Graspop Metal Meeting 2023

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Zo was de JS duidelijk te klein voor Jinjer vorig jaar (waarbij de oorlog in Oekraïne vast een rol gespeeld zal hebben. En ook de MD barstte uit zijn voegen bij The Hu in 2019 (en dat al zo vroeg op de dag).
Doet me denken aan de Fortarock waar Babymetal stond, die stonden ook in een tent die ondertussen al veel te klein was geworden.

Moeten die trouwens ook eens niet terugkeren om een gecancelled Covid-optreden goed te maken?
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

RubenJS

Support act
18 feb 2023
862
2.522
Yup, A7X zal dan vast niet ineens naar Europa komen. Kan je niet maken. Graspop kan nu doorschakelen naar een andere headliner, morgen is de dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.445
6.852
Ach met A7X weten we zeker dat ze Graspop zullen headlinen, zodra ze weer een Europese zomertour gaan doen. Ik vind het niet erg om nog een jaartje op ze te wachten. Da's anders dan met Aerosmith, waar ik ook erg naar uitkeek. Maar nu is het nog maar zeer de vraag of die überhaupt ooit nog op tour gaan.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Avenged Sevenfold cancelt 2 optredens in mei (Amerika) zag ik net. Vreemde bochten maakt deze band!
In de eigen podcast hebben ze wat toelichting gegeven. Tegenslagen bij het maken van t nieuwe album, ze willen hem volledig af hebben voordat ze gaan touren.
This is so unprofessional, thought they'd have learned from last years tour cancellation. People booked hotels and flights to see their show. I love their music but this reeks of incompetence.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Haha, dat had ik alleen al vanuit nostalgisch oogpunt wel mee willen maken!

Verder eens met wat je zegt; sommige acts lenen zich bij uitstek beter voor een donkere setting. Daarom kijk ik bijvoorbeeld ook zo uit naar de show van Ghost, omdat die naar alle waarschijnlijkheid in de nacht gaat zijn. Dat gaat geweldig worden!
Jaa Ghost zeker! Dat was vorig jaar al heerlijk in Ahoy. En Gojira dan 🥰 Op youtube staan er stadionshows van hen in het donker. Flying whales heeft een geweldige lichtshow erbij, dat wordt echt genieten.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.282
7.612
was wel fan maar begin wel een beetje klaar te zijn met deze band, ze hebben al meerdere tours gecanceld voor dat album, hoezo ga je dan weer een nieuwe tour aankondigen voor dat je zeker weet dat het op tijd af is. begint wel erg disrespectvol te worden richting de fans. je zal maar een festival ticket hebben gekocht om ze te zien. Als je 2 jaar achter elkaar exact dezelfde fout maakt, is er toch wel iets flink mis hoor.

dit nieuws in connectie met het nieuws van @nikita dat ze achter de schermen hard hun best doen om last minute een nieuwe headliner te vinden, laat me wel denken dat a7x toch het plan was en dat dit recent allemaal is gecanceld. Resurrection fest zat duidelijk ook bij de tour maar heeft ze last minute vervangen met Parkway Drive eerder deze maand.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.693
5.208
Yup, A7X zal dan vast niet ineens naar Europa komen. Kan je niet maken. Graspop kan nu doorschakelen naar een andere headliner, morgen is de dag!
Vorig jaar cancelden Amerikaanse bands Europese optredens, om vervolgens in Amerika te gaan touren.
Nu doen ze het eens een keer andersom.. 😊 😉
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.445
6.852
Jaa Ghost zeker! Dat was vorig jaar al heerlijk in Ahoy. En Gojira dan 🥰 Op youtube staan er stadionshows van hen in het donker. Flying whales heeft een geweldige lichtshow erbij, dat wordt echt genieten.
Ja, Gojira wordt op zeker één van de hoogtepunten van het weekend. Die gasten blazen het veld in de namiddag al weg, laat staan in het donker, met volledige productie.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Doet me denken aan de Fortarock waar Babymetal stond, die stonden ook in een tent die ondertussen al veel te klein was geworden.

Moeten die trouwens ook eens niet terugkeren om een gecancelled Covid-optreden goed te maken?
Die touren samen met sabaton, doen samen met lordi het voorprogramma bij hun stadium tour.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.282
7.612
In de eigen podcast hebben ze wat toelichting gegeven. Tegenslagen bij het maken van t nieuwe album, ze willen hem volledig af hebben voordat ze gaan touren.
als de social media posts gehacked zijn begrijp ik deze niet, ze hadden het toch gezegd in de podcast begreep ik?
 
  • Thinking
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken