koekdoos

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Jera On Air komt net met Architects, Frank Carter & The Rattlesnakes, Hanabie, For I Am King, Of Mice and Men, The Black Dahlia Murder, King Prawn, Spanish Love Songs, Imminence, Movements, Makewar, Brutus en Annisokay!

Frank Carter wil ik ook nog wel op GMM zien. Die geeft echt super energieke shows!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken