Graspop Metal Meeting 2024

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Ik hoor heel veel mensen klagen over errors bij metal park, hier, op discord, op whatsapp etc. Lijkt erop dat er een server issue is ofzo
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
Tja, commercieel succes..
Bad Religion zag je toen ook iedere dag wel op MTV voorbijkomen.

En met dat label bedoeldee ik vooral te zeggen dat al deze bands in dezelfde scene zaten en elkaar heel goed kennen.
Zeg maar zoals de Bay Area thrash scene, daarvan zeg je toch ook niet dat bv. Exodus, Testament, Death Angel, etc. echte thrash metal is, maar Metallica nep thrash, omdat ze veel groter commercieel succes hebben bereikt, of geliktere plaatjes zijn gaan maken.
We raken een beetje off-topic, maar je wilt niet weten hoeveel commentaar Metallica kreeg toen ze het waagden om een videoclip te maken voor One. Of bij the Black Album.
 

dogsoldierspoon

Playlistbediener
23 jun 2022
21
51
Alles voor Metal Park/Devil's Lake was precies snel de deur uit, toch alleszins niet gelukt :/ Bah, terug naar de camping dan maar. Hopelijk hadden jullie meer succes
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
het uur voor de meeting krijg je nog wel mee ;)
miss dat ik dan ook wel eens naar de meeting kom.
Desnoods komt hij verkleed als Tarkastaja, ik wil hem ook wel ene trakteren voor al zijn inside info die we hier krijgen van hem.
 
  • Haha
Waarderingen: saurus

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
63
120
Everything went smoothly for me. Took about 2 minutes to get in and book 2 Canvas Huts, parking vouchers and Combi tickets.

They have indeed made the Inferno bigger. There are about 300 Canvas Huts and over 200 Festihuts. I hope they add more showers and toilets as well.
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
85
163
Tip-Up was snel in de pocket (inclusief ticket)
Daarna moest ik voor een maat nog een dagticket regelen. Wat een wachtrij! 18000+ voor mij. Maar OK, ik wist wel dat het in orde zou komen, dus rustig afgewacht.
Dus donderdag samen met een kameraad genieten en de rest van het weekend gezellig in mijn uppie.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.634
5.070
Best raar dat dit soort brutal death metal op Graspop staat, verwacht je eerder op Alcatraz. Maar misschien een package deal om een andere band te krijgen.
Zo groot is het verschil in extreme bands toch ook weer niet tussen GMM en Alcatraz, noch in kwaliteit, noch in kwantiteit?
Verhoudingsgewijs zal Alcatraz er wellicht iets meer hebben, maar als je de cijfers erbij pakt (wat ik vast wel eens een keer ga doen als ik zin heb 😋😉), dan denk ik dat dat allemaal best wel meevalt.
GMM heeft ook ieder jaar wel heel extreme bands, zoals Dying Fetus of Lorna Shore.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Virp