Jullie top 3 is allemaal goed en wel, maar van welke bands hadden jullie nog nooit gehoord, waarvan jullie tijdens het inluisteren fan geworden zijn? Ik ga enkel zaterdag dus dit zijn de mijne (dat zijn er nu toevallig ook gewoon 3
):
Mammoth WVH: Doet me enorm hard denken aan de Foo Fighters, in de best mogelijke zin: klinkt gelikt en
easy on the ears, maar slaat toch soms met verstomming (die solo op 'Take a Bow'!). Plus, Wolfgang ziet er oprecht een erg sympathieke kerel uit.
DeathbyRomy: Wat. Een. Wervelwind. Wordt (niet onterecht) de vrouwelijke Marilyn Manson genoemd, alleen beslaat haar stemregister alles tussen verleidelijke engel en schreeuwende demoon. 'Hate Party', 'Hellhound' en 'I Kill Everything' lijken mij regelrechte anthems voor de ongeduldige
f**k-it-all-generatie, ondersteund door synths die door je schedel zagen en toch uitermate meezingbaar zijn. Benieuwd naar haar show!
Frog Leap: Covers van de meest uiteenlopende songs ('Ghostbusters'? 'Pokemon'?? 'Africa'???). Dat lijkt me gewoon een dik feestje te worden!
Dan kom ik zaterdag op 11 bands/artiesten die ik wil zien, hopelijk zonder te veel overlap xD