Graspop Metal Meeting 2023

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Legion of the Damned zegt me niks. Zou kunnen dat die zo groot zijn maar ik kan dat niet inschatten.

Soen verwacht ik in de Metal Dome begin van de avond. Dark Angel rond dezelfde tijd Marquee. Beiden geen podium afsluiters in mijn ogen. Maar kan ernaast zitten.

Ff naar de line-up gezien voor zaterdag,Draconian maakt ook grote kans volgens mij om Marquee afsluiter te zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ff naar de line-up gezien voor zaterdag,Draconian maakt ook grote kans volgens mij om Marquee afsluiter te zijn.
Huh? Wat ik terug kan vinden stonden die laatste passage in België (2019) in een jongerencentrum in Antwerpen met een capaciteit van 350 man. Mooie band hoor. Maar die gaan toch gewoon in de middag in de Metal Dome staan?
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Huh? Wat ik terug kan vinden stonden die laatste passage in België (2019) in een jongerencentrum in Antwerpen met een capaciteit van 350 man. Mooie band hoor. Maar die gaan toch gewoon in de middag in de Metal Dome staan?

Denk wel dat die hun populariteit sindsdien toch serieus is gegroeid.
Ik zit ook maar mogelijke opties die nu beschikbaar zijn te vernoemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
So, that Tool show at Welcome To Rockville isn't a one-off either...I have little faith that they'll come to Europe afterwards but who knows.
Would be a dream to have Tool/Gojira on friday. But if they were available, I can’t see why Hellfest wouldn’t have booked them. RaR/RiP seem to be missing a headliner still but that would probably be GnR. And I don’t see Tool coming to Europe just for Graspop unfortunately.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ff naar de line-up gezien voor zaterdag,Draconian maakt ook grote kans volgens mij om Marquee afsluiter te zijn.
Nee joh, absoluut niet. Staan in zalen van 300 tot 600 man. Verwacht ik rond 15 uur in de Marque of iets later in de Metal dome. Evenals Legion of the Dead. Bij de laatste doorkomst hadden die ook ongeveer zo spot. In Flames als afsluiter vind ik geen gekke gedachte eigenlijk. Of de afsluiter moet nog aangekondigd worden, kan natuurlijk ook
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Lijkt me duidelijk dat Tool in VS tourt en Puscifer in Europa. Ik zie Tool echt niet ineens Europese data toevoegen.

Maynard zei ook tijdens de Tool tour in Mei dat hij volgende zomer naar Europa zouden komen met zijn andere band, Puscifer. Waarom zou hij dat zeggen als Tool ook gewoon in Europa speelt?
Misschien (of waarschijnlijk) zoek ik er te veel achter maar goed.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Moest Draconian ergens in de namiddag spelen,bied dat opties om ze eens te checken.
I Prevail zal wel clashen vrees ik,want zullen volgens mij op de Jupiler Stage spelen in de vooravond.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Moest Draconian ergens in de namiddag spelen,bied dat opties om ze eens te checken.
I Prevail zal wel clashen vrees ik,want zullen volgens mij op de Jupiler Stage spelen in de vooravond.
Ja die zaterdag kan nog wel eens wat nare clashes opleveren. Veel must sees voor mij.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar het blokkenschema dan naar de rest van de namen op dit punt. Buiten een klein beetje hoop op Porcupine Tree en een totaal onrealistische dagdroom over Tool om dan.
Ja eens, de line up is al fantastisch en als er niets meer bij komt zal ik me niet vervelen. Maar stiekem ook nog wel een beetje hoop dat 1 van de resterende headliners me ook nog bevalt. En wat jij hebt met porcupine tree heb ik met Lamb of God.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Ja eens, de line up is al fantastisch en als er niets meer bij komt zal ik me niet vervelen. Maar stiekem ook nog wel een beetje hoop dat 1 van de resterende headliners me ook nog bevalt. En wat jij hebt met porcupine tree heb ik met Lamb of God.
Dan weet ik het goed gemaakt: ze komen allebei opdraven in Dessel deze zomer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Jamel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ja eens, de line up is al fantastisch en als er niets meer bij komt zal ik me niet vervelen. Maar stiekem ook nog wel een beetje hoop dat 1 van de resterende headliners me ook nog bevalt. En wat jij hebt met porcupine tree heb ik met Lamb of God.
Lamb of God kan ik zeker ook van genieten ja. Met die acts erbij staat er echt een dijk van een line up. Zonder ook al trouwens.

Zin an!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Lamb of God kan ik zeker ook van genieten ja. Met die acts erbij staat er echt een dijk van een line up. Zonder ook al trouwens.

Zin an!
Helemaal mee eens.
Over 4 maanden ongeveer zullen we het blokkenschema wel weten, en over 5 maanden ben ik mijn spulletjes al aan in het inpakken! De tijd vliegt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Ben toch wel eerder benieuwd naar de aanvullende namen nog boven het tijdschema. Maar komt natuurlijk ook omdat we nog nadenken over een donderdagticket
 

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Zou While She Sleeps een van de nog aan te kondigen namen zijn? Ze doen in mei een Spanje + Portugal tour, maar zijn vooralsnog vrij in juni. Vorig jaar op Graspop was t een knallende opener in ieder geval in het donderdagmiddag zonnetje en ook afgelopen september in AFAS wisten ze het publiek goed geweldig mee te krijgen
 
  • Leuk
Waarderingen: vellahuus en Wardibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken