Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Wow wist niet eens dat die tour al begonnen was. Was je in Lile? Ik heb ook tickets (013) maar dat duurt nog anderhalve maand.

Als het even goed is als vorige keer ben ik tevreden in ieder geval. En helemaal mee eens dat ze op Graspop moeten staan. (als werchter er niet mee vandoor gaat)
eerst een korte tour in frankrijk die uitgesteld is van vorig jaar en dan kort daarna de effectieve tekkno tour, daar ga ik ze dus in Antwerpen nog eens zien
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.374
Waarom zou je niet gewoon alles checken, ook als iets je niet direct van tevoren aanspreekt? Je weet nooit of iets je enorm gaat verrassen.
Er is ook maar één podium, dus wat zou je anders moeten doen zo lang? Merch checken? Friet eten? Festileaks bijlezen? De stad ingaan? 😁
Ja ik was ook wel van plan om alles te checken hoor inderdaad zoals je zegt maar uiteindelijk besloten om toch maar niet te gaan, want vond de prijs toch niet helemaal in verhouding met de line up. dan toch maar een ander concertje mee pakken :)

wel Molybaron ontdekt gisteren toen ik de line up van dit festivalletje ging bekijken. dat is dan toch weer een aanwinst op mijn graspop lijstje. die wil ik wel gaan checken als het tijdschema het toe laat.
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Molybaron naar mijn mening niks op aan te merken live, klinkt erg zuiver. Het is natuurlijk nog vroeg en de allereerste band, maar 't is nog wel erg rustig in de zaal, ben benieuwd hoeveel kaarten er uiteindelijk zijn verkocht voor headbangers parade vandaag.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.374
Molybaron naar mijn mening niks op aan te merken live, klinkt erg zuiver. Het is natuurlijk nog vroeg en de allereerste band, maar 't is nog wel erg rustig in de zaal, ben benieuwd hoeveel kaarten er uiteindelijk zijn verkocht voor headbangers parade vandaag.
Goed om te horen, veel plezier vandaag :)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Ties23

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Wat is eigenlijk het verschil tussen U.D.O. en DirkSchneider?
Udo DirkSchneider tourt dit jaar onder zowel de naam U.D.O. als Dirkschneider.
Is het dan een andere band?

En zijn er mensen die ervaring hebben met "Ye Banished Privateers"?
Is dat een beetje aan te horen live?

 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.611
7.331
Wat is eigenlijk het verschil tussen U.D.O. en DirkSchneider?
Udo DirkSchneider tourt dit jaar onder zowel de naam U.D.O. als Dirkschneider.
Is het dan een andere band?

Een van de twee is zijn eigen solomuziek en de ander is de Accept nummers; volgens mij staat op Graspop de versie met Accept nummmers
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Piet

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Wat is Sleep Token me zojuist in positieve zin opgevallen! Ik had ze wel wat beluisterd na de aankondiging voor graspop, maar live staat 't als een huis. Tot nu toe de band van de dag. Al begrijp ik dat 't bij hun wel you love it or you hate it kan zijn, maar gaat dat zien in juni 😁
Leuk om te horen, ben alleen nog maar meer benieuwd geworden om ze live te zien nu
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Wat is eigenlijk het verschil tussen U.D.O. en DirkSchneider?
Udo DirkSchneider tourt dit jaar onder zowel de naam U.D.O. als Dirkschneider.
Is het dan een andere band?

En zijn er mensen die ervaring hebben met "Ye Banished Privateers"?
Is dat een beetje aan te horen live?

Afgelopen jaar Ye Banished Privateers op castlefest gezien, dat was echt een superleuk feestje.
Maar die staan niet op graspop toch?
 

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Wat is Sleep Token me zojuist in positieve zin opgevallen! Ik had ze wel wat beluisterd na de aankondiging voor graspop, maar live staat 't als een huis. Tot nu toe de band van de dag. Al begrijp ik dat 't bij hun wel you love it or you hate it kan zijn, maar gaat dat zien in juni 😁
Ik beluister ze ook al een tijdje, maar heb ze echter nog nooit live gezien......dat belooft dus wat, nu ga ik ze zeker zien komende juni, thanks!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Wat is Sleep Token me zojuist in positieve zin opgevallen! Ik had ze wel wat beluisterd na de aankondiging voor graspop, maar live staat 't als een huis. Tot nu toe de band van de dag. Al begrijp ik dat 't bij hun wel you love it or you hate it kan zijn, maar gaat dat zien in juni 😁
Dit was voor mij ook echt een enorme verrassing! Wat een strakke band is dat zeg, en de vocalen zijn ook vrij uniek, mooie combinatie die wel echt zeker aan te raden is!
Ik kende ze van naam. Maar gisteren trokken vrienden me mee en heb er geen spijt van!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Ties23

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
En wat met Architects en het nieuwe album live?
Live kwamen die nummers er echt goed uit! Was geen super fan van het album maar het album is wel gericht naar de live shows denk ik. Het publiek was enorm enthousiast. Vooral Deep Fake vond ik dik!
Maar het was een set van 2 uur. Dus er kwamen ook genoeg oude knallers tussendoor, kleine akoestische break.
Heerlijke show in het algemeen
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Live kwamen die nummers er echt goed uit! Was geen super fan van het album maar het album is wel gericht naar de live shows denk ik. Het publiek was enorm enthousiast. Vooral Deep Fake vond ik dik!
Maar het was een set van 2 uur. Dus er kwamen ook genoeg oude knallers tussendoor, kleine akoestische break.
Heerlijke show in het algemeen
Hier helemaal mee eens, wat me ook opviel is hoe goed When We Were Young al mee komt tussen alle knallers tijdens de encore. Tussen Hereafter, Doomsday en Animals vond ik dat nummer al helemaal op z'n plek.

Kleine edit; nog 100 paginas!
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Ik wist het!! Vandaag is dag!!
Happy Daniel Bryan GIF by WWE
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.997
Nieuwste single van The Ocean. Benieuwd of dit een album of een EP wordt. Pelagic Records brengt namelijk 27 januari een nog onbekende EP uit en de artiest wordt ook niet bekend voor de release. Enige is dat de opmaak van de LP's er niet uitziet als wat The Ocean zou uitbrengen, dus daardoor lijkt het een album te worden. We gaan het zien...!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken