Graspop Metal Meeting 2024

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Die hellfest tickets zn wel een dingetje. Hebben er kunnen scoren, maar uiteindelijk hoe meer we erover nadenken, hoe meer we toch weer naar graspop willen gaan.
Doordat de tickets voor Hellfest zo snel in verkoop gingen en snel uitverkocht zn, moesten we heel snel beslissen.
Nu we er over nadenken is combo Graspop, Alcatraz mss wel beter dan Hellfest. Een volledig weekend op de camping met Fransen, 8u in de wagen, slechte verhalen,...
Door de tickets zo snel in verkoop de laten gaan, heb je ook heel wat druk om er meteen te kopen. Bij Graspop heb je dat niet, of veel minder. Enkel voor de accomodatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en MarcoReusel

won666

Support act
17 mei 2019
1.170
1.231
Die hellfest tickets zn wel een dingetje. Hebben er kunnen scoren, maar uiteindelijk hoe meer we erover nadenken, hoe meer we toch weer naar graspop willen gaan.
Doordat de tickets voor Hellfest zo snel in verkoop gingen en snel uitverkocht zn, moesten we heel snel beslissen.
Nu we er over nadenken is combo Graspop, Alcatraz mss wel beter dan Hellfest. Een volledig weekend op de camping met Fransen, 8u in de wagen, slechte verhalen,...
Door de tickets zo snel in verkoop de laten gaan, heb je ook heel wat druk om er meteen te kopen. Bij Graspop heb je dat niet, of veel minder. Enkel voor de accomodatie.
Als u tickets heeft, en u wil er vanaf, dan wil ik ze heel graag kopen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.257
3.824
Die hellfest tickets zn wel een dingetje. Hebben er kunnen scoren, maar uiteindelijk hoe meer we erover nadenken, hoe meer we toch weer naar graspop willen gaan.
Doordat de tickets voor Hellfest zo snel in verkoop gingen en snel uitverkocht zn, moesten we heel snel beslissen.
Nu we er over nadenken is combo Graspop, Alcatraz mss wel beter dan Hellfest. Een volledig weekend op de camping met Fransen, 8u in de wagen, slechte verhalen,...
Door de tickets zo snel in verkoop de laten gaan, heb je ook heel wat druk om er meteen te kopen. Bij Graspop heb je dat niet, of veel minder. Enkel voor de accomodatie.
Nog nooit op Hellfest geweest? Dan is het fantastisch om mee te maken. Programma is meestal veel breder en interessanter. Aankleding en sfeer is echt dik in orde. De camping is zeer international qua volk. Je hebt iig minder last van Oost/West-Vlamingen en Hollanders. Dat is goud waard.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.453
4.610
ik zie dat peyton parrish naar trix komt in februari, zou ik wel een leuke naam vinden voor in de metaldome.
youtuber die covers maakt van oude noorse liederen ( en andere videogame muziek en dergelijke die ook met vikings te maken heeft)
Heeft heel veel mee van saltatio mortis. zou weeral iets nieuws zijn en ik merk dat graspop daar wel wil op inzetten, first time bands.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.491
2.980
Tja, Hollanders lullen tijdens de shows en Vlamingen gebruiken hun lul tijdens de shows om over je heen te pissen. Nu valt het op een metalfestival meestal wel mee, al was het bij Disturbed wel echt storend en ik stond helemaal vooran.

Hoe moeilijk kan het zijn: je reünie bewaren voor op een moment dat je ergens op een random plek op de hei staat ver weg van een optreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Tja, Hollanders lullen tijdens de shows en Vlamingen gebruiken hun lul tijdens de shows om over je heen te pissen. Nu valt het op een metalfestival meestal wel mee, al was het bij Disturbed wel echt storend en ik stond helemaal vooran.

Hoe moeilijk kan het zijn: je reünie bewaren voor op een moment dat je ergens op een random plek op de hei staat ver weg van een optreden.
Nog nooit op Hellfest geweest? Dan is het fantastisch om mee te maken. Programma is meestal veel breder en interessanter. Aankleding en sfeer is echt dik in orde. De camping is zeer international qua volk. Je hebt iig minder last van Oost/West-Vlamingen en Hollanders. Dat is goud waard.
Ik ben Brabander (Nederlander), dus voel me hiermee niet aangesproken 😜. Bezondig me noch aan ouwehoeren tijdens shows (tenzij op grote afstand, gelegen in het gras lurkend aan een biertje) noch aan plassen tussen publiek (fucking ranzig!). Geen van deze twee storende randverschijnselen meegemaakt trouwens. Ook het praten tijdens concerten niet. Ligt misschien aan het genre (geluid doorgaans wat harder)? Ik heb ook in zalen nooit last gehad van geouwehoer om me heen eerlijk gezegd. Is dit niet meer een item bij rustiger muzieksoorten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer en Piet

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.547
4.453
Ik ben Brabander (Nederlander), dus voel me hiermee niet aangesproken 😜. Bezondig me noch aan ouwehoeren tijdens shows (tenzij op grote afstand, gelegen in het gras lurkend aan een biertje) noch aan plassen tussen publiek (fucking ranzig!). Geen van deze twee storende randverschijnselen meegemaakt trouwens. Ook het praten tijdens concerten niet. Ligt misschien aan het genre (geluid doorgaans wat harder)? Ik heb ook in zalen nooit last gehad van geouwehoer om me heen eerlijk gezegd. Is dit niet meer een item bij rustiger muzieksoorten?
Dat plassen was op Werchter en dat was een Franstalig iemand, dus klopt sws niet
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.162
7.393
Mooi core feestje daar bij Full Force.
Ben benieuwd of Graspop weer zoveel metalcore/hardcore bands gaat boeken als dit jaar. Er touren er alweer genoeg zo te zien.
De Jera lineup zal hier ook wel veel op lijken gok ik.
Malevolence, Imminence, Bleed From Within mogen van mij wel door komen.
Vet dat Architects wat headline spots begint te pakken, heel fijn om te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980 en Inverso

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.453
4.610
paar mooie namen, thrown, shadow of intent, holding absence, future palace, dropout kings, bleed from within, malevolence, imminence
laat maar doorkomen
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Mooi core feestje daar bij Full Force.
Ben benieuwd of Graspop weer zoveel metalcore/hardcore bands gaat boeken als dit jaar. Er touren er alweer genoeg zo te zien.
De Jera lineup zal hier ook wel veel op lijken gok ik.
Malevolence, Imminence, Bleed From Within mogen van mij wel door komen.
Vet dat Architects wat headline spots begint te pakken, heel fijn om te zien.
Inderdaad, mooi om te zien hoe Architects steeds verder opschuift richting headline posities van grotere festivals!

Er zit ook nog wat oud zeer met Jera over, 2019 geloof ik was hen een headline positie toegezegd en ook op alle uitingen zouden ze bovenaan staan. Later werd Parkway Drive gepresenteerd als dé headliner, tegen de afspraken in. Hierop heeft Architects geannuleerd. Had niks met PwD te maken, puur Jera organisatie vs Architects. Ben benieuwd of ze hier overheen kunnen stappen en of beide partijen een nieuwe samenwerking aan willen gaan. Denk dat Architects wel op Jera past en er geen discussie meer mag zijn over headliner status, die hebben ze inmiddels toch wel verworven.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.162
7.393
Inderdaad, mooi om te zien hoe Architects steeds verder opschuift richting headline posities van grotere festivals!

Er zit ook nog wat oud zeer met Jera over, 2019 geloof ik was hen een headline positie toegezegd en ook op alle uitingen zouden ze bovenaan staan. Later werd Parkway Drive gepresenteerd als dé headliner, tegen de afspraken in. Hierop heeft Architects geannuleerd. Had niks met PwD te maken, puur Jera organisatie vs Architects. Ben benieuwd of ze hier overheen kunnen stappen en of beide partijen een nieuwe samenwerking aan willen gaan.
Ik denk eerlijk gezegd dat als Jera Architects graag had gewild dat ze die voor dit jaar al geboekt zouden hebben. zal toch nog wel iets van een naar gevoel over zijn gebleven bij de band gok ik zo.
Denk dat Architects wel op Jera past en er geen discussie meer mag zijn over headliner status, die hebben ze inmiddels toch wel verworven.
dat zeker ja, Jera heeft genoeg headliners gehad die kleiner zijn dan Architects.

Als Architects zo doorgaat zie ik ze ergens rond 2025/2026 wel een northstage afsluiten op Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980

Gebruikers die dit onderwerp bekijken