Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
als GNR besluit vandaag hun tour te droppen, dan komt het allemaal wel door. dan zal Lokeren niet in de weg zitten.
dat gezegd hebbende, natuurlijk geen idee wanneer die daar een keer wakker worden. geloof dat morgen werchter weer zou zijn dus kans dat we deze week iets krijgen daalt alvast. we zitten alweer bijna in feb :(
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
als GNR besluit vandaag hun tour te droppen, dan komt het allemaal wel door. dan zal Lokeren niet in de weg zitten.
dat gezegd hebbende, natuurlijk geen idee wanneer die daar een keer wakker worden. geloof dat morgen werchter weer zou zijn dus kans dat we deze week iets krijgen daalt alvast. we zitten alweer bijna in feb :(
Ik denk dat ook alle grote festivals inmiddels hun headliners hebben bekend gemaakt. Graspop komt dus achter.
Ja, lowlands pukkelpop, alcatraz niet, maar is een andere periode.

Gnr vertraagt het mss wel, maar een grote tour 3-4 maand op voorhand aankondigen is toch laat.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
Ik denk dat ook alle grote festivals inmiddels hun headliners hebben bekend gemaakt. Graspop komt dus achter.
Ja, lowlands pukkelpop, alcatraz niet, maar is een andere periode.

Gnr vertraagt het mss wel, maar een grote tour 3-4 maand op voorhand aankondigen is toch laat.
weet niet of ze echt achter lopen, ze wachten gewoon op GNR
blijft wel vreemd inderdaad om zo'n tour zo bizar laat aan te kondigen.
zit ook te denken welke festivals GNR nog geboekt kunnen hebben. Graspop, Mad cool, Glastonbury? met wat eigen shows erbij dan neem ik aan

Resurrection fest mist ook nog een headliner, wat theoretisch gezien Avenged Sevenfold zou kunnen zijn want die hadden ze ook in 2022
zou natuurlijk ook kunnen dat die nog uitpakken met GNR
VOA Rocks festival had ook Avenged Sevenfold geboekt maar lijkt erop dat dat festival niet plaatsvind dit jaar
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
We dachten dat januari bol ging staan van de aankondigingen, maar opeens lijkt iedereen verlegen te zijn geworden 😅

Goed, Werchter en Pinkpop wel, maar die zijn toch minder interessant voor mij haha
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Over wanneer de dag is. Niet vandaag, niet morgen, ook nog niet volgende week. Normaal de week daarna.
Schools Out Joy GIF by BrabantinBeelden
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Is dit een grap of is dit echt? Pantera, of wat er van over bleef gaan nu niet meer touren? Sorry was even niet meer op het forum. En foo fighters. Tja, dat wist ik al.
De grap is dat Foo Fighters natuurlijk niet als vervanging van Pantera is opgetrommeld, maar gewoon als losse boeking daar staat.

Pantera is op RaR/RiP en een Oostenrijks festival gecanceld vanwege racistische uitingen in het verleden, de rest van de tour staat voorlopig nog overeind.

Het feit dat de bekendmakingen van het cancelen van Pantera en het boeken van de Foo Fighters binnen enkele dagen van elkaar vielen, maken dat sommigen blijkbaar incorrect de aanname maken dat die twee dingen verband houden...
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
De grap is dat Foo Fighters natuurlijk niet als vervanging van Pantera is opgetrommeld, maar gewoon als losse boeking daar staat.

Pantera is op RaR/RiP en een Oostenrijks festival gecanceld vanwege racistische uitingen in het verleden, de rest van de tour staat voorlopig nog overeind.

Het feit dat de bekendmakingen van het cancelen van Pantera en het boeken van de Foo Fighters binnen enkele dagen van elkaar vielen, maken dat sommigen blijkbaar incorrect de aanname maken dat die twee dingen verband houden...
Klopt! Kvond het grappig dat foos pantera zouden vervangen 🤐 was idd waarschijnlijk al lang geboekt, viel toevallig samen met cancellation van pantera.
 

Metalhead Liam

Randprogramma
25 nov 2022
243
380
Ik hoop het niet hoor maar zou Kiss misschien niet een optie zijn(ze hebben in 2019 er al wel gestaan maar dat zou mischien de extra dag verklaren)


En we moeten toch wat hebben om over te praten om de 666 aan te tikken ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken