Ik betwijfel of Phill daadwerkelijk een afspiegeling is van het gedachtegoed van de fans. Ik ben geen fan, maar ik kan de muziek redelijk waarderen.
En om eerlijk te zijn...2 leden van een band, is dat Pantera? Want dan zie ik een mogelijkheid om veel reunies te realiseren. Volgend jaar Motorhead, After Forever, Heaven en Hell, Velvet Revolver, Audioslave en Type o Negative reunie?
Ik was ook sceptisch tegenover de reünie maar uiteindelijk moest dat niet.
Ik was zelfs aangenaam verrast.
Het zou beter geweest zijn met de broers Abott maar dat was nu eenmaal niet mogelijk.
Ik ben toch blij dat ik het meegemaakt hebt al was het maar 50% origineel.
Type O Negative zonder The Green Man himself,nah .....
Motorhead zonder Lemmy zou ook maar raar aanvoelen.
Linkin Park zonder Chester,Audioslave zonder Cornell weet niet
Je noemt wel juist groepen op waar de voice moet vervangen worden,is minder voor de hand liggend dan dat ze een instrument zoals drums en bass moeten vervangen.
Wat ik wel mogelijk acht is dat een festival bvb Linkin Park boekt en dat bij ieder nummer een andere zanger/zangeres komt optreden die die dag ook geboekt staat op het festival.
Fictief voorbeeld dus:
Linkin Park speelt Numb en dat dan Sharon Den Adel te tonele springt terwijl ze met Within Temptation nog moet spelen erna.
Volgende song is bvb One Step Closer en dan komt bvb Randy Blyte van Lamb Of God het nummer zingen,enz...
Nadruk op fictieve voorbeelden.