Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.696
3.541
Er zijn meerdere bands / artiesten waar iets aan kleeft natuurlijk. As I Lay Dying, Marilyn Manson, Anselmo, Rammstein, Randy Blythe, Falling in Reverse, Nothing More, etc. Als je iedereen zou moeten cancellen die iets op zijn kerfstok heeft of ergens van wordt beschuldigd, hou je weinig over. Ik geloof zelf wel in tweede kansen en niet veroordelen tot feiten zijn aangetoond (in het geval van Marilyn Manson en Rammstein bijvoorbeeld). Praat gedrag / strafbare feiten hiermee niet goed, maar levenslang cancellen of cancellen voordat er een veroordeling is gaat me in veel gevallen wat te ver.

In gevallen als de zanger van Lostprophets bijvoorbeeld is dat wat anders natuurlijk, die mag wegrotten in de cel om nooit meer het daglicht te zien.
En vergeet Vince Neil niet in deze
 

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
518
917
Meen je dat nou? Vond de vrijdag-zaterdag headliners het beste rijtje dat ik heb mogen meemaken! Vond het rijtje Gojira-Machine Head-Pantera-Parkway Drive dusdanig goed dat ik Slipknot maar 'mwa' vond. Beetje de Godfather III van GMM, op zichzelf goed te pruimen maar kon niet tippen aan de voorgangers (in dit geval de genoemde bands, de Godfather I & II van GMM).

Tool en SOAD zou ik trouwens ook graag nog willen zien! Verder maakt het me ook niet zoveel meer uit wie de headliners worden, vaak al gezien en op de andere stages (of main stage overdag / vroeg in de avond) is genoeg leuks te zien.
Ja meen ik.
Vind het wel mooi hoe mensen bij die bands los gaan hoor en genieten.
Maar als ik dan bijvoorbeeld parkway drive - darker still terugkijk snap ik de euforie totaal niet. Heb best een vreemde muzieksmaak maar vond landmarks echt een klasse beter ...sorry.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980 en nikita

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ja meen ik.
Vind het wel mooi hoe mensen bij die bands los gaan hoor en genieten.
Maar als ik dan bijvoorbeeld parkway drive - darker still terugkijk snap ik de euforie totaal niet. Heb best een vreemde muzieksmaak maar vond landmarks echt een klasse beter ...sorry.
Dan pak je ook precies het nummer eruit waar de minste mensen enthousiast van worden (ik wel). Is niet helemaal eerlijk. Maar hoe dan ook verschillen smaken gelukkig
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.696
3.541
Ja meen ik.
Vind het wel mooi hoe mensen bij die bands los gaan hoor en genieten.
Maar als ik dan bijvoorbeeld parkway drive - darker still terugkijk snap ik de euforie totaal niet. Heb best een vreemde muzieksmaak maar vond landmarks echt een klasse beter ...sorry.
Dat is toch het mooie Marco. Dat we met zoveel mensen het op verschillende manieren beleven. Ik ben volledig blanco naar Parkway Drive gegaan. Wat een show! En wat een kwaliteit! Toekomstige topper
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Ja meen ik.
Vind het wel mooi hoe mensen bij die bands los gaan hoor en genieten.
Maar als ik dan bijvoorbeeld parkway drive - darker still terugkijk snap ik de euforie totaal niet. Heb best een vreemde muzieksmaak maar vond landmarks echt een klasse beter ...sorry.
Dat nummer zou gewoon verboden moeten worden tijdens hun shows, tenzij er iemand anders van de band wel kan zingen.
Maar, als niet fan van Parkway Drive, moet ik Jos bijstaan en je zeggen dat dat nummer niet als standaard mag genomen worden om hun shows te beoordelen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Maar als ik dan bijvoorbeeld parkway drive - darker still terugkijk snap ik de euforie totaal niet. Heb best een vreemde muzieksmaak maar vond landmarks echt een klasse beter ...sorry.
tja dan pak je het enige rustige nummer uit hun set
neem dan Idols & Anchors, Prey, Wild Eyes, Crushed

Zie nu trouwens dat ze Sleepwalker speelden op Resurrection fest :O dat was ook wel heel vet geweest
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
291
604
Ja meen ik.
Vind het wel mooi hoe mensen bij die bands los gaan hoor en genieten.
Maar als ik dan bijvoorbeeld parkway drive - darker still terugkijk snap ik de euforie totaal niet. Heb best een vreemde muzieksmaak maar vond landmarks echt een klasse beter ...sorry.
Smaken verschillen, mooi toch? Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Darker Still was inderdaad een beetje een mispeer, Parkway Drive moet zich gewoon niet wagen aan 'kleine liedjes'. Zo moet Disturbed zich ook niet teveel verliezen in de ballads, ik krijg een wegtrekker bij A Reason To Fight bijvoorbeeld, of Hold On To Memories. Volgende keer moeten ze vooraf kotszakjes uitdelen, scheelt weer wat rotzooi op het veld.

Ik had achteraf gezien ook best Landmarks willen zien, vond Airbourne dan weer niet heel bijzonder. Vermakelijk, maar niet meer dan dat. Sowieso is Jupiler stage een fijne stage, eigenlijk altijd leuk daar. Bij Disturbed ben ik naar Ice Nine Kills gegaan op Jupiler stage, blij met deze keuze!
 

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
518
917
Merk dat het toch wat doet hier lol
Ach mensen hier in de straat zijn met een bus naar Coldplay..Kwamen helemaal uitgelaten terug en vinden me maar een zuurpruim omdat ik het echt verschrikkelijk vind...😁
Nog 11 maanden mensen...😝
#vandaag
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Dr. Hannibal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Merk dat het toch wat doet hier lol
Ach mensen hier in de straat zijn met een bus naar Coldplay..Kwamen helemaal uitgelaten terug en vinden me maar een zuurpruim omdat ik het echt verschrikkelijk vind...😁
Nog 11 maanden mensen...😝
#vandaag
dat je parkway drive niks vind is helemaal prima hoor, juist leuk dat iedereen zijn eigen muziek smaak heeft en totaal andere bands ziet in een weekend
ging er meer om dat je het enige rustige nummer uit de setlist uitkoos en zei dat er geen eoforie in zat
vond zelf trouwens Landmvrks ook een geweldig optreden, stonden zelfs in mijn top 10
 
Laatst bewerkt:

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.696
3.541
Merk dat het toch wat doet hier lol
Ach mensen hier in de straat zijn met een bus naar Coldplay..Kwamen helemaal uitgelaten terug en vinden me maar een zuurpruim omdat ik het echt verschrikkelijk vind...😁
Nog 11 maanden mensen...😝
#vandaag
Ach, Marco. Dat is ook mijn soort humor. Collega van mij zei inderdaad ook: ik ben naar Coldplay geweest. Antwoord: kun jij ook niks aan doen😜😜
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
135
431
Zie dat budget, want dat zal wel flink zijn, liever naar iets anders gaan. In de breedte of een grotere unieke naam. Dan liever een SOAD, altijd onvoorspelbaar of die iets gaan doen en zo ja wat dan.
Inderdaad, zeker als je weet dat je al vaker de kans hebt om Rammstein te zien in België dan SAOD :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en duck

Caz

Nieuw lid
16 jul 2023
4
10
Door health issues bij Serj Tankian verwacht ik niet dat SoaD volgend jaar touren helaas
 

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
518
917
High vis volgend jaar headliner op graspop?😁
Van mij mag het.. 😝
#vandaag
Car Park Parking GIF by Worcester Warriors
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken