Graspop Metal Meeting 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Dit zie ik gewoon werken op een festival setting! Breng maar door naar gmm24

Zag m net op Youtube voorbij komen. Heerlijk nummer! En of dar gaat werken. Keijg stiekem zo ook wat meer zin in hun headlineshow op Alcatraz
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
199
313
Dit zie ik gewoon werken op een festival setting! Breng maar door naar gmm24

Ik overweeg dus om naar the rock circus te gaan. Had het er vanmiddag nog met iemand over. Ik ben nu toch wel heel hyped stiekem. Mogen zeker in 24 naar Graspop komen. Vorige keer dat ze er stonden ben ik er ook al heen geweest, toen voelde het nog als een guilty pleasure, maar het is nu wel duidelijk dat ze gewoon goed zijn. Heb ook heel veel mensen in hun merch zien rondlopen
 

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
Ik overweeg dus om naar the rock circus te gaan. Had het er vanmiddag nog met iemand over. Ik ben nu toch wel heel hyped stiekem. Mogen zeker in 24 naar Graspop komen. Vorige keer dat ze er stonden ben ik er ook al heen geweest, toen voelde het nog als een guilty pleasure, maar het is nu wel duidelijk dat ze gewoon goed zijn. Heb ook heel veel mensen in hun merch zien rondlopen
Ja, ik overweeg RC ook! Lijkt me echt wel heel erg leuk. Die concerten van EC lijken me echt één groot feest! Denk ook echt dat ze op Graspop wel 1 van de hoofdpodium aan kunnen. Misschien geen top tijdslot, maar die gaan zo’n veld echt wel helemaal mee krijgen naar mijn idee
 
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Denk dat graspop hetzelfde gevoel overhoudt aan gNr als alcatraz aan limp bizkit. Heeft veel geld gekost, maar weinig opgebracht. Ja, de donderdag was uitverkocht, maar dat had mss ook gekund met een goedkopere headliner en een langere set van ghost. Is een afweging die ze moeten maken. Vrijdag verkoopt ook gewoon uit met 'goedkopere' headliners.
Bedragen ken ik niet, maar vermoed dat gnr wel meer zal vragen dan pakweg gojira.
 
  • Leuk
Waarderingen: diaan en Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Denk dat graspop hetzelfde gevoel overhoudt aan gNr als alcatraz aan limp bizkit. Heeft veel geld gekost, maar weinig opgebracht. Ja, de donderdag was uitverkocht, maar dat had mss ook gekund met een goedkopere headliner en een langere set van ghost. Is een afweging die ze moeten maken. Vrijdag verkoopt ook gewoon uit met 'goedkopere' headliners.
Bedragen ken ik niet, maar vermoed dat gnr wel meer zal vragen dan pakweg gojira.
als alcatraz ook aan het proberen was om gojira te boeken dan kan je wel al begrijpen in welke grootorde de prijs van gojira ligt.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Bring Me The Horizons is nu zeker headliner waardig na het bekijken van hun show op Download van een paar weken geleden.
2 andere groepen die die ik zeker wil zien zijn Invent Animate en Knocked Loose, beiden waren nog nooit op Graspop volgens mij en zijn toch redelijk populair geworden het afgelopen jaar.
BMTH heeft Download platgespeeld volgens mij, zelfs geluiden dat ze ver boven Metallica uitstaken. Zoveel zelfs dat de band hier zelf op gereageerd heeft en dit wat heeft 'gedownplayed'. Zie ze graag op GMM hoor!

Helemaal eens ook met Invent Animate. Heavener is wat mij betreft de release van het jaar tot dusver, samen met Currents - The Death We Seek.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Hatebreed heeft zichzelf letterlijk al bevestigd voor GMM '24.
Huh? Twee keer op rij dan? Dat gebeurt niet zo gek vaak toch?

Vond Hatebreed overigens alleszins goed te pruimen, voor mij één van de verrassingen. Ben niet per se van de hardcore, vandaar mijn lagere verwachtingen. Die ze dus overtroffen hebben.
 

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Ik zou het wel heel gaaf vinden om Ministry te zien. Zij toeren nu met Rob Zombie en Alice Cooper. Lijkt me fantastisch!
Die heb ik eens gezien op Lokerse feesten. Het was 14u 's middags en die man was stomdronken. Behoorlijk slechte show zo.


Electric Callboy heb ik gezien in de Lotto Arena. Die wil ik altijd weerzien.

Voor mij maakt het niet zo uit wie er komt. Ik ga toch. Er zijn zoveel bands. Als je de tijd neemt om alle boekingen eens te luisteren op voorhand, kan het bijna niet dat je geen goedgevuld programma kan samenstellen dat jou aanspreekt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
Die heb ik eens gezien op Lokerse feesten. Het was 14u 's middags en die man was stomdronken. Behoorlijk slechte show zo.


Electric Callboy heb ik gezien in de Lotto Arena. Die wil ik altijd weerzien.

Voor mij maakt het niet zo uit wie er komt. Ik ga toch. Er zijn zoveel bands. Als je de tijd neemt om alle boekingen eens te luisteren op voorhand, kan het bijna niet dat je geen goedgevuld programma kan samenstellen dat jou aanspreekt.
Ooh, dat klinkt wel heel teleurstellend! Ik heb Ministry ooit 1 keer live gezien, maar dat is al meer dan 20 jaar geleden, dus ja
 

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
Huh? Twee keer op rij dan? Dat gebeurt niet zo gek vaak toch?

Vond Hatebreed overigens alleszins goed te pruimen, voor mij één van de verrassingen. Ben niet per se van de hardcore, vandaar mijn lagere verwachtingen. Die ze dus overtroffen hebben.
Ik vond ze ook erg goed. Finntroll kon me niet helemaal overtuigen, dit was dus voor mij ook een mooie verassing
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980

Gebruikers die dit onderwerp bekijken