Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.630
vind het wel 2 fijne bands en zelfs al zijn dat de 2 zondag headliners ben ik nog steeds blij. alleen denk ik commercieel gezien dat de dag wat meer gaat nodig hebben dan dat om uit te verkopen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.630
Denk ook dat (Als ze op graspop staan) ze op de zo dag zullen staan. Volgens mij is zondag altijd de wat oudere bands dag met af en toe wat 'nieuw' bloed erin.
2020 was de bedoeling om aerosmith op vrijdag te hebben en dan zaterdag een breed geboekte dag met kleinere headliners: faith no more, deftones, deep purple, alice cooper, ...
dus ik denk niet dat dit jaar en vorig jaar betekenen dat de zondag altijd de oudere dag is.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.405
2.940
"We hebben een primeur...of tja....eigenlijk was de concurrent uit België ons voor....maar als we afspreken dat iedereen hier nu zijn mond over houdt". Zo kwam het inderdaad wel een beetje op mij over bij CopenHell
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Nogal wat chaotisch geweest hiero, met kinderkamer maken, operatie en revalidatie... heb ik nog wat gemist van leaks? Haha heb de eerste 10 pagina's meegekregen en daarna eruit gevallen 😇 laatste 4 ook even teruggelezen, maar meer als "A7X is een zekerheidje" kwam ik niet tegen?

Bands waarvan ikzelf hoop dat ze komen (inc wishful thinking):
- Tool
- SOAD
- Serj
- RATM
- Rammstein
- Alestorm
- Amaranthe
- Limp Bizkit
- Shinoda + evt Linkin Park
- Windrose
- Soilwork
- Clutch op grotere podium, want die braken de Marquee af en ik ben echt fan geworden!
- Disturbed (terug ivm stem problemen)
- Parkway Drive terug als Main afsluiter
- Skillet
- Carach Angren
- a7x
- Eisbrecher of Covenant in de tent...
 
Laatst bewerkt:

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
210
457
Ja mannen en vrouwen, ik denk dus echt dat het RATM is. Die kan graspop, werchter, pinkpop, alles doen. Het was ook ná het hele verhaal van een geannuleerde mysterieuze headliner en alles dat Tom Morello ineens solo kwam. Bij veel festivals was hij een van de laatste namen.

SOAD heeft hopelijk een fijne ervaring gehad met Sick Nü World, wat in samenwerking was met Korn en Deftones.
Omdat zij dat zo met elkaar deden, hoop ik sterk op dat zij ook samen gaan optrekken.
Een co-headline constructie van SOAD en Korn op een avond? SOAD als headline tour met Deftones als voorprogramma?
Miss wel met zn 3en een aantal festivals af?

Mijn droom is echt compleet als ik zowel RATM als SOAD kan checken, en dan zou ik RATM op een festival doen en SOAD lekker in de Ziggo want op hetzelfde festival is iets teveel gevraagd denk ik.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.405
2.940
Nogal wat chaotisch geweest hiero, met kinderkamer maken, operatie en revalidatie... heb ik nog wat gemist van leaks? Haha heb de eerste 10 pagina's meegekregen en daarna eruit gevallen 😇 laatste 4 ook even teruggelezen, maar meer als "A7X is een zekerheidje" kwam ik niet tegen?

Bands waarvan ikzelf hoop dat ze komen (inc wishful thinking):
- Tool
- SOAD
- Serj
- Rammstein
- Shinoda + evt Linkin Park
- Windrose
- Soilwork
- Clutch op grotere podium, want die braken de tent af en ik ben echt fan geworden!
- Disturbed (terug ivm stem problemen)
- Parkway Drive terug als Main afsluiter
- Skillet
- Carach Angren
- a7x
- Eisbrecher of Covenant in de tent...
Welkom terug Sulpher. Gezondheid weer oké verder?
 
  • Leuk
Waarderingen: SulpherSouls

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Welkom terug Sulpher. Gezondheid weer oké verder?
Yesss, ik had een dikke slijmbeursontsteking, welke operatief volledig verwijderd was. Hierdoor had ik een beklemming vd biceps in de schouder, dus ik kon echt niks... waardoor ik op GMM ook geen Pits of whatever kon meepakken en altijd aan de zijkant moest staan.

Nu ken ik gelukkig alweer veel en heb amper nog pijn, alleen krachtopbouw nog maar dat komt ook goed! Heb iig zin in een festivalletje en paar biertjes en goeie gesprekken met dom gelul erbij 😁
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.706
7.504
Judas Priest + Iron Maiden op de zondag dan misschien?

Of Judas Priest met Toto en Journey?
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.405
2.940
Yesss, ik had een dikke slijmbeursontsteking, welke operatief volledig verwijderd was. Hierdoor had ik een beklemming vd biceps in de schouder, dus ik kon echt niks... waardoor ik op GMM ook geen Pits of whatever kon meepakken en altijd aan de zijkant moest staan.

Nu ken ik gelukkig alweer veel en heb amper nog pijn, alleen krachtopbouw nog maar dat komt ook goed! Heb iig zin in een festivalletje en paar biertjes en goeie gesprekken met dom gelul erbij 😁
Dat gaan wij kunnen regelen🤣🤣
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.405
2.940
Het wordt duidelijk tijd voor een beetje nieuws uit het Graspop-kamp.
We gaan hier van Avril Lavigne naar Toto, het gebrek aan interessante geruchten laat hier alvast zijn sporen na.
Maar het begint wel te leven Nikita. Iedereen komt uit de zomerslaap🤘

En uiteindelijk gaan we allemaal voor METAL!!!!!!🤘🤘💥💥
 
  • Leuk
Waarderingen: knalboon en Paul!

Gebruikers die dit onderwerp bekijken