Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.648
5.101
Oke. Iedereen zijn zegje kunnen doen nu?

Dan nu even allemaal rustig tot 10 gaan tellen onder het genot van Slow Motion Countdown van Graveyard.
Tuurlijk, beste Jos! Helemaal zen hier.. ;)

Ik begrijp best dat velen helemaal geen zin hebben in dit soort discussies, maar ik heb zelf ook helemaal geen zin in een herhaling van dit soort gevallen.
Om misverstanden en onnodige discussies in de toekomst te voorkomen, vind ik dat de ongeschreven huisregels en beperkingen van dit topic (die er klaarblijkelijk wel degelijk zijn) best wat beter benoemd mogen worden.
Misschien niet leuk, maar wel hard nodig dus.
 
Laatst bewerkt:

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
296
80
Je kan van steel Panther vinden wat je vindt. Net als alle muziek trouwens...
Ik luister het zelf echt werkelijk nooit maaaaaar ze zijn live toch verdomme een potje vermakelijk zeg!!
 
  • Geweldig
Waarderingen: pieterschipper

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
33
11
Weer 15 pagina's gezever erbij. Spijtig dat dit forum niet correct gebruikt wordt. Om de nuttige info te vinden, moet je eerst 90% van de onzin filteren. Jammer want het potentieel is hier zeker aanwezig.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.677
7.439
Weer 15 pagina's gezever erbij. Spijtig dat dit forum niet correct gebruikt wordt. Om de nuttige info te vinden, moet je eerst 90% van de onzin filteren. Jammer want het potentieel is hier zeker aanwezig.

Toevallig eerder op de avond nog gekeken, de afgelopen 20 pagina’s hebben we 3,5 week over gedaan; ten opzichte van de 20 pagina’s ervoor die in een kleine week zijn gevuld, valt het reuze mee :)
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Weer 15 pagina's gezever erbij. Spijtig dat dit forum niet correct gebruikt wordt. Om de nuttige info te vinden, moet je eerst 90% van de onzin filteren. Jammer want het potentieel is hier zeker aanwezig.
Als je enkel nuttige info wilt, moet je hoe dan ook niet op een forum aanwezig zijn. Snuister dan rond in de artikels op de Festileaks-website...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.648
5.101
Het duurt dan ook alweer veel te lang sinds de leak van Kamelot. Laat staan sinds de meest recente officiële aankondiging van Graspop.
Ligt maar eraan hoe je het bekijkt. De laatste worp was wel dusdanig groot, dat het helemaal niet onlogisch is om lang(er) te moeten wachten op de volgende.
Ieder festival heeft nu eenmaal een andere aankondigingsstrategie, met elk hun voor- en nadelen.
Ik vind die van GMM best prima, niet te snel, niet te langzaam (uitzonderingen daargelaten, zoals met de laatste 2 headliners afgelopen jaar).
Ik houd dan ook wel van grote, vette worpen, waar anderen misschien liever meer kleinere pakketjes krijgen voorgeschoteld.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken