Ik ben het met je eens dat het niet gaat gebeuren komend jaar, maar een aantal argumenten die je noemt zijn simpelweg niet waar*disclaimer: ik hoop dat ik helemaal ongelijk heb*
Voor zij die hopen/denken dat Metallica zou komen, lijkt het mij -met alle respect- dat zij nog nooit een Metallicashow hebben gezien en/of niet beseffen hoe groot -letterlijk- die zijn, zeker op hun huidige tour.
Los van het feit dat wanneer Metallica zou geboekt worden er volgens mij enkel nog geld is voor de plaatselijke harmonie en het groepke van de zoon van de Louis van ons Marie van de bakker van achter de kerk (want die vragen enkel nen bak bier en droge worsten), lijkt het mij logistiek totaal ondenkbaar dat het Metallicacircus zou neerstrijken in Dessel. Die gaan niet op één van de 2 stages spelen hoor, dus heel de boel zou verbouwd moeten worden. Waar moet de snake pit, om nog iets te noemen. Ik denk dat Graspop simpelweg te klein is.
Let op, ik zou het fenomenaal vinden he. Hell, mijn ultieme droom is om ze ooit eens in een tent ofzo te zien.
En, ik zie ze effe later toch in Warschau (show nummer 19 en 20 baby!) dus ik kom zeker aan mijn Metallica trekken volgend jaar
Dat Graspop te klein zou zijn is gewoon niet waar, vorig jaar stonden ze op meerdere Europese festivals die even groot of zelfs vele malen kleiner zijn dan Graspop. de 2 mainstages is ook geen enkel probleem voor ze, kijk maar naar Hellfest bijvoorbeeld vorig jaar. 1 van de mainstages wordt gewoon uitgebreid met snakepit in dat geval.
Het gaat inderdaad niet gebeuren, maar niet vanwege de argumenten die je noemt.
Die gaan gewoon weer een los optreden worden (2 optredens in huidige tour natuurlijk) op de Werchter weide, oostende, of ergens anders.