Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Rage Against The Machine cancelled hun Amerikaanse tour wegens gezondheidsklacchten van Zach. Ze waren geen zwaar gerucht voor Graspop (als ze zouden Europees getourd hebben volgens jaar was het WSS Sportpaleis/Werchter geworden. En aangezien dit het algemene metal topic geworden is. Niet dat RATM metal is maar eerder rock vind. Maar soit). Maar de kans lijkt me klein dat we die snel gaan terug zien. Aangezien er hier ongetwijfeld zitten die tickets hadden voor het Sportpaleis: bij deze.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.021
Ik was ook verward toen iemand mij vertelde dat die gelekt waren op het forum. Heb heel het forum afgezocht met de zoekfunctie naar Parkway Drive. Nergens een screenschot of whatever gevonden van hun website of whatever waar Graspop tussenstond.

Uit het hoofd was het pagina 21.

Maar alsnog is dat niet officieel, dus is Rockbeer niet fakenews
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Bij deze ook bevestiging op fever 333 socials dat de band blijft bestaan. Zal verdomd lastig worden om vervanging te vinden
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Maar dan is het pas definitief als het op de sociale kanalen of de website van Graspop staat
Dit of op de website van een band zelf, die niet is gekoppeld aan Bandsintown etc. Een officiële zelfbevestiging telt i.m.o. ook wel namelijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Bij deze ook bevestiging op fever 333 socials dat de band blijft bestaan. Zal verdomd lastig worden om vervanging te vinden
Wat ik wel tof zou vinden als ze deze kans gebruiken om een volledige liveband te maken. De helft kwam nu van een bandje. Kan voor een nieuwe dynamiek gaan zorge
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
graag maar ik denk eerder dat dit voor sjock festival zal zijn.
Dat zou eigenlijk gewoon nog beter zijn nu ik erover denk! Al denk ik dat Rancid hun tours meestal niet al te lang zijn. Hiervoor zouden ze al minstens 3 weken moeten touren denk ik.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Dat zou eigenlijk gewoon nog beter zijn nu ik erover denk! Al denk ik dat Rancid hun tours meestal niet al te lang zijn. Hiervoor zouden ze al minstens 3 weken moeten touren denk ik.
hellfest lijkt mij wel een zekerheid, die booken al vaker zo'n bands. graspop doet dat naar mijn mening niet genoeg. een rancid, the exploited, toy dolls, ... zou ik heel graag zien op graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
architects mag van mij eigenlijk best een hoge plaats krijgen, weet niet als ik hier alleen in sta maar die mannen brengen nog altijd veel volk op de been en zijn ijzersterk live
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Chelsea grin en terror mogen voor mij ook over komen, en jinjer mag voor mijn part eigenlijk ook een tweede jaar op rij komen, graspop is er niet vies van dus waarom niet, deze keer op een stage die jinjer waardig is ipv het debacle dat jinjer op de jupiler stage was waar de helft van het publiek niet bij kon van dit jaar.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
architects mag van mij eigenlijk best een hoge plaats krijgen, weet niet als ik hier alleen in sta maar die mannen brengen nog altijd veel volk op de been en zijn ijzersterk live
helemaal mee eens ik hoop ook dat ze er staan. al is het nieuwe werk wel wat minder

Chelsea grin en terror mogen voor mij ook over komen, en jinjer mag voor mijn part eigenlijk ook een tweede jaar op rij komen, graspop is er niet vies van dus waarom niet, deze keer op een stage die jinjer waardig is ipv het debacle dat jinjer op de jupiler stage was waar de helft van het publiek niet bij kon van dit jaar.
Inderdaad lijkt me een goede kans voor Graspop om deze fout recht te zetten door ze een goede plek op de mainstage te geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
helemaal mee eens ik hoop ook dat ze er staan. al is het nieuwe werk wel wat minder


Inderdaad lijkt me een goede kans voor Graspop om deze fout recht te zetten door ze een goede plek op de mainstage te geven.
en misschien eindelijk wat reclame/ actie rond oekraïne te doen
was vorig jaar de perfecte moment al is het maar een social media post ofzo om er toch iets van onder de aandacht te brengen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken