Graspop Metal Meeting 2024

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
264
539
Scorpions ook in de Ziggo Dome in Juni,die zijn vol zelfvertrouwen.:unsure:
De helft van de fans is op een leeftijd dat ze al weer vergeten zijn hoe kut dat klonk vorig jaar.
Amon amarth komt straks met een nieuwe tour. Verwacht ze zelf niet op gras maar pakketje wel lekker.
#vandaag
#frozensoul
Amon Amarth staat op Alcatraz en ze waren vorig jaar al op GMM dus die verwacht ik nu ook niet inderdaad.
Maar Obituary staat bijvoorbeeld al bevestigd voor Rock Circus in November. Misschien komen ze alle 4 daar naartoe? Amon Amarth als afsluiter op 1 van die dagen is voor mij namelijk echt dikke prima hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
147
309
Serieus, die prijzen van concerten tegenwoordig... Wil niet als een opa overkomen die vertelt dat vroeger alles beter was hoor. Maar Tool voor 120,- (goedkoopste), Judas Priest voor 84,- (Afas) en Scorpions voor 89,- (goedkoopste). Even normaal doen hoor! Weet niet wat er gebeurd is afgelopen jaar dat deze prijzen ineens exploderen, maar dit gaat nergens meer over toch? Dan jaag je mensen vanzelf naar festivals.

Ja, of weg van concerten. Waardoor de prijzen weer gaan stijgen, etc. Nu, ik maak mezelf niks wijs, er zijn meer dan genoeg mensen die de prijs betalen. Maar toch ... Dan ga ik liever kleinere acts zien voor 20 - 50 euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Serieus, die prijzen van concerten tegenwoordig... Wil niet als een opa overkomen die vertelt dat vroeger alles beter was hoor. Maar Tool voor 120,- (goedkoopste), Judas Priest voor 84,- (Afas) en Scorpions voor 89,- (goedkoopste). Even normaal doen hoor! Weet niet wat er gebeurd is afgelopen jaar dat deze prijzen ineens exploderen, maar dit gaat nergens meer over toch? Dan jaag je mensen vanzelf naar festivals.
Helemaal mee eens. Als je voor 20-30 euro meer een volledige festival dag hebt, is dat toch waar mensen sneller voor kiezen, vooral als die meestal dan ook in het weekend zijn.
Sommige bands snap ik dat ze wat meer vragen, flinke producties, veel crew. Maar ze kunnen ook overdrijven.
Zijn gelukkig nog genoeg grote(re) bands die veel minder vragen voor shows.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Heeft iemand ook een idee of Chevelle wel eens naar Europa komt? Ik ken ze nog maar kort en vind ze fantastisch. Maar lees nooit of ze wel eens naar hier komen vanuit Amerika.
Heerlijke band, hoop ook dat die nog eens naar Europa komen.
Had ze in het voorprogramma van Avenged Sevenfold in de Ziggo Dome gezien een aantal jaar geleden. Maar dat geluid was daar zo rampzalig slecht die show dat ik niks van de zang of gitaren hoorde. De bass en kick stonden toen zo abnormaal hard dat er om me heel mensen zijn flauwgevallen van de trillingen van de bass. Ik keek echt uit naar deze show, maar heb absoluut niet kunnen genieten toen. Livemuziek moet je voelen, maar dit was echt overdreven.
Dus hoop ook wel echt dat ze nog eens komen, maar inderdaad, sinds 2017 zijn ze niet meer overgekomen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Serieus, die prijzen van concerten tegenwoordig... Wil niet als een opa overkomen die vertelt dat vroeger alles beter was hoor. Maar Tool voor 120,- (goedkoopste), Judas Priest voor 84,- (Afas) en Scorpions voor 89,- (goedkoopste). Even normaal doen hoor! Weet niet wat er gebeurd is afgelopen jaar dat deze prijzen ineens exploderen, maar dit gaat nergens meer over toch? Dan jaag je mensen vanzelf naar festivals.
Prijzen exploderen? Dit is al sinds covid aan de gang
Heb voor Tool in 2022 ook al 126 betaald, en Slipknot was bijvoorbeeld ook al 84 euro in de ziggo dome in de vorige tour
prijzen zijn inderdaad out of control, maar dit is geen nieuwe ontwikkeling helaas
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Nee hoor!!! Laat maar komen. Wordt een ouderwets feestje. Of zoals wij zeggen: 'n oalerwets feessie
Akkoord met jullie beide. Het was niet om aan te horen op pukkelpop dit jaar. Juist een nu-metal gast in zijn midlife crisis, maar heb me wel enorm geamuseerd. Iemand zei wel terecht doe es een beke moeite fred.
Trouwens, ik herken Fredje niet meer. Is die zot met die blonde pruik?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Akkoord met jullie beide. Het was niet om aan te horen op pukkelpop dit jaar. Juist een nu-metal gast in zijn midlife crisis, maar heb me wel enorm geamuseerd. Iemand zei wel terecht doe es een beke moeite fred.
Trouwens, ik herken Fredje niet meer. Is die zot met die blonde pruik?
Ik ben na 10 minuten naar Amyl gegaan, had ik beter meteen gedaan.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik ben na 10 minuten naar Amyl gegaan, had ik beter meteen gedaan.
Had het aanraden gekregen van iemand van mij op't werk. Dat was haar hoogtepunt van het festival. Maar kwou nog eens zo graag break your f*cking face tonight brullen.
Edit: Ik zou me er zekr ook geamuseerd hebben. Maar ik weet wat ik zou gemist hebben. En bij limp bizkit was dat niet zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
77
142
Rise against staat de week erna in canada, dus lijkt me dat ik die ook kan schrappen 😪
 

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Vandaag voor het eerst naar Ice Nine Kills geluisterd. Dit jaar op Graspop overgeslagen maar nu weet ik dat ik dat volgend jaar niet hoef te doen. Goede band als je het mij vraagt
Welcome To Horrorwood is echt een masterclass album! En hun live show is ook zeer onderhoudend. Een aanrader voor diegene die het nog niet kennen 😁
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.009
Vandaag voor het eerst naar Ice Nine Kills geluisterd. Dit jaar op Graspop overgeslagen maar nu weet ik dat ik dat volgend jaar niet hoef te doen. Goede band als je het mij vraagt
Ik begin beetje bij beetje ook steeds meer in de metalcore te geraken, uiteraard met als voorlopig absoluut hoogtepunt Parkway Drive afgelopen GMM (zal moeilijk te overtreffen zijn). Ook Bury Tomorrow en in mindere mate Bleed From Within op Alcatraz waren goed.

Voor GMM volgend jaar heb ik er sowieso al een aantal op m'n lijstje staan:
  • Bring Me The Horizon
  • Hanabie.
  • Bury Tomorrow
  • Ice Nine Kills
  • Bleed From Within
  • While She Sleeps
  • Crystal Lake
En op Alcatraz maar eens Architects goed gaan bekijken (op GMM gemist). :)
 
Laatst bewerkt:

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
392961118_912238466936015_1217049392260261246_n.jpg
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Toch zijn de laatste concerten van LB die nu online te vinden zijn niet slecht hoor. Vooral op Aftershock met Fred als Nu Metal Cowboy. Geweldige vibe. Als ze dat toch meebrengen naar Dessel. Dat wordt een stevig stukje uit mijn plaat gaan🤘🤘🥳
Ik keek er naar uit maar het optreden leek maar niet los te komen.

En ik had Amyl in den Trix gezien en dat was daar zó geweldig.
 
  • Leuk
Waarderingen: WOOOSH en Piebe71

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken