Graspop Metal Meeting 2023

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
Sinds dat incident met de Hitlergroet van Anselmo heeft hij volgens mij nog een paar keer op Graspop gestaan. Sowieso vorig jaar met Down (incident gebeurde ook bij optreden van Down). Als dat een bezwaar was, had hij er vorig jaar ook niet gestaan. Zou heel hypocriet zijn om voorbeeld van RaR te volgen.
Dat je in het verleden iets geen bezwaar vond, maakt het niet hypocriet als je dat nu wel vindt.
Standpunten kunnen nu eenmaal veranderen en dat is ook heel normaal.
Wat dan belangrijk is, is beargumenteren waarom je nu wel tot deze beslissing komt, in tegenstelling tot eerder.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Dat je in het verleden iets geen bezwaar vond, maakt het niet hypocriet als je dat nu wel vindt.
Standpunten kunnen nu eenmaal veranderen en dat is ook heel normaal.
Wat dan belangrijk is, is beargumenteren waarom je nu wel tot deze beslissing komt, in tegenstelling tot eerder.
Eens dat standpunten kunnen veranderen, in deze echter is het anders. Hij stond met Down in 2016 nog op Graspop, terwijl het incident eerder dat jaar gebeurde. Fortarock heeft ze nog uit de line-up geschrapt dat jaar, Graspop bracht een statement naar buiten dat ze Down niet zouden schrappen, ondanks de ophef. Daarna stond hij in 2019 nog met Phil Anselmo & The Illegal op Graspop en vorig jaar dus met Down. Dus nu terugkomen op een incident van 7 jaar geleden, waarna hij nog drie keer op het affiche heeft gestaan en nu dus voor de vierde keer, zou ik toch hypocriet vinden ja. Maar ieder zijn mening! Denk dat ze dat niet doen hoor, ook As I Lay Dying staat er en die zanger heeft ook wel wat op zijn kerfstok.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
en weer een dag niets...
Ik ben echt benieuwd hoe lang we nog moeten wachten tot dat er weer iets komt
ze zijn op social media ook bijzonder afwezig, 2 posts dit jaar sinds die zaterdag uitverkocht melding.
na die leak van GNR in landgraaf en glastonbury dacht ik dat het niet lang meer zou duren, ben benieuwd of er deze week nog iets komt
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Just In: BILLY F. GIBBONS FEAT. MATT SORUM & AUSTIN HANKS at Copenhell 2023

Another candidate for Graspop maybe
Ondertussen is de volledige tour hiervan bekend. Ze doen slechts 1 festival en Belgie wordt voorlopig overgeslagen in de andere data binnen concertzalen.
Ook de data van Graspop zijn op 1 dag na volledig volzet.

Lijkt mij dus geen kanshebber meer te zijn voor Graspop.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Dat je in het verleden iets geen bezwaar vond, maakt het niet hypocriet als je dat nu wel vindt.
Standpunten kunnen nu eenmaal veranderen en dat is ook heel normaal.
Wat dan belangrijk is, is beargumenteren waarom je nu wel tot deze beslissing komt, in tegenstelling tot eerder.
Wat Rock Am Ring nu doet is anders wel behoorlijk hypocriet en ruikt naar oplichting van hun bezoekers.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Eens dat standpunten kunnen veranderen, in deze echter is het anders. Hij stond met Down in 2016 nog op Graspop, terwijl het incident eerder dat jaar gebeurde. Fortarock heeft ze nog uit de line-up geschrapt dat jaar, Graspop bracht een statement naar buiten dat ze Down niet zouden schrappen, ondanks de ophef. Daarna stond hij in 2019 nog met Phil Anselmo & The Illegal op Graspop en vorig jaar dus met Down. Dus nu terugkomen op een incident van 7 jaar geleden, waarna hij nog drie keer op het affiche heeft gestaan en nu dus voor de vierde keer, zou ik toch hypocriet vinden ja. Maar ieder zijn mening! Denk dat ze dat niet doen hoor, ook As I Lay Dying staat er en die zanger heeft ook wel wat op zijn kerfstok.

Tim Lambesis van as I lay dying is natuurlijk wel veroordeeld voor die feiten en heeft zijn straf uitgezeten. Het blijven natuurlijk gevoelige discussies, maar op zich zie ik geen reden waarom die niet gewoon opnieuw kan touren.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536

Tim Lambesis van as I lay dying is natuurlijk wel veroordeeld voor die feiten en heeft zijn straf uitgezeten. Het blijven natuurlijk gevoelige discussies, maar op zich zie ik geen reden waarom die niet gewoon opnieuw kan touren.
de vraag is natuurlijk hoe ver drijf je het er dan mee. moeten rage against the machine nog touren? die werden ook opgepakt voor te protesteren. Ik weet het, beetje in het belachelijke getrokken maar dat is de slippery slope die we dan bewandelen. Ik vind nog steeds dat het publiek moet beslissen, als die weg blijven dan zal de organisatie wel beter weten volgende keer.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en gmm033

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
Wat Rock Am Ring nu doet is anders wel behoorlijk hypocriet en ruikt naar oplichting van hun bezoekers.
Nounou oplichting van de bezoekers? Pantera volgens jou zo'n massale stempel op Rock am Ring dat bij het wegvallen het oplichting is?
Programma is altijd onder voorbehoud, vind je het als bezoeker niet meer waard verkoop je je kaart toch lekker.
Voor wat het waard is, vind ik het knap dat een organisatie een standpunt in durft te nemen en zich uitspreekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Nounou oplichting van de bezoekers? Pantera volgens jou zo'n massale stempel op Rock am Ring dat bij het wegvallen het oplichting is?
Programma is altijd onder voorbehoud, vind je het als bezoeker niet meer waard verkoop je je kaart toch lekker.
Voor wat het waard is, vind ik het knap dat een organisatie een standpunt in durft te nemen en zich uitspreekt.
Dan hadden ze dat standpunt ook wel in kunnen nemen voordat ze ze boeken.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
210
394
6/02 is den Axl jarig mss dan toer aankondiging. Nu zit hij nog in rouw met verlies van dochter Elvis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken