Graspop Metal Meeting 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Ik zal me waarschijnlijk van artiest vergissen: Ik zag dat jullie het over tons of rock hadden, ik zag bokassa op de affiche staan, en ik dacht dat zij het waren dat een legendarische videoclip uitheeft, maar het zal wel iets anders zijn.
Ik zal het proberen te omschrijven: Doom / sludge metal, slechte trucage. Het wordt van onrealistisch naar onrealistischer. Een gigantisch monster dat de planeet, gebouwen denk ik en de planeet aarde omsingelt. Was lachen vele jaren geleden.
Het mysterie is opgelost: Niet Bokassa, Bedankt @won666 Nu weet ik na vele jaren weer wie ik in het voorprogramma van metallica heb gezien.
Het antwoord is conan Ik heb ze herontdekt via de affiche van alcatraz. Sorry om off topic te gaan, maar tons of rock (beetje on topic) was de aanleiding.
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Hmmm. Dat heb je in Brabant of Gelderland qua inwoneraantal ook, alleen moet je dan in de dorpen gaan wonen.
Rustig en gemoedelijk, maar toch zat keuze aan "grote" steden.
Eindhoven als designstad. Historische steden 's-Hertogenbosch, Bergen op Zoom, Breda.
Middelgrote stadjes als Helmond, Oss, waalwijk, Oosterhout.
En tilburg met................... eigenlijk alleen de 013 als pluspunt.
Hahaha ze zeggen wel eens dat Amsterdammers chauvinistisch kunnen zijn, maar Brabanders kunnen er ook wel wat van hoor.
Maar het beeld wat je schetst over Tilburg klopt wel een beetje. De 013 is het enige waar ik voor in Tilburg kom. Van de stad en haar imago hoeven ze het niet te hebben.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.264
3.842
Hahaha ze zeggen wel eens dat Amsterdammers chauvinistisch kunnen zijn, maar Brabanders kunnen er ook wel wat van hoor.
Maar het beeld wat je schetst over Tilburg klopt wel een beetje. De 013 is het enige waar ik voor in Tilburg kom. Van de stad en haar imago hoeven ze het niet te hebben.
Als student vond ik Tilburg echt een enorme rotstad. Eigenlijk een verzameling van allemaal dorpen, maar wel zo vreemd chauvinistisch als de ziekte. Als toerist kan ik Tilburg wel waarderen, maar dan vooral de omgeving rondom Tilburg en de 013.
Uiteindelijk blijft Zuid-Limburg (vanaf Geleen) voor mij de mooiste omgeving in NL. Gelukkig dat de Muziekgieterij steeds meer toffe shows heeft. Nu alleen nog een goed nachtnet richting Luik, Brussel en Keulen.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
408
695
Dit gaat ook een feestje worden hoor mensen.Hopelijk niet gelijk met tool.
#asinhell
#vandaag
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231212_100553_Chrome.jpg
    Screenshot_20231212_100553_Chrome.jpg
    145,3 KB · Weergaven: 29
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Dit gaat ook een feestje worden hoor mensen.Hopelijk niet gelijk met tool.
#asinhell
#vandaag
Muzikaal wel tof maar ben zelf niet weg van de stem. Ik vraag me wel af of ze ooit geboekt waren als de volbeat connectie er niet was? Er zijn echt betere ( en ws goedkopere) deathmetal bands 🤪
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Dit gaat ook een feestje worden hoor mensen.Hopelijk niet gelijk met tool.
#asinhell
#vandaag
Asinhell ben ik ook wel benieuwd naar. Mede dankzij de volbeat connectie gaan luisteren en vind ze nog best wel leuk!

Zag dat Ice Nine Kills support is voor FFDP komende zomer tour. Staan idd op 21 juni geprogrammeerd (bron FB post FFDP) ipv initieel 22 juni.
Das dan wel interessant. Zou dat dan toch betekenen dat die geleakete poster recenter is dan we dachten?🤔
Dus zegmaar wel Limb bizkit (had die persoonlijk voor de leak al verwacht)
Misschien dan ook Breaking Benjamin en dat die nog op meerdere festivals aangekondigd gaan worden, en dan nog war andere namen van de poster?
BFMV dan (volgens mij) zowiezo niet. Want die werken nu aan een album en gaan dan in 2025 weer touren.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Das dan wel interessant. Zou dat dan toch betekenen dat die geleakete poster recenter is dan we dachten?🤔
Dus zegmaar wel Limb bizkit (had die persoonlijk voor de leak al verwacht)
Misschien dan ook Breaking Benjamin en dat die nog op meerdere festivals aangekondigd gaan worden, en dan nog war andere namen van de poster?
BFMV dan (volgens mij) zowiezo niet. Want die werken nu aan een album en gaan dan in 2025 weer touren.
BFMV lijkt me gewoon een kanshebber. Als die geen optie waren voor 2024 stonden die niet op de poster.
is ook gewoon een band uit de UK die prima een paar europese shows kan doen tussendoor, als ze daar zin in hebben.
de poster zal vast wat bands hebben die er uiteindelijk niet staan, maar denk dat je van die poster niets kunt afschrijven tot dat we de final line up hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en PreFXDesigns

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Als student vond ik Tilburg echt een enorme rotstad. Eigenlijk een verzameling van allemaal dorpen, maar wel zo vreemd chauvinistisch als de ziekte. Als toerist kan ik Tilburg wel waarderen, maar dan vooral de omgeving rondom Tilburg en de 013.
Uiteindelijk blijft Zuid-Limburg (vanaf Geleen) voor mij de mooiste omgeving in NL. Gelukkig dat de Muziekgieterij steeds meer toffe shows heeft. Nu alleen nog een goed nachtnet richting Luik, Brussel en Keulen.
We geven de lelijkste stad weer een podium hoor (letterlijk en figuurlijk).
Laten we "die-stad-die-niet-genoemd-mag-worden" gewoon negeren, dan is Brabant de mooiste plek om te wonen. :ROFLMAO:
Hopelijk gaat de Mainstage en 's-Hertogenbosch vaker metal plaatsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
We geven de lelijkste stad weer een podium hoor (letterlijk en figuurlijk).
Laten we "die-stad-die-niet-genoemd-mag-worden" gewoon negeren, dan is Brabant de mooiste plek om te wonen. :ROFLMAO:
Hopelijk gaat de Mainstage en 's-Hertogenbosch vaker metal plaatsen.
Mainstage is een mooie zaal! Goed breed, makkelijk te plaatsen tribunes, goed te bereiken barren.

Als student vond ik Tilburg echt een enorme rotstad. Eigenlijk een verzameling van allemaal dorpen, maar wel zo vreemd chauvinistisch als de ziekte. Als toerist kan ik Tilburg wel waarderen, maar dan vooral de omgeving rondom Tilburg en de 013.
Uiteindelijk blijft Zuid-Limburg (vanaf Geleen) voor mij de mooiste omgeving in NL. Gelukkig dat de Muziekgieterij steeds meer toffe shows heeft. Nu alleen nog een goed nachtnet richting Luik, Brussel en Keulen.
Kom zelf uit Sittard, hier is Duitsland en België inderdaad vaker beter te doen dan de rest van Nederland, gezien je met de trein tot 12u langs Eindhoven kunt. Helpt niet echt met concerten hahah
Ik ben 2 weken geleden in OM in Luik geweest voor Alestorm. Super mooie nieuwe zaal, maar het ligt echt in de middle of nowhere. Geen trein verbinding, geen manier om er vanuit het centrum op de fiets te komen, dat is dan wel wat jammer. Maar het geluid was daar super, het heeft naast de zaal een buiten terrein waar je direct vanuit de zaal heen kunt waar foodtrucks staan en gezien het een oud fabriekspand is had het wel iets.
Best een aanrader om in de gaten te houden denk ik zo!
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Mainstage is een mooie zaal! Goed breed, makkelijk te plaatsen tribunes, goed te bereiken barren.


Kom zelf uit Sittard, hier is Duitsland en België inderdaad vaker beter te doen dan de rest van Nederland, gezien je met de trein tot 12u langs Eindhoven kunt. Helpt niet echt met concerten hahah
Ik ben 2 weken geleden in OM in Luik geweest voor Alestorm. Super mooie nieuwe zaal, maar het ligt echt in de middle of nowhere. Geen trein verbinding, geen manier om er vanuit het centrum op de fiets te komen, dat is dan wel wat jammer. Maar het geluid was daar super, het heeft naast de zaal een buiten terrein waar je direct vanuit de zaal heen kunt waar foodtrucks staan en gezien het een oud fabriekspand is had het wel iets.
Best een aanrader om in de gaten te houden denk ik zo!
Als Belgisch Limburger ben ik net naar Eindhoven gegaan in de Effenaar voor Alestorm :D Juist omdat ik de regio Luik net zo veel mogelijk wil mijden :ROFLMAO:
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Als Belgisch Limburger ben ik net naar Eindhoven gegaan in de Effenaar voor Alestorm :D Juist omdat ik de regio Luik net zo veel mogelijk wil mijden :ROFLMAO:
Oh daar geef ik je echt groot gelijk in. Ben ook echt geen fan van Luik, maar dit lag gelukkig echt in de rand waar je zo op de snelweg zit. Dus je merkt er helemaal niks van de stad.
Ik ben vooral naar die show gegaan omdat ze Heidevolk erbij hadden. Verder vermijd ik Luik, of gewoon al het Frans talig België eigenlijk gewoon t liefste.
Maar de zaal is nog steeds een aanrader hahahah
 
  • On fire
Waarderingen: gerbthederp

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Oh daar geef ik je echt groot gelijk in. Ben ook echt geen fan van Luik, maar dit lag gelukkig echt in de rand waar je zo op de snelweg zit. Dus je merkt er helemaal niks van de stad.
Ik ben vooral naar die show gegaan omdat ze Heidevolk erbij hadden. Verder vermijd ik Luik, of gewoon al het Frans talig België eigenlijk gewoon t liefste.
Maar de zaal is nog steeds een aanrader hahahah
Misschien binnekort dan toch eens de gewaagde oversteek maken!
Moet wel zeggen, was mijn eerste keer in de Effenaar, ook zeker een leuk zaaltje! Vedett van het vat is ook een pluspunt meteen :D
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Als Belgisch Limburger ben ik net naar Eindhoven gegaan in de Effenaar voor Alestorm :D Juist omdat ik de regio Luik net zo veel mogelijk wil mijden :ROFLMAO:
Eindhoven is ook geen mooie stad, maar die heeft zichzelf wel weer op de kaart gezet als innovatiehub met Brainport, de TU, PSV (al heb ik niks met voetbal) ennl de herkenbare gebouwen van o.a. Phillips.
De stad heeft iconische gebouwen waar je de stad aan herkent, net als 's-Hertogenbosch en Breda en zelfs Helmond.
013 is het enige memorable gebouwe in die andere stad. Of wil je de tl-buisflat memorable noemen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken