Graspop Metal Meeting 2024

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Zo weer een beetje bijgelezen.

Machine Head op Werchter zou me absoluut verbazen,passen totaal niet in dat plaatje.
Dan zie ik ze eerder op Alcatraz of Pukkelpop staan.

Aerosmith is verre van one hit wonder.
Walk this way al dan niet samen met Run DMC is toch ook gekend.

Avril Lavigne leuk maar niet voor op GMM

Nickelback wordt onderschat,wordt altijd lacherig over gedaan maar hebben degelijk wel leuke en sterke nummers.

Blink-182 zie ik nu ook echt niet als GMM headliner.
Kunnen voor mij wel ergens op affiche staan maar niet als headliner spots,rond de 20h spot is het hoogste wat ze zouden mogen krijgen imo,maar of ze daarbij zelf tevreden zijn.

SOAD,RATM,Metallica,AC/DC & Tool zou ik ook niet te veel op hopen.


Ik zou de bands die er in 2022 stonden sowieso al niet verwachten in '24 maar eerder in '25
Dus Korn,Within Temptation,Alestorm,Volbeat,Judas Priest,Sabaton,5FDP etc... daarvoor zijn de kansen klein imo maar wel niet onmogelijk.
Enfin ik verwacht toch niemand van hen.

A7X is wel zekerheidje.

Godsmack,Rob Zombie & Limp Bizkit zie ik ook wel in Dessel passeren.

Als verrassing zou ik graag Cypres Hill eens aanschouwen (al heb ik ze in '22 op PKP gezien maar wel zonder Sen Dog :( ).
The Prodigy zou ik ook vet vinden maar zonder Flint vind ik het toch grote aderlating en daarom geen must.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Misschien is er een waterkansje dat Machine Head nu Werchter gaat aandoen, en dat Graspop op hun beurt een band kunnen afsnoepen die anders altijd op Werchter staat...
Nee dat gaat niet gebeuren. Machine Head is geen Werchternaam. Zouden dan ergens in klub C gezet worden en dat wil Flynn niet.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Within Temptation heeft een tour in het najaar aangekondigd. Zie ik in de zomer wel een festivaltour doen.
In België vind ik Graspop eigenlijk wel de meeste logische. Maar Werchter of Lokerse zouden ook kunnen natuurlijk.
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
298
613
Afhankelijk van de timing van hun Tour, lijkt Machine Head een perfecte optie voor Alcatraz, hebben inderdaad niets te zoeken op Werchter. BMTH is wel iets voor Werchter, maar is daar wel iets voor de late namiddag, daar waar ze op Graspop een headliner zijn, verschil is nogal groot.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik ga ervanuit dat dit goed nieuws is en verwacht hen dus niet op graspop komend jaar.

386254994_712913357545406_6498874173068852553_n.jpg
Dubbel goed nieuws.
Niet op Graspop volgend jaar.
En nu heb ik een cadeau voor mijn vrouw die binnenkort verjaart.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
988
Within Temptation heeft een tour in het najaar aangekondigd. Zie ik in de zomer wel een festivaltour doen.
In België vind ik Graspop eigenlijk wel de meeste logische. Maar Werchter of Lokerse zouden ook kunnen natuurlijk.
Stonden vorig jaar al op lokerse. Kan wel op werchter eindigen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
geduldig wachten tot er meer en meer nutteloze social media posts komen zeker? dan gaan we weten als de dag er aan komt
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.618
7.334
geduldig wachten tot er meer en meer nutteloze social media posts komen zeker? dan gaan we weten als de dag er aan komt

Eigenlijk is het gewoon wachten op de dag dat ze hun facebook profielfoto en banner aanpassen samen met een berichtje: "first names soon", dan is het binnen een week zover
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Piebe71

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Deze zag ik net passeren op mijn tijdlijn
Leuke poster maar gojira gaat volgend jaar niet touren dus fake
i9riziby7kpb1.jpg
Dat, en The Gaslight Anthem zou ook niet helemaal passen toch? Geldt ook voor Gogol Bordello. Echt van die typische 3FM bands van de afgelopen 10 jaar. Meer alternatief / indie, past niet op een Download. Maar leuke poging en zou ik grote lijnen wel kunnen natuurlijk.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Dat, en The Gaslight Anthem zou ook niet helemaal passen toch? Geldt ook voor Gogol Bordello. Echt van die typische 3FM bands van de afgelopen 10 jaar. Meer alternatief / indie, past niet op een Download. Maar leuke poging en zou ik grote lijnen wel kunnen natuurlijk.
download heeft wel meer dat type bands wat graspop dan niet heeft dus ik zou het niet helemaal uitsluiten daar
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken