Vind Bon Jovi totaal niet passen bij GMM. Te mainstream en vergane glorie. Eerdergenoemde voorbeelden van 'rollator acts' hebben dit niet allebei. Ozzy, Judas Priest, Iron Maiden zijn niet mainstream en ook al zijn ze over hun piek heen, het is nog geen vergane glorie. Def Leppard, Whitesnake, Europe, dat soort bands, vind ik persoonlijk ook ver over hun houdbaarheid (gaat toch al aardig richting vergane glorie) maar zijn toch net minder mainstream dan Bon Jovi. Maar Bon Jovi hoort thuis op een Classic en meer mainstream festival.
Foo Fighters vind ik ook te mainstream en te populair voor GMM. Kan ze echt wel waarderen en Dave Grohl is echt een baas, maar GMM moet zich hier niet aan wagen, schoenmaker blijf bij je leest! Je bent een metal festival, geen pop-, vintage-, knuffelrock, of stadionrock-festival. Deep Purple, Scorpions, Lynyrd Skynyrd, Foreigner, enz. vind ik ook niet (meer) op GMM thuishoren maar op een RW Classic of vergelijkbaar festival. Maar he, da's mijn persoonlijke mening.