Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ik blijf het vreemd vinden dat we de vrijdag headliner nog niet kunnen aankondigen ergens geeft het mij een lichte hoop dat het over een band gaat die nog niks heeft aangekondigd
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
ik blijf het vreemd vinden dat we de vrijdag headliner nog niet kunnen aankondigen ergens geeft het mij een lichte hoop dat het over een band gaat die nog niks heeft aangekondigd
welke dan ? ik heb nog steeds het gevoel dat het evanescence word voor vrijdag.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
headliners worden om 10u aangekondigd en pakketjes met namen om 16u volgens mij.
dit jaar was alles om 10 uur, ook het pakket met namen. behalve motley crue en def leppard die waren om 16:00
denk echter dat we er niet te veel achter moeten zoeken, de aankondigingen zullen wel om 10:00 of 16:00 komen
en die van GNR kan natuurlijk ieder moment van de dag komen, als ze met de aankondiging van de band mee gaan.
ik blijf het vreemd vinden dat we de vrijdag headliner nog niet kunnen aankondigen ergens geeft het mij een lichte hoop dat het over een band gaat die nog niks heeft aangekondigd
Ik geloof er niet zo meer in dat een band nu nog een tour gaat lossen waar nog niets over bekend is, zelfs geen geruchten.
denk dat die laatste headliner gewoon wordt achter gehouden als aankondigingsstrategie.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Gelden de 2 overgebleven headliners samen als pakketje namen?
Nee, tenzij ze een echte 'package deal' zouden vormen, zoals bij DL & MC het geval is.
De 2 overgebleven headliners staan echter op een andere dag, dus daar is zeker geen sprake van.
Worden gewoon 2 aparte aankondigingen dus, en de rest in een pakketje (en later mogelijk nog een handjevol ontbrekende namen en/of vervangers).
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Germany's Elbriot festival drops their line up at noon. Probably nothing Graspop-related and more interesting for Lokerse Feesten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
maakt architects plots wel beschikbaar voor lokerse, of als backup headliner voor alcatraz moest er een wegvallen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
Goh ik denk dat we eerder ook al overeenkwamen dat de vrijdag wel een serieus sterke undercard heeft. Disturbed - Behemoth - Amon Amarth bijvoorbeeld. Ik ben nog steeds overtuigd dat een 'kleine' band (Evanescence, BMTH,...) deze dag perfect doet uitverkopen.
Dan heb je een rijtje van 5 bands die gemakkelijk 35-45 euro de ticket vraagt, dat allemaal zonder de bands voor 18u erbij te rekenen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Goh ik denk dat we eerder ook al overeenkwamen dat de vrijdag wel een serieus sterke undercard heeft. Disturbed - Behemoth - Amon Amarth bijvoorbeeld. Ik ben nog steeds overtuigd dat een 'kleine' band (Evanescence, BMTH,...) deze dag perfect doet uitverkopen.
Dan heb je een rijtje van 5 bands die gemakkelijk 35-45 euro de ticket vraagt, dat allemaal zonder de bands voor 18u erbij te rekenen.
Eens voor bv. BMTH.
Alleen heb ik het gevoel dat Evanescence de laatste jaren serieus heeft ingeboet qua reputatie en status als headliner, in ieder geval voor GMM na de toch wel pijnlijke degradatie in 2017.
Volgens mij zijn bands als Gojira, Ghost, Parkway Drive (allen nu 2e headliner) en misschien zelfs subheadliners als Amon Amarth, Behemoth, Disturbed hen inmiddels al voorbijgestreefd.
Ik verwacht Evanescence dan ook definitief niet meer als (1e of 2e) headliner op GMM.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ik denk dat we een headliner in het rijtje van bring me the horizon - evanescence - five finger death punch gaan krijgen in die richting van waarschijnlijkheid al blijf ik nog steeds hopen op the who
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
ik denk dat we een headliner in het rijtje van bring me the horizon - evanescence - five finger death punch gaan krijgen in die richting van waarschijnlijkheid al blijf ik nog steeds hopen op the who
FFDP lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk, zeker aangezien ze er vorig jaar al stonden, en ze ook geen grotere status hebben of zullen krijgen dan Gojira.
The Who zou ongelooflijk mooi zijn, maar helaas niet meer dan wishful thinking, vrees ik..
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Nee, tenzij ze een echte 'package deal' zouden vormen, zoals bij DL & MC het geval is.
De 2 overgebleven headliners staan echter op een andere dag, dus daar is zeker geen sprake van.
Worden gewoon 2 aparte aankondigingen dus, en de rest in een pakketje (en later mogelijk nog een handjevol ontbrekende namen en/of vervangers).
Het was eigenlijk als gein bedoeld 😁 omdat ik reageerde op dat een pakketje namen wel om 16.00 zou kunnen worden gedropt. Ik dacht even de hoop er met een grapje inhouden voor vanmiddag. Al snap ik dat dat via tekst anders overkomt!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken