Graspop Metal Meeting 2023

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Als machine head in augustus zou touren had Wacken er wel mee uitgepakt daar ben ik vrij zeker van.
Als ze festivals zouden doen zie ik ze wel het trio, graspop, hellfest, copenhell doen ofzo.
En dan zie ik ze ook 3x headliner of dagafsluiter worden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Als je kijkt wat er nu in augustus tourde dan verwacht ik op Graspop de volgende middelgrote namen ook wel:
- Lamb of God
- Kreator
- een deel van de bay area thrash zien, je kunt kiezen uit: Testament, Exodus, Death Angel, Vio-lence
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Als je kijkt wat er nu in augustus tourde dan verwacht ik op Graspop de volgende middelgrote namen ook wel:
- Lamb of God
- Kreator
- een deel van de bay area thrash zien, je kunt kiezen uit: Testament, Exodus, Death Angel, Vio-lence
Eerst ga ik die bands aanstaande zondag nog even zien in Eindhoven 😀 vooral heel veel zin in de set van lamb of god.
Zijn er nog meer mensen hier die gaan?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Jezus die gasten van electric callboy groeien nog harder dan ik had verwacht. 013 is uitverkocht en ze doen er een tweede show bij? Zullen wel hoge spots gaan vullen op de festivals ook straks.
Ik kan daarin de enige zijn, maar ik vind voor dergelijk band een spot zoals The Offspring / Dropkick Murphys dit jaar op GMM het meest ideale. Nog hoger zou ik imo wat minder vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik kan daarin de enige zijn, maar ik vind voor dergelijk band een spot zoals The Offspring / Dropkick Murphys dit jaar op GMM het meest ideale. Nog hoger zou ik imo wat minder vinden.
ja mee eens hoor, denk ook niet dat ze zo hoog zullen staan.
Dropkick was de op 2 na hoogste band van de hele dag, dat zie ik nog niet gebeuren, maar ben wel benieuwd wat voor spots die gaan in nemen.
Lijkt me vooral de ideale mainstage opvulling voor een feestje in de middag.

Ik weet niet wat hun ticketverkoop in België is, zal in ieder geval wel een boost hebben gekregen na Alcatraz.
Twee keer de 013 is in ieder geval meer dan de meeste hoge bands op Graspop. Bijvoorbeeld al meer dan Alestorm/Dropkick/Judas Priest om maar wat bands te noemen. de hype is wel echt huge
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
ja mee eens hoor, denk ook niet dat ze zo hoog zullen staan.
Dropkick was de op 2 na hoogste band van de hele dag, dat zie ik nog niet gebeuren, maar ben wel benieuwd wat voor spots die gaan in nemen.
Lijkt me vooral de ideale mainstage opvulling voor een feestje in de middag.

Ik weet niet wat hun ticketverkoop in België is, zal in ieder geval wel een boost hebben gekregen na Alcatraz.
Twee keer de 013 is in ieder geval meer dan de meeste hoge bands op Graspop. Bijvoorbeeld al meer dan Alestorm/Dropkick/Judas Priest om maar wat bands te noemen. de hype is wel echt huge
De "Hypa Hypa" is in BE zeker ook aanwezig.
Ze houden halt in de Lotto Arena (capaciteit +- 8000). Deze is wel nog niet uitverkocht, maar ik verwacht wel dat die dat gewoon uitverkopen..
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Laat Billy Idol maar op de TW Classics en Nostalgie festivals.

W.A.S.P zie ik wel komen als Motley Crue en Def Leppard er ook staan.
zou dat niet te veel van hetzelfde zijn?

voor billy talent zeg ik dan wel weer laat maar komen ik zeg zelfs meer: laat classics als toto, kansas, journey ook maar afkomen
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
zou dat niet te veel van hetzelfde zijn?

voor billy talent zeg ik dan wel weer laat maar komen ik zeg zelfs meer: laat classics als toto, kansas, journey ook maar afkomen

Verwacht niet dat Kansas nog realistisch is zonder de zanger (overleden)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Verwacht niet dat Kansas nog realistisch is zonder de zanger (overleden)
damn, had nog een tour aankondiging gezien in 2020 en zag hier wel mijn kans in om ze eindelijk eens live te zien. nog eentje die van de lijst zal verdwijnen dan
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
De "Hypa Hypa" is in BE zeker ook aanwezig.
Ze houden halt in de Lotto Arena (capaciteit +- 8000). Deze is wel nog niet uitverkocht, maar ik verwacht wel dat die dat gewoon uitverkopen..
jammer dat je geen vrije keuze van plaatsen hebt, dan heb je toch een beetje een zicht op hoe goed de verkoop gaat.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
En nog een vraag, prijzen voor volgend jaar, ook een gokje waard?
Alcatraz early birds 2023 hanteren de prijzen van 2022, dat laat vermoeden dat er algemeen een mooie prijsstijging zal komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken