Graspop Metal Meeting 2023

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
119
382
bad omens is trouwens nog maar eens geupgrade, van trix cafe (250) naar trix club (400) tot trix hoofdzaal (1100) , denk dat deze band toch ook aan het bewijzen is dat graspop maar best rekening begint houden met hen.
Ah daarom dat ik nu ineens wel tickets kon kopen. Vorige week stond ik nog op de wachtlijst. 18 euro (-26 jaar ticket) lijkt me echt wel goedkoop, dit zelfs voor 3 bands! Top 🤘
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Van wie komt die uitspraak?

Fever 333 wat mij betreft een band met een goede live-reputatie, maar zonder hit gaan ze niet naar de bovenste regels van de festivalaffiche promoveren.
Van Butler zelf volgens mij, in een interview met Loudwire.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
Ah daarom dat ik nu ineens wel tickets kon kopen. Vorige week stond ik nog op de wachtlijst. 18 euro (-26 jaar ticket) lijkt me echt wel goedkoop, dit zelfs voor 3 bands! Top 🤘
ik heb ze nog voor 16 euro (+26) kunnen kopen toen het aangekondigd werd, wat eigenlijk in deze tijden spotgoedkoop is
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
882
974
Rammstein doet nog een stadiumtour, het podium duidelijk nog niet afbetaald. Al blijven ze immens veel volk trekken natuurlijk. In België weer in het lelijkste stadion dat ze konden vinden...
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en TNFke

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.438
2.902
Jawel hoor, ik ken in Dessel nog wel een plek waar ze best een donderdag voor een of ander festivalletje een podium willen opbouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
ook gewoon 50k hoor, maar de layout in oostende was wel niet ideaal, lang en smal terwijl in KBS je meer in de breedte gaat. Qua organisatie was er wel niks op aan te merken in oostende
Met dat nadeel dat je in KBS veel minder staanplaatsen hebt.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Een video van dragonforce. 2 om in potlood op te schrijven?
Het gaat over moonspell (Portugese band) die de verre Amerikaanse tour cancelen. Mss is dessel niet te ver voor moonspell. En dragonforce heeft blijkbaar ook weer nieuwe muziek uit.
edit:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken