Graspop Metal Meeting 2024

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
340
607
Heb me festihut en 3 combies

maar !!!! help me ik vergat de inferno parking ticket !!! wat moet ik doen
 

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
90
167
Vorig jaar vond ik al serieus minder en dit jaar lijkt vooralsnog niet beter te worden (slechts vier namen waren ik enthousiast van word).

Erg jammer.

Maar daar trek ik dan vooral de conclusie uit dat ik gewoon heel erg verwend ben in de jaren daarvoor😁.

Ben benieuwd of een nieuwe lading me wel over de streep kan trekken. En anders wordt het een ander festival, even goede vrienden uiteraard
Heb ik net toch maar een ticket gekocht...wat enthousiasme in de vriendengroep allemaal al niet kan doen 🤣
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Net een Devils Lake cottage geboekt ... Geld wel van m'n rekening afgehaald, maar een error gekregen, geen tickets terug te vinden in m'n account ... Weet momenteel ook even niet wat te doen, support zal té traag zijn, maar heb niet bepaald het budget om het opnieuw te boeken. Als ik geen Inferno/Devils Lake heb, kan ik niet naar Graspop gaan vanwege m'n onduidelijke werkuren alsook het feit dat ik geen verlof kan nemen (leerkracht in examenperiode) :( Voel me even radeloos.
Combi's zijn wel binnen ...
komt wel goed, inferno is nog niet uitverkocht en je geld zie je sowieso wel terug bij een foutmelding
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
90
83
kregen veel foutmeldingen voor Metal Park maar het lijkt erop dat het huisje binnen is! En de combi tickets uiteraard ook. We zijn er weer bij🥳
hoe dan? Ben al een kwartier van alles aan het proberen, maar niks lijkt te lukken.. (metal Park)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.113
Smash helemaal grijsgedraaid hoor en past inderdaad bij de definitie punk. Maar zaten toen al niet meer bij epitaph (wat hierboven werd genoemd). En vanaf pretty Fly was het natuurlijk wel pop punk.
Vind ze toch echt niet passen in het rijtje rancid, bad religion etc. En dat heeft ook te maken met underground vs commercieel succes.
Tja, commercieel succes..
Bad Religion zag je toen ook iedere dag wel op MTV voorbijkomen.

En met dat label bedoelde ik vooral te zeggen dat al deze bands in dezelfde scene zaten en elkaar heel goed kennen.
Zeg maar zoals de Bay Area thrash scene, daarvan zeg je toch ook niet dat bv. Exodus, Testament, Death Angel, etc. echte thrash metal is, maar Metallica nep thrash, omdat ze veel groter commercieel succes hebben bereikt, of geliktere plaatjes zijn gaan maken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Gebruikers die dit onderwerp bekijken