Graspop Metal Meeting 2023

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
397
689
Beter dan 'the gathering' gaat het waarschijnlijk nooit meer worden maar
kan dat album wekelijks nog wel keer luisteren.Blij dat ze er staan.šŸ¤˜
#testament
#graspop23
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230123_214436_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230123_214436_Samsung Internet.jpg
    73,8 KB · Weergaven: 21
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Isnā€™t there any kind of refund policy linked to this cancellation? I donā€™t blame them for the choice they made, but I feel like they should be prepared to bear the consequences from this decision and offer refunds to anyone who bought their tickets expecting to be able to see themā€¦
I contacted the organiser shortly after their statement went live, asking for a refund.
I don't have high hopes though.

I will probably need to sell at a loss. Either way, I won't buy a ticket for Rock Am Ring ever again.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Beter dan 'the gathering' gaat het waarschijnlijk nooit meer worden maar
kan dat album wekelijks nog wel keer luisteren.Blij dat ze er staan.šŸ¤˜
#testament
#graspop23
Ja, voor mij het beste Testament album en zelfs Ć©Ć©n van de beste thrashmetal albums ooit. Geweldig optreden van ze op Dynamo in 2000 met veel songs van dat album.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
397
689
Ja, voor mij het beste Testament album en zelfs Ć©Ć©n van de beste thrashmetal albums ooit. Geweldig optreden van ze op Dynamo in 2000 met veel songs van dat album
Ja dat geloof ik.
Afgelopen jaar wat meer trashmetal geluisterd en dan kan je niet om dit album heen.
Samen met Kreator en Seether meest zin in.
Rest beetje wandelen en fit blijven.šŸ˜
 

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Ik sta er weer anders in, heb GNR alleen gezien in 2012 maar dat was die vreemde lineup zonder Slash. Eigenlijk meer Axl & Friends. als GNR komt zou ik wel gaan kijken, maar zou het geen 3 uur vol houden weet ik nu al. In een ideale wereld zou er iets leuks in de marquee staan en kan ik vervolgens de laatste helft van de gnr set bekijken
Ik vond het in 2018 in eerste instantie super vet dat ze kwamen. Maar moet zeggen dat ik aardig uitgeblust was na 2,5 uur. Dan wordt guns n roses toch wel heeeel veel van hetzelfde. Zijn zelfs weggelopen voor Paradise city. Van mij mogen ze komen, maar als de show 3 uur duurt dan kom ik slechts een deel kijken šŸ˜‰
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
327016792_5814951771932166_8824464972929151893_n.jpg

Niet echt Graspop materiaal maar ik zou er zeker vrolijk van worden. Missschien of beter gezegd hopelijk een show in Antwerpen of Brussel of omstreken
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
327016792_5814951771932166_8824464972929151893_n.jpg

Niet echt Graspop materiaal maar ik zou er zeker vrolijk van worden. Missschien of beter gezegd hopelijk een show in Antwerpen of Brussel of omstreken
Dit is een tribute band toch? Kan best op een van die coverband spots in de Metal Dome 's nachts. Hebben ze er toch 8 van te vullen dit jaar lol.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Dit is een tribute band toch? Kan best op een van die coverband spots in de Metal Dome 's nachts. Hebben ze er toch 8 van te vullen dit jaar lol.
Ik weet niet juist hoe ik het moet zien. Een beetje zoals bij Queen met Adam Lambert denk ik. Ik denk wel niet dat deze band genoegen zal nemen met opvulling van de affiche want in UK spelen die vrij grote zalen als ik dat zo bekijk.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Ik weet niet juist hoe ik het moet zien. Een beetje zoals bij Queen met Adam Lambert denk ik. Ik denk wel niet dat deze band genoegen zal nemen met opvulling van de affiche want in UK spelen die vrij grote zalen als ik dat zo bekijk.
Tja ik weet het niet hoor. Heb even opgezocht waar we mee te maken hebben, The Neverland Express is dus de backing band van Meat Loaf en Caleb Johnson een idols winnaar? Toch niet helemaal het niveau van Queen + Adam Lambert lijkt me, waar vooral wat nog over is van Queen zelf toch een stuk indrukwekkender is dan een roterende backing band van een artiest die een stuk minder relevant is... Maar goed, je kan gelijk hebben dat hun ego het niet met die realiteit eens is šŸ˜†

Edit: die zalen zijn trouwens niet eens heel groot qua capaciteit, allemaal full seated theaterzalen, beetje als CarrƩ in Nederland. Dus qua ticket verkoop aantallen kunnen ze niet veel eisen denk ik zo, alleen de overstap van rood pluche en kroonluchters naar de Metal Dome om 4 uur 's nachts lijkt me dan weer minder waarschijnlijk. Ik zet mijn geld in op een soortgelijke zaaltour, als ze al naar het Europese vasteland komen.
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.149
10.443
Tja ik weet het niet hoor. Heb even opgezocht waar we mee te maken hebben, The Neverland Express is dus de backing band van Meat Loaf en Caleb Johnson een idols winnaar? Toch niet helemaal het niveau van Queen + Adam Lambert lijkt me, waar vooral wat nog over is van Queen zelf toch een stuk indrukwekkender is dan een roterende backing band van een artiest die een stuk minder relevant is... Maar goed, je kan gelijk hebben dat hun ego het niet met die realiteit eens is šŸ˜†

Edit: die zalen zijn trouwens niet eens heel groot qua capaciteit, allemaal full seated theaterzalen, beetje als CarrƩ in Nederland. Dus qua ticket verkoop aantallen kunnen ze niet veel eisen denk ik zo, alleen de overstap van rood pluche en kroonluchters naar de Metal Dome om 4 uur 's nachts lijkt me dan weer minder waarschijnlijk. Ik zet mijn geld in op een soortgelijke zaaltour, als ze al naar het Europese vasteland komen.
Ja eens. De backing band van Meat Loaf is wel echt van een hele andere orde dan de bandleden van Queen. Stuk voor stuk bekendheden en de band van Meat Loaf zijn sessie muzikanten. Dat gezegd hebbende lijkt het me best een toffe coverband om eens te zien
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.149
10.443
Voor de liefhebbers van folky en bombastische metal. Eind februari staat Heidevolk in Baroeg en nemen het voor mij onbekende Vaneheim mee. Een Nederlandse band die voor een deel in het Nederlands zingt. Ik vind het een zeer grote verrassing!

 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.341
En het zijn videobeelden. Als je daar daadwerkelijk zou staan, dan voelt het toch anders aan. Of het nou op een festival is of tijdens een uitvaart.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Ik vind het juist wel meevallen. Deze ingetogen manier van zingen past beter bij de kwaliteiten van Axl anno 2023. Ik begrijp dat het niet echt fijn is als je ze in de jaren 80 live hebt gezien, maar ik heb liever een rustige maar zuivere Axl dan iemand die denkt dat hij nog 38 is en telkens uit de bocht vliegt.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Weer een 10u voorbijgegaan zonder nieuws. Al heb ik eerder het gevoel dat het op zijn vroegst om 16u wordt dat we een volgende headliner (GNR) krijgen. Zij zullen hun gehele tour wel ineens bekendmaken en dan is dat Nederlandse tijd mogelijk pas in de avond. Dus: vanavond is de avond!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Graspop is wel echt het laatste festival die dat soort politieke acties zou uithalen.
je kan erover discussieren of het goed of slecht is, maar die zijn nooit zo met die dingen bezig.
enige manier dat ik Pantera niet naar Graspop zie komen is als die de hele tour cancellen
Sinds dat incident met de Hitlergroet van Anselmo heeft hij volgens mij nog een paar keer op Graspop gestaan. Sowieso vorig jaar met Down (incident gebeurde ook bij optreden van Down). Als dat een bezwaar was, had hij er vorig jaar ook niet gestaan. Zou heel hypocriet zijn om voorbeeld van RaR te volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken