Graspop Metal Meeting 2023

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Deze week luisterde ik voor het eerst Avatar en dat is ook best aardig! En ze staan nog op GMM ook! Ben ook benieuwd :)

Maandag of dinsdag Guns N’ Roses. Donderdag Bring Me The Horizon. Vrijdag de line-up compleet incl. poster en podiumindeling?

Dit is de week!
Niet te gretig zijn he 😆
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Loek123

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
GNR & BMTH are the obvious candidates for the two open headline slots.
However, can we rule out Limp Bizkit entirely? They're playing Rock Am Ring two weeks prior and it's not like they haven't headlined GMM before.

Unfortunately their tour dates aren't listed on their website, at least not all of them.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
GNR & BMTH are the obvious candidates for the two open headline slots.
However, can we rule out Limp Bizkit entirely? They're playing Rock Am Ring two weeks prior and it's not like they haven't headlined GMM before.

Unfortunately their tour dates aren't listed on their website, at least not all of them.

No way dat Limp Bizkit headliner gaat zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Laatste keer Limp Bizkit waren die zwaar gedegradeerd naar ergens op de middag, dus verwacht die ni als headliner
Yup, I remember and I was honestly surprised to see them play that early.

It certainly wouldn't be an ideal solution but let's be honest, many people would be just as upset about BMTH taking the headline slot.

I think it is an unlikely albeit possible scenario - maybe if the booking team is struggling to find a "better" act.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
Limp Bizkit is zeker geen headliner. Maar op hetzelfde timeslot als Alestorm vorig jaar dan moet het toch een goed feestje worden.
Fleddy daarvoor op main stage, dan gaat de weide echt helemaal kapot🤭🦾
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
metaldays in slovenie komt dinsdag met hun laatste headliner.
die zitten er ook al eventjes op te wachten om deze aan te kondingen.
ook al is het festival pas eind juli begin augustus het kan zomaar dezelfde band zijn als degene waar graspop op moet wachten.
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
142
300
Heb net nieuwe album van Uriah Heep beluisterd. Klinkt lekker zeg. Maken die nog een kans?

Ik hoop het! Zou ik een hele leuke headliner vinden.

De jongens gaan inderdaad nog steeds hard, en hun nieuwe album bevat naast heavy tracks ook wat mooie proggy nummers. Maar ook al ist een legacy band, de waarheid is dat ze eerder rond de late namiddag (denk Foreigner) geboekt zouden staan dan als headliner. Ondanks hoe ongelooflijk goed ze live zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
So It Begins Helms Deep GIF
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Ik speel liever nog even op veilig door te zeggen dat deze week de week is. Zo ineens de dag als dag benoemen vind ik nogal gedurfd. Voorzichtigheid is de boodschap mensen! :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken