Graspop Metal Meeting 2024

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
59
96
Hahaha ze zeggen wel eens dat Amsterdammers chauvinistisch kunnen zijn, maar Brabanders kunnen er ook wel wat van hoor.
Maar het beeld wat je schetst over Tilburg klopt wel een beetje. De 013 is het enige waar ik voor in Tilburg kom. Van de stad en haar imago hoeven ze het niet te hebben.
Klopt. Ik denk dat 99% van het toerisme ook voor 013 komt. De stad zelf heeft verder niks, wat best sneu is.
Ik vond het ook wel humor dat er ooit onderzoek is geweest naar toeristisch imago van de Nederlandse steden. Toen kwam Tilburg, niet verrassend, erg slecht uit de bus. Het werd vervolgens nog erger toen de wethouder vertelde dat Tilburg beter moet verpakken wat ze hebben. Met vervolgens een opsomming van toeristische plekken de geen van alle in Tilburg liggen. Volgens mij is het dit fragment--->

 
Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Wow
Waarderingen: Piet en MarcoReusel

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Klopt. Ik denk dat 99% van het toerisme ook voor 013 komt. De stad zelf heeft verder niks, wat best sneu is.
Ik vond het ook wel humor dat er ooit onderzoek is geweest naar toeristisch imago van de Nederlandse steden. Toen kwam Tilburg, niet verrassend, erg slecht uit de bus. Het werd vervolgens nog erger toen de wethouder vertelde dat Tilburg beter moet verpakken wat ze hebben. Met vervolgens een opsomming van toeristische plekken de gern van alle in Tilburg liggen. Volgens mij is het dit fragment--->

Ok. We dwalen af.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.451
It was just announced that Turnstile would play Hurricane and Southside on the 22nd & 23rd of June.

All in line with the leaked poster which has them scheduled for the 21st (Friday).

En zie ook op setlist.fm dat ze afgelopen zomer nog 4 dagen achter elkaar speelden in Zwitserland > Italië > Engeland > Frankrijk
Ook RaR en RiP met de dag erop Tilburg. Dus dat gedeelte van de poster zal wel kloppen dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Loek123

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Misschien binnekort dan toch eens de gewaagde oversteek maken!
Moet wel zeggen, was mijn eerste keer in de Effenaar, ook zeker een leuk zaaltje! Vedett van het vat is ook een pluspunt meteen :D
Hahaha Vendett is prima.
013 schenkt sinds een paar jaar Bavaria/ Royal Swinkels. Daar ben ik erg blij mee.
W2 in Den Bosch schenkt Hertog Jan :D, geen idee wat de Mainstage schenkt eigenlijk, maar is vrees het ergste.

Present Danger staat binnenkort in de Effenaar Eindhoven en Crossroads Kaatsheuvel. Nog in dubio waar ik naar toe ga.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Misschien binnekort dan toch eens de gewaagde oversteek maken!
Moet wel zeggen, was mijn eerste keer in de Effenaar, ook zeker een leuk zaaltje! Vedett van het vat is ook een pluspunt meteen :D
Tot enkele jaren terug was er zelfs jupiler als pilsbier.
De mixdrankjes zijn prijs/kwaliteit ook een aanrader ook voor festivals 6,5 ofzo voor een whisky/cola
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
121
387
"Special Guest Ice Nine Kills on headline dates. "

That doesn't necessarily mean festivals...
Yeah you are probably right. They just mentionned the FFDP dates. We will see.
I see that they both play at Full Force festival in Germany, however the schedule per day isn't available yet. Though, you could say FFDP will play again on the 23th of June.

Edit: just saw this on INK's facebook page.
FB-IMG-1702407438717.jpg
 
Laatst bewerkt:

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.394
2.912
Ik denk dat we het nieuwe jaar ingaan zonder nieuwe namen, wel jammer want de activiteiten drogen een beetje op hierzo

Ik heb er to tering veel zin in. Als ik al die kerstmarkten zie is het enige wat ik denk,

In zo een huisje slaap ik straks
De feestdagen moet je ook met je naasten vieren. Niet met je festileaks-lotgenoten🤭🤭
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
BFMV lijkt me gewoon een kanshebber. Als die geen optie waren voor 2024 stonden die niet op de poster.
is ook gewoon een band uit de UK die prima een paar europese shows kan doen tussendoor, als ze daar zin in hebben.
de poster zal vast wat bands hebben die er uiteindelijk niet staan, maar denk dat je van die poster niets kunt afschrijven tot dat we de final line up hebben
En volgens mij heeft de graspop organisatie nog wel wat centjes over om BFMV te boeken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken