Graspop Metal Meeting 2024

Blijkbaar start de vvk al september/oktober. Zou hier een bepaalde reden voor zijn ?

zelfde reden dat ze nu al weten dat het 4 dagen zal zijn, ik vermoed dat er al redelijk veel vast ligt qua headliners voor volgend jaar

Vind het altijd wel vervelend als kaartverkoop al voor bekendmaking van een deel van de lineup is. Ik vergelijk toch graag elk jaar de lineup van een aantal festivals met elkaar en maak dan mn keuze. Wacken is dus bijv. altijd al uitgesloten voor me omdat die kaartverkoop gelijk is na het festival (overigens vind ik Wacken qua lineup elk jaar niet het best passen bij mijn smaak, dus daarvoor geen probleem).

Vind het altijd wel vervelend als kaartverkoop al voor bekendmaking van een deel van de lineup is. Ik vergelijk toch graag elk jaar de lineup van een aantal festivals met elkaar en maak dan mn keuze. Wacken is dus bijv. altijd al uitgesloten voor me omdat die kaartverkoop gelijk is na het festival (overigens vind ik Wacken qua lineup elk jaar niet het best passen bij mijn smaak, dus daarvoor geen probleem).
Je hebt bij GMM normaal altijd wel even de tijd om te wachten met kopen

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Eerste dag van de ticketverkoop zijn we er normaal bij, anders is het moeilijk om nog een geschikte accomodatie vast re krijgen op camping inferno.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Ne mens mag dromen… als er een paar van onderstaande lijstje zouden komen, ben ik content.

- Tool
- Rage Against The Machine
- SOAD
- Aerosmith
- Limp Bizkit
- KoRn
- Psychonaut
- Stake
- Fleddy Melculy
- Electric Callboy
- Turnstile
- Fear Factory
- Lamb Of God
- Pendulum
- Death To All
- Killswitch Engage
- Mastodon
- Ignite
- Madball
- Millencolin
- Flogging Molly
- Atheist
- Cynic
- Wolfmother
- Red Fang
- Fu Manchu
- Graveyard
- The Datsuns
- Heisa
- KING GIZZARD & THE LIZARD WIZARD!

Moet de het interview/artikel nog luisteren, maar als de voorverkoop in september/oktober al start, betekent dat ook gewoon dat we dan al wat headliners weten en een deel van de overige namen. Dat is sinds ik me kan herinneren van mijn eerste editie in 2015 altijd zo geweest. Tenzij ze nu net in die video hebben gezegd dat dat niet het geval gaat zijn, zie ik geen reden waarom dat nu niet het geval gaat zijn.

Bring Me The Horizons is nu zeker headliner waardig na het bekijken van hun show op Download van een paar weken geleden.
2 andere groepen die die ik zeker wil zien zijn Invent Animate en Knocked Loose, beiden waren nog nooit op Graspop volgens mij en zijn toch redelijk populair geworden het afgelopen jaar.

Als er geen van onderstaande bands op Graspop (wat ik betwijvel)) staan zal ik er toch zijn.
Hier mijn verlanglijstje:
SOAD
RATM
Korn
Lamb of God
Limb Bizkit
Wolfmother
Fear Factory
Flogging Molly
Idles
Electric Callboy
A7f
BMTH
Aerosmith
The Cult
Dream Theather
The Hu
Bloodywood (nog een keer op groter podium)

Afgelopen 2 edities al aardig wat bands gezien dus hoop volgend jaar op...
Tool
Soad
Movements
Citizen
Rotting christ
Ratm
Seether
Coheed & Cambria
Incubus
10 years
Moet toch lukken..😝🤟

• Leuk