Graspop Metal Meeting 2023

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Iemand enig idee of er in de (tip-up) tent het stopcontact in of buiten de tent zit?
Er is stroom tot 300 watt en wil graag een koelbox meenemen die in een auto kan worden aangesloten en gewoon op stroom.
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
88
165
Iemand enig idee of er in de (tip-up) tent het stopcontact in of buiten de tent zit?
Er is stroom tot 300 watt en wil graag een koelbox meenemen die in een auto kan worden aangesloten en gewoon op stroom.

Ik vermoed dat het stopcontact wel binnen zit (lijkt mij de bedoeling om de GSM te kunnen opladen), maar ik neem zelf voor de zekerheid toch ook een verlengkabel mee. (tenzij ik tegen dan weet dat het niet nodig is).
Overigens in mijn geval ook om de koelbox in te steken.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Ben dit jaar eindelijk eens op tijd begonnen met bands te bekijken op de lineup die ik niet ken.. Had ik maar beter niet gedaan, krijg nu conflicten die er eerst niet waren :LOL:
Motionless in white kende ik nog niet maar lijken me echt top. Tegelijk speelt natuurlijk Alter bridge, die ik al redelijk ken, maar ook niet wil missen :poop:
En tegelijk ook nog eens symphony x grrr :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
343
612
Ik vermoed dat het stopcontact wel binnen zit (lijkt mij de bedoeling om de GSM te kunnen opladen), maar ik neem zelf voor de zekerheid toch ook een verlengkabel mee. (tenzij ik tegen dan weet dat het niet nodig is).
Overigens in mijn geval ook om de koelbox in te steken.
Heb tegenwoordig een stopcontact in de auto

Dus dat betekend een vers bakske koffie op de parking bij aankomst vertrek en tussendoor
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Hele mooie clashfinder! Jij gaat je wel vermaken, zo te zien. ;)

Qua tips: ik weet niet of I Prevail één van je favorieten is, maar die clashen met Antimatter. Als prog je ding is, zou ik die band zeker nog even een luisterbeurt geven. Speciaal voor Graspop en Hellfest gaan ze een wat hardere set doen en dat belooft echt een progfeestje te worden.
En twijfels van antimatter zijn weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Antimatter heeft volgens mij veel nieuwe fans gewonnen hier. Ik heb het idee dat nog niet zoveel mensen hem kenden toen hij werd aangekondigd, maar ondertussen komt hij frequent voor in de spoorboekjes en de persoonlijke top 5-10 lijstjes. Doet mij in ieder geval goed om te zien dat dat enthousiasme nu zo gedeeld wordt hier.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.189
Antimatter heeft volgens mij veel nieuwe fans gewonnen hier. Ik heb het idee dat nog niet zoveel mensen hem kenden toen hij werd aangekondigd, maar ondertussen komt hij frequent voor in de spoorboekjes en de persoonlijke top 5-10 lijstjes. Doet mij in ieder geval goed om te zien dat dat enthousiasme nu zo gedeeld wordt hier.
Ken die vent (en band) nu al zo'n tien jaar en dit is echt het grootste dat Antimatter tot nu toe bereikt heeft. Nieuwe aanwas inderdaad en hopelijk leidt dat, voor hem, tot grotere zalen want dat heeft Mick onderhand wel verdiend.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Dag beste kijkers,
gewoon iederee dag van woensdag tot zondag opnieuw volop zon. Enkel maandag misschien een wolkje.
temperaturen: 27, 27, 27, 26, 25, 25.
Vanaf zaterdag zijn de temperaturen nog een beetje onzeker. Ik zeg niet dat de kans op neerslag, maar de kans op bewolking dan groter wordt.
minima: woensdagnacht 16, de rest 15
lichte noordewind.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Hoe meer de voorpret hier is, des te minder tijd heb ik om mijn spoorboekje te maken. Damn. Is er iemand in dit forum die elke letter van dit topic heeft gelezen? Ben wel benieuwd.
Ja ik. Het meeste aantal pagina's dat ik eens heb achter gestaan was 15 ofzo maar altijd alles bij gelezen. Wat ik echter niet bij kan houden is de groepschat op WhatsApp. Dit weekend 4 h trein naar Leeuwarden. Dan heb ik tijd.
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en duck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken