Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
ben zelf ook nooit zo'n fan van hardcore met hatebreed als uitzondering die ik altijd mee pak omdat het wel vermakelijk is live
maar als die zouden clashen met iets dat ik wil zien zal ik ze ook al snel skippen

iemand hier was ook reclame aan het maken voor Any Given Day en daar ben ik wel echt fan van geworden, als ik toch een hardcore band moest kiezen om te zien dit jaar ga ik voor die band. staan al op mijn must see lijstje inmiddels.

Edit: misschien is het toch geen hardcore. Graspop zegt dat het hardcore is en wikipedia zegt dat het metalcore is. In ieder geval is het goede muziek en wil ik ze zien :)
Ja dat was ik! Een van mijn grootste ontdekkingen tot nu toe deze editie en hier ga ik zonder twijfel heen. Leuk dat mee mensen deze band hebben opgepakt nu.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
(Persoonlijke mening) ik denk niet dat GMM echt boekt met het oog op exclusiviteit? Hebben ze in mijn ogen nog nooit gedaan?
Slayer was de laatste benelux-show en Aerosmith zou exclusieve benelux-show zijn, maar verder heb ik geen weet van exclusieven? En laat ons eerlijk zijn, ik denk niet dat dit door GMM bedoelt was exclusief te zijn 🙂 dit in tegenstelling tot bv Hellfest die wel graag uitpakt daarmee.

Ik vrees eerder de cancel van een grote band of wachten op toestemming van de resterende headliner(s) om te mogen bekendmaken.
Verwacht ook eerder dat het over een tour gaat die mogelijk wordt gecancelled.

GnR, BMTH en A7X zijn nu niet meteen groepen die heel zelden touren, erg exclusief zijn of zelf moeilijk/gewichtig gaan doen over het onthullen van hun tour.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.955
Verwacht ook eerder dat het over een tour gaat die mogelijk wordt gecancelled.

GnR, BMTH en A7X zijn nu niet meteen groepen die heel zelden touren, erg exclusief zijn of zelf moeilijk/gewichtig gaan doen over het onthullen van hun tour.
Denk niet dat een mogelijke cancel het probleem is hoor. Er wordt gewoon gewacht op een GnR tour aankondiging. Die tour gaat er sowieso komen, 99% zeker dat Graspop erbij zit, daarna droppen ze de rest en ben je er. GnR tour schijnt eigenlijk al eerder aangekondigd te moeten zijn geweest, maar uitgesteld, vandaar dat het hele Graspop aankondigingsschema wat vertraagd is. Denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.356
5.049
Denk niet dat een mogelijke cancel het probleem is hoor. Er wordt gewoon gewacht op een GnR tour aankondiging. Die tour gaat er sowieso komen, 99% zeker dat Graspop erbij zit, daarna droppen ze de rest en ben je er. GnR tour schijnt eigenlijk al eerder aangekondigd te moeten zijn geweest, maar uitgesteld, vandaar dat het hele Graspop aankondigingsschema wat vertraagd is. Denk ik.
En GNR wacht op Glasto
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
Las op Efestivals dat die normaal januari niks droppen. Mocht dat dit jaar weer zo zijn dan zou het wel ergens vanaf februari worden.

Klopt ook wel als je op Glasto Thingy kijkt:
 
  • Wow
Waarderingen: Robbr

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.710
7.507
Maar na het lezen van het artikel is het gewoon een show tijdens een Hall of Fame induction, dat telt nog wel als gewoon pensioen. En staat verder ook niks over geruchten van een tour
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Maar na het lezen van het artikel is het gewoon een show tijdens een Hall of Fame induction, dat telt nog wel als gewoon pensioen. En staat verder ook niks over geruchten van een tour
Ja precies. Klinkt als een eenmalig ding. Als ze de smaak wel weer te pakken krijgen door deze show dan zie ik ze wel in 2024 terugkeren. Maar zeker niet dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken